7 listopada 2023

JESIENNE PRYSZNICE Z ŻELAMI OD BIOLIFE COSETICS

Witam


Jesień i zima to te pory roku w jakich lubimy się dogrzać. Wieczorny rytuał pielęgnacyjny to znakomita okazja do ciepłego prysznica lub kąpieli. Ja uwielbiam wtedy wziąć dłuższą kąpiel i odprężyć zarówno ciało jak i umysł.
Przy okazji lubię poznawać nowinki żelowe. Ostatnio mam przyjemność rozkoszować się podczas mycia żelami od Biolife Cosmetics.



👉Żel do kąpieli i pod prysznic jaśmin, aloes zawiera ekstrakt z kwiatów jaśminu, sok z liści aloesu, ekstrakt z borowiny, d-pantenol.

👉Peeligujący żel z nutą lawendy zawiera m.in. ekstrakt z: borowiny, kwiatów lawendy, owoców cytryny oraz naturalną wodę mineralną.

👉Żel do kąpieli i pod prysznic – PACHNĄCY DUET ALOES Z MIĘTĄ zawiera m.in. naturalną wodę mineralną oraz ekstrakt z: borowiny, aloesu i mięty.

👉Żel do mycia ciała – orzeźwiający Amber zawiera m.in. ekstrakt z borowiny pozyskany z borowin ze złoża Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.

👉Żel do mycia ciała – MORSKA BRYZA zawiera m.in. naturalną solankę ze źródła Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.



Żele są jednym słowem przyjemne w użyciu, delikatne dla skóry. Nie podrażniają, doczyszczają naskórek i pozostawiają subtelny zapach.

Udając się na zakupy chętnie zobaczyłabym je w takich drogeriach jak @hebe.polska @rossmannpl

Lubicie jak żel nie tylko oczyszcza waszą skórę, ale i o nią dba? 

 Wpis powstał przy współpracy reklamowej z biolife_cosmetics


pozdrawiam - Magda

6 komentarzy:

  1. Nie przepadam za kąpielą w wannie, ale uwielbiam relaks pod prysznicem, zwłaszcza jak mam różne zapachowe żele do mycia, jak bardzo potrafią poprawić nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam produktów z tej marki, ale niebawem muszę uzupełnić zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy zestaw Krynica niedaleko mnie trzeba wybrac sie tam:) Monika F

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam wcześniej tych żeli, ale muszę przyznać, że mnie zaciekawiły. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam żele. Piękne buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam prysznic i codzienny prysznic z fajnym żelem to mój sposób na relaks i odpoczynek

    OdpowiedzUsuń