21 grudnia 2023

BIOLIQ - CZYLI PARĘ SŁÓW O SERUM Z RETINOLEM NA NOC

Witam


Czy znacie markę dermokosmetyków Bioliq? U mnie nieraz się pojawiała w pielęgnacji i sama się zastanawiam czemu o niej wcześniej nie pisałam. Za pośrednictwem Pure Beauty i boxa urodzinowego ostatnio mogłam zaspokoić swoją ciekawość Odmładzającym serum z retinolem na noc.


Łączy czysty retinol [0,3%] i retinoid HPR nowej generacji. Skutecznie wygładza zmarszczki, nawet te głębokie, likwidując oznaki starzenia.

Koryguje 15 oznak starzenia. Usuwa zmarszczki i cofa wiek skóry.

 

 

Posiada olejek z pestek malin jaki  jest bogaty w witaminę A i E oraz kwasy omega. Wspomaga regenerację komórek, pozostawia skórę jedwabiście gładką i miękką. Zapewnia dodatkowe działanie antyoksydacyjne, wspierając naturalne zdolności skóry do walki z fotostarzeniem.

Serum ma subtelną woń. Łatwo można go zaaplikować za pomocą pipetki. Po dość krótkim czasie, aż sama jestem zaskoczona doszłam do wniosku, że mało co ubyło mi go z buteleczki - jest bardzo wydajne. Po wmasowaniu sprawnie się wchłania i nie ma po nim tłustego filmu i klejącego. Przy mojej dojrzałej cerze i wrażliwej sprawdza się idealnie. Rozjaśnia cerę, niweluje przebarwienia jedynie nie widzę poprawy wobec zmarszczek. Uznaję, że za krótko go używam, albo jednak nie jest ono w stanie zniwelować zmarszczek, zwłaszcza tych głębokich.
 

Zalety tego serum?

  • ma przyjemny zapach
  • łatwo się aplikuje
  • jest wydajny
  • szybko się wchłania
  • ma formę suchego olejku, bez pozostawiania tłustej warstwy na skórze
  • jest odpowiedni dla każdego rodzaju cery nawet wrażliwej

Używając go należy pamiętać, aby używać filtrów UV minimum SPF 30.

 #współpraca barterowa
#wpis sponsorowany


pozdrawiam - Magda 

7 komentarzy:

  1. Dla mnie w przypadku każdego kosmetyku ważna jest jego łatwa aplikacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że używanie tego serum jest ok dla posiadaczek wrażliwej cery

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wrażliwą cerę i zawsze zwracam na to uwagę podczas wyboru kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie skoncentrowane kosmetyki, które przy okazji są bardzo delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że wspominasz, że ważne jest przy tym stosowanie SPF

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie miałam kosmetyku tej marki, ale te, które miałam okazję stosować, były naprawdę dobre. Na pewno będę mieć na uwadze to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kosmetyki z retinolem, ale muszę na niego uważać. To serum jest godne zainteresowania

    OdpowiedzUsuń