17 grudnia 2023

#JestemGotowa Miya myTONIC Nawilżający tonik all-in-on

 Witam


Jedni uważają, że tonik jest nie potrzebny w codziennej pielęgnacji cery. Spotkałam się nawet z wypowiedziami, że tonik fajnie zmywa makijaż? Tu powiem Wam, zostałam bez słów. Tonik nigdy nie był i nie będzie kosmetykiem do demakijażu cery! Ma zupełnie inną funkcję. Podstawową jest tonizacja czyli przywrócenie skórze odpowiedniego pH, a nie oczyszczanie, jak przyjęło się mylnie twierdzić. 



U mnie tonik znajduje zawsze priorytetowe miejsce w codziennej pielęgnacji cery rano i wieczorem. Bez niego nie wyobrażam sobie dnia jak bez filiżanki kawy o poranku.

Na przełomie parunastu lat poznałam sporo różnych toników. Nie po wszystkie jestem sięgnąć po raz kolejny. Do ścisłej grupy toników spełniających swoje zadanie zaliczyłam ostatnio Miya myTONIC Nawilżający tonik all-in-on. Znajdował się on w ostatniej edycji urodzinowej od Pure Beauty.




99,5% składu pochodzenia naturalnego
0% zbędnych dodatków

1. Tonizuje: przywraca skórze komfort i naturalne pH, odświeża.
2. Nawilża: chroni przed przesuszeniem, pielęgnuje, wzmacnia.
3. Łagodzi: koi wrażliwą i podrażnioną skórę, wycisza zaczerwienienia.
4. Zmniejsza widoczność porów: poprawia ogólny wygląd skóry.
5. Delikatnie oczyszcza: wygładza, dodaje naturalnego blasku, rozświetla.
6. Poprawia kondycję skóry: upiększa, pielęgnuje.

Kompleks składników aktywnych:

•Hydrolat z kwiatów czarnego bzu: nawilża, tonizuje, łagodzi podrażnienia, poprawia kondycję i wzmacnia barierę ochronną skóry.

•Hydrolat z konopi: tonizuje, odświeża skórę, ma działanie kojące.

•Ekstrakt ze spiruliny: nawilża, łagodzi, zmniejsza zaczerwienienia.

•Kwas hialuronowy: utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia skóry.

•Kwas mlekowy: nawilża, przywraca właściwe pH

•Betaina: działa nawilżająco i łagodząco, poprawia kondycję skóry.



Jak przystało na tonik jest to ciecz. U mnie nie wywoływał podrażnień, zaczerwieniania, pieczenia skóry to jego atuty.

Po "zdjęciu" z cery tapety tonik ją domywał usuwając zanieczyszczenia jakie pozostały po kolorówce. Przy łagodnym makijażu w zupełności wystarczał do zebrania resztek jeden płatek dobrze nasączony płynem. Przywracał prawidłowe pH oraz z lekka napinał cerę.

Tonik był bardzo łagodny dla cery wrażliwej, potrafił ją ukoić i zniwelować pojawiające się zaczerwienienia. Przygotowywał skórę do nałożenia kremu lub podkładu.

Po krótkim czasie wzmacnia skórę podwyższając jej nawilżenie. Używając go nie ma mowy o ściągnięciu skóry. Efekty są wprost odwrotne. Nadaje się do każdego rodzaju cery w tym: suchej, bardzo suchej, wrażliwej, skłonnej do podrażnień.
 

Jakie jest wasze podejście w codziennej pielęgnacji do toniku?

#współpraca barterowa
#wpis sponsorowany


pozdrawiam - Magda


8 komentarzy:

  1. Używałam kiedyś toniku tej firmy, tylko dla cery mieszanej i tłustej. Bardzo dobrze mi się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tonizowanie jest nieodłączną częścią pielęgnacji. Fajnie ze ten tonik tez koi skórę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie śledzę nowinek kosmetycznych, więc pewnie dlatego nie znam tej firmy. Może postępuję niezgodnie z trendami, ale nie używam tonika

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten tonik i jestem nim zachwycona. Skóra po nim jest taka delikatna. Chyba będzie moim ulubionym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy tego toniku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że tonik wspomnianej marki spełnia Twoje oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne ciekawe produkty do wyprobowania takze dla nas : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie stosowałam, ale słyszałam sporo pozytywnych opinii o produktach tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń