21 stycznia 2024

#HAPPY VEGANUARY CZYLI BOX Z KOSMETYKAMI VEGAŃSKIMI OD PURE BEAUTY

Witam


💚💚💚VEGANUARY to globalna inicjatywa, która zachęca ludzi do eksperymentowania wyłącznie z wegańskimi produktami przez cały styczeń. Do tej inicjatywy przyłączam się i ja dzięki Pure Beauty i @garnierpolska



Kosmetyczny vegański box jaki do mnie trafił mieścił:

💚Płyn Micelarny do skóry wrażliwej 3w1 Garnier Skin Naturals. Zawiera: Micele - niewidoczne składniki oczyszczające, które niczym magnes przyciągają makijaż i zanieczyszczenia, aby skutecznie oczyszczać, bez potrzeby pocierania.
Gliceryna pochodzenia roślinnego - która pomaga nawilżać i koić skórę.
Dzięki optymalnej tolerancji hipoalergiczna formuła jest odpowiednia do każdego rodzaju skóry, również wrażliwej. Nie zawiera składników zapachowych.

💚Serum z witaminą C Garnier Skin Naturals Vitamin C na przebarwienia pomaga redukować przebarwienia już w 6 dni i uwalnia naturalny blask skóry. Serum zapewnia efekt gładkiej, ujednoliconej cery pełnej zdrowego blasku, wyraźnie zmniejszając przebarwienia i wyrównując koloryt.



💚Maseczka w płachcie Garnier Skin Naturals Hydra Bomb. Intensywnie nawilżająca maska na tkaninie wzbogacona ekstraktem z granatu i kwasem hialuronowym dla widocznie wygładzonej, jędrnej i pełnej blasku skóry. Do każdego typu skóry, w tym odwodnionej.

💚Bananowa maska do włosów Garnier Fructis Hair Food. Odżywcza maska do włosów bardzo suchych zawiera: wegańską formułę, olejki roślinne, formułę w 98% biodegradowalną.

💚Szampon Odbudowujący Garnier Fructis Goodbye Damage nada się do włosów bardzo zniszczonych.
Nowe formuły Fructis bez parabenów zawierają wzmacniające koncentraty owocowe. Garnier stworzył wyjątkowe połączenie białek z cytryny***, witamin B3 i B6, ekstraktów z owoców i roślin o udowodnionej skuteczności, aby zaoferować Ci widocznie zdrowsze, mocniejsze włosy.
Formuła zawiera ekstrakt z olejku z owoców amii oraz keraphyll, aby naprawić uszkodzenia włosów spowodowane działaniem czynników zewnętrznych.

💚Krem bez spłukiwania Garnier Fructis Goodbye Damage Keratin 10w1. Formuła zawiera ekstrakt z olejku z owoców amli, płynnych protein roślinnych, białek z cytryny** i witaminy B3 i B6.




Znacie już te kosmetyki?

#garnier

#haircare

#skincare

#veganuary

#współpraca barterowa
#wpis sponsorowany


pozdrawiam - Magda

8 komentarzy:

  1. Znam płyn micelarny oraz bananową maskę do włosów :) Kusi mnie serum z witaminą C na przebarwienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mnie zachwyca sposób zapakowania tych boxów zawartość zresztą też. Twórcy naprawdę się starają. Anne 18.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez dwóch zdań muszę wysłać adres Twojego bloga mojej dziewczynie :) Myślę, że bezapelacyjnie znajdzie tu masę ciekawych i przydatnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te kosmetyki. Płyn micelarny znam i lubię, serum mnie kusi, ale aktualnie używam innego z witaminą C

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, te kosmetyki są mi znane. Co prawda tylko z widzenia, ale każdy z nich kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. te krem bez spłukiwania mnie zaintrygował , muszę go poszukać . Dzięki za podpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kosmetyki, jest w czym wybierac : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam te kosmetyki. Kiedyś używałam szamponów Garnier, ale mam wrażenie, że przeciążają mi włosy. Po prostu MAMA

    OdpowiedzUsuń