9 grudnia 2023

KWIATOWO-OWOCOWA KOMPOZYCJA W WODZIE TOALETOWEJ OD VERSACE /BRIGHT CRYSTAL/

Witam

Za mną już przeszło tydzień kiedy codziennie otwieram nowe okienko z
Kalendarza Adwentowego Merry Christmas Happy New Year od Pure Beauty
☃️❄️🌲

Kalendarz stanowi ogromny box wypełniony po brzegi paczuszkami na każdy dzień począwszy od 1 do 24 grudnia. Szata graficzna została w nim zaprojektowana w kolorze granatu z cudnymi białymi reniferami i kwiatami.
Spośród kosmetyków jakie odkryłam w tych kilku dniach zafascynowała mnie miniaturka wody toaletowej Versace Bright Crystal 


Nuta główna: nuty wodne, yuzu, granat
Nuta serca: magnolia, piwonia, lotos 
Nuty bazy: mahoń, piżmo, bursztyn

zmysłowy kwiatowo-owocowy zapach
dla pewnej siebie kobiety
idealna na co dzień i wyjątkowe okazje 
 

Buteleczka miniaturka idealnie sprawdzi się w kobiecej torebce, zwłaszcza w małej jaką zabieramy na różnego rodzaju eventy. Subtelna kształtem i bogata w zatyczkę imitującą diament ta woda robi wizualne wrażenie. 
 
Jej kompozycja jest owocowo-kwiatowa i w 100% do mnie przemawia! Rozpoczyna się wodnymi nutami w tle z soczystym granatem. To sprawia, że zapach nabiera energii. W dalszej jego części napotykamy kwiatowe akcenty jak magnolia, piwonia i lotos, dodające kompozycji delikatnej słodyczy i elegancji pasującej do zadbanej kobiety jaka dostrzega piękno w każdym calu. 
 
Całość otula i nadaje wyjątkowego aromatu. Ja jestem jednym słowem szczęśliwa, że mogłam poznać tą miniaturkę, ponieważ teraz wiem, że większy flakon u mnie się w pełni sprawdzi i z chęcią się będę nim otulać - nawet zimą!

#współpraca barterowa
#wpis sponsorowany


pozdrawiam - Magda

8 komentarzy:

  1. O zainteresowałaś mnie totalnie tą żółtą wersją, bo lubię takie zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam miniaturkę i potwierdzam bardzo ładny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę, czuję się skuszona na tę żółtą wersję, bo lubię świeże i rześkie zapachy :) A ten różowy właśnie też znam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tym zapachu, ale nie używałam. Kalendarza adwentowego też nigdy nie praktykowałam. Może w przyszłym roku to zmienię.Anne 18.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo jestem ciekawa tego zapachu! I ten miniaturowy flakonik prezentuje się bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Koleżanka kiedyś dostała od narzeczonego, bardzo jej se spodobał ten zapach mi co prawda mniej ale to kwesta gustu

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem przekonana, że woda toaletowa o tym zapachu przypadnie mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przekonują mnie kwiatowe zapachy, ale może z nutą owocową spodobałby mi się taki produkt.

    OdpowiedzUsuń