3 lipca 2024

ZESTAW DO PIELĘGNACJI CIENKICH WŁOSÓW OD PHARMA CARE

 Witam

 Kochani, każde włosy potrzebują odpowiedniej pielęgnacji bez względu czy są one długie czy krótkie.

Ja od kilku dobrych lat mam nie lada wyzwanie bo zajmuję się bardzo długimi włosami sięgającymi mi za kość ogonową. Dlatego muszę dobierać taką pielęgnację, aby były one w jak najlepszym stanie. Bo, gdy taka długość włosa zaczyna wypadać to robi się smutaśnie.


Ostatnia moja pielęgnacja opiera się o zestaw do włosów cienkich i pozbawionych objętości z żeń szeniem Vis Plantis.

PHARMA CARE Szampon do włosów cienkich i pozbawionych objętości Żeń-szeń + Niacynamid jest krystaliczny, ma żelową konsystencję i subtelnie pachnie. Dla mojego skalpu jest łagodny, domywa każdy kosmyk.

PHARMA CARE, Odżywka do włosów cienkich i pozbawionych objętości, żeń-szeń + niacynamid jest biała, kremowa i gęsta. Wystarczy ją nanieść na włosy na kilka minut i spłukać. Nie obciąża włosów i nie plącze. Wręcz przeciwnie można je łagodnie rozczesać nie wyrywając włosów.

PHARMA CARE Wcierka stymulująca wzrost włosów, łopian większy + kapsaicyna jest wodnista i rozpyla się ją za pomocą specjalnego dozownika. Posiada 97% składników pochodzenia naturalnego. Wcierka nie zawiera alkoholu, nie obciąża i nie skleja włosów. Przyjemnie jej się używa.



Naturalna ziołowa wcierka jest świetnym rozwiązaniem dla włosów nadmiernie wypadających. Łopian, rozmaryn i adaptogen owoc amla wzmacniają cebulki i przeciwdziałają wypadaniu, a kapsaicyna z ostrej papryczki pobudza nowe włosy do wzrostu. Regularnie stosowana sprawia, że włosy są gęstsze i mocniejsze. Wcierka nie zawiera alkoholu, nie obciąża i nie skleja włosów.

Butelki pochodzą w 100% z recyklingu i nadaje się do ponownego przetworzenia.

Zestaw używany jest przeze mnie dość krótko, a widzę pierwsze pozytywne efekty. Włosy jakie mam czyli cienkie zyskują na objętości. Nie są oklapnięte, unoszą się od nasady. A na tym mi najbardziej zależy.



#współpracareklamowa dla Pharma Care

pozdrawiam - Magda

6 komentarzy:

  1. Kosmetyki, które wydają się być skomponowane dla potrzeb włosów mojej córki, chętnie podsunę jej informacje o tych produktach.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe jak by sprawdziły się u mnie produkty tej marki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak podnosi włosy u nasady, to już zdobywa moją uwagę 🙂 nie słyszałam wcześniej o tych kosmetykach, wydają się ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam tę firmę. Kosmetyki z niej są super

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam teraz bardzo krótkie włosy, ale odrosną mam nadzieję. A twoje długie włosy to podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne preparaty, chetnie wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń