19 lipca 2024

PIANKA DO STREF INTYMNYCH OD LABORATORIUM JOANNA

Witam


Kobiety zasługują na codzienną skuteczną ochronę miejsc intymnych. Teraz kiedy lato w pełni pocimy się znacznie więcej, dlatego tak dla mnie jest ważna mycie tych miejsc nawet dwa razy dziennie. Ostatnio sprawdzam SENSUAL Delikatną piankę do higieny intymnej od Laboratorium Joanna.


Jej konsystencja jest lekka, kremowa i puszysta. Została stworzona do pielęgnacji najbardziej czułych i najmocniej unerwionych stref kobiecego ciała, czyli na przykład okolic intymnych, które są bardzo podatne na urazy i otarcia.
 
Aby właściwie ocenić produkt, muszę go użyć kilkakrotnie by móc sobie wyrobić o nim zdanie. Pianka ta posiada kwas mlekowy, panthenol i alantoinę jakie wspomagają regenerację skóry, nawilżają, odżywiają i przywracają miękkość wrażliwej skórze.



Pianka sprawnie się rozprowadza, więc nie odczuwam uszkodzeń warstwy ochronnej naskórka. Pianka charakteryzują się też dobrą wydajnością, ponieważ na jeden raz nakładam jej o wiele mniej niż np: żelu. Po umyciu pianka ta odświeża, przynosi komfort i usuwa nieprzyjemny zapach. Lubię produkty piankowe i ten na szczęście ma właściwy dozownik jaki dozuje odpowiednie porcje do umycia.


Pianka do higieny intymnej JOANNA Sensual to:

skuteczne oczyszczenie i odświeżenie stref intymnych
delikatna, nie podrażniająca formuła
neutralizacja nieprzyjemnego zapachu
zawartość kwasu mlekowego, panthenolu i alantoiny, które:wspomagają regenerację skóry nawilżają, odżywiają i przywracają miękkość wrażliwej skórze




Czy lubicie formy piankowe do mycia miejsc intymnych?

Czy używałyście może tej pianki?

Jeżeli tak, to jestem ciekawa czy u was się sprawdziła tak jak u mnie?

#współpraca barterowa

pozdrawiam - Magda

4 komentarze:

  1. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować tej pianki, chętnie zwrócę uwagę na ten kosmetyk podczas wizyty w drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna pianka, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja odstawiłam tego rodzaju produkty po rozmowie z moim lekarzem, bo mnie uczulają. Gosia B.

    OdpowiedzUsuń