23 sierpnia 2024

ŻEL KOJĄCY ZACZERWIENIENIA do mycia twarzy i oczu OD PHARMACERIS

 Witam

 Czy problem popękanych naczynek dotyczy i ciebie? A może w ogóle nie interesuje cię ten temat? A jednak powinien, ponieważ ta przypadłość może pojawić się u każdej osoby i to w każdym wieku. Najczęściej jednak dopada kobiety i to my musimy zmagać się z pajączkami jakie szpecą naszą twarz czy nogi. Tak serio, to powodów do ich pojawienia jest sporo np: czynniki genetyczne, hormonalne i środowiskowe lub delikatna, wrażliwa, cienka i sucha skóra, stosowanie niewłaściwych kosmetyków do typu cery, nadciśnienie tętnicze, długotrwała ekspozycja na promienie słoneczne, wysoka temperatura, palenie tytoniu lub spożywanie alkoholu.




Jednym z wielu produktów z serii N jaki poleca Pharmaceris do cery naczynkowej jest:

ŻEL KOJĄCY ZACZERWIENIENIA
do mycia twarzy i oczu

👉WSKAZANIA

Żel przeznaczony do codziennego oczyszczania skóry twarzy z rozszerzonymi naczynkami, zaczerwienieniem i nasilającym się rumieniem.
 

Delikatny również dla wrażliwej skóry okolic oczu.


Zastępuje tradycyjne mydło.


Odpowiedni dla skóry w każdym wieku.


💓Żel znajduje się w buteleczce z pompką. Mamy go 190 ml i wykazuje się sporą wydajnością. Posiada pewien, przyjemny, subtelny zapach.

Ten preparat apteczny służy mi do mycia twarzy i oczu. Jest skuteczny w oczyszczaniu, sporo „ściąga makijażu” jaki domywam micelem. Nie wysusza skóry bo nie zawiera mydła, a łagodną bazę myjącą. Po umyciu przynosi odświeżenie oraz nawilżenie. Sprzyja zaczerwienieniom bo je niweluje z czasem.

Został przebadany dermatologicznie

👉Zawiera w składzie:

Preparat z wyciągiem z ostropestu działa łagodząco zmniejszając zaczerwienie skóry. 


Wosk z mango o właściwościach odżywczych i nawilżających, eliminuje uczucie suchości i zapobiega nadmiernemu napięciu naskórka. 


Alantoina i D-pantenol działają kojąco, zmniejszając skłonność do podrażnień.

 

Do mojej cery dojrzałej i wrażliwej na jakiej pojawiło się kilka naczynek pasuje idealnie. Nie podrażnia jej i nie sprzyja powstawaniu nowym naczynek. A istniejące koi.

Lubicie sięgać po sprawdzone dermokosmetyki apteczne?

#współpraca z Pharmaceris


pozdrawiam - Magda

7 komentarzy:

  1. o widzisz takiego czegos szukałam jakis czas temu, znam ta marke i cenie bardzo Monika F

    OdpowiedzUsuń
  2. mam, ale krem na zaczerwienienia i podobno mi pomaga w pracy mi mówią

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, lubię sięgać po takie kosmetyki, bo jestem pewna ich jakości.

    OdpowiedzUsuń
  4. popękane naczyńka to akurat nie moja bajka i problem , ale nigdy nie wiadomo co się ze skórą "podzieje" ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie ten problem nie dotyczy, więc celuję w inne kosmetyki 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak sprawdzenie jakości i generalnie rekomendacje mogą dużo dać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama nie pamiętam czy go miałam, może kupię jak znajdę w promocji

    OdpowiedzUsuń