14 września 2024

KONCENTRAT Z WITAMINĄ C OD PHARMACERIS

 Witam


Dobiega wkrótce pierwszy miesiąc stosowania Koncentratu z witaminą C 1200 mg jaki rewitalizuje i ujędrnia skórę C – CAPILIX- Pharmaceris.

Podczas wysokich temperatur tego lata mimo systematyczności w nawilżaniu skóry dopadały mnie momenty kiedy miałam wrażenie, że nic na nią nie działa. W chwili kryzysowej na początku sierpnia otworzyłam buteleczkę z tym preparatem. Była to ostatnia deska ratunkowa....na ile koncentrat mi pomógł? i wpłynął na stan skóry? zapraszam na moją opinię. 



Koncentrat polecany jest szczególnie osobom ze skórą naczynkową, która pod wpływem stresu oksydacyjnego ulega mikro podrażnieniom i szybszym procesom starzenia, pogłębiania się zmarszczek, tracąc blask i jędrność. Preparat C – CAPILIX polecany jest również jako kuracja rewitalizująca dla skóry zmęczonej, szarej oraz z tendencją do powstawania przebarwień.

W aptecznej, szklanej buteleczce mamy 30 ml koncentratu, wydać się może wielu osobom, że to znikoma ilość. Pocieszę Was od razu - ta ilość jest bardzo wydajna, kończąc pierwszy miesiąc kuracji nie ubyło nawet pół pojemności. Ciemne szkło chroni płyn przed promieniami słonecznymi, które szkodzą składnikom. Za pomocą pipetki odbywa się aplikacja - jest to forma wygodna i higieniczna.

Koncentrat jest wodnisty, nie pachnie. Całość umieszczona została w dobrej jakości kartoniku z wiadomościami dla przyszłych klientek.

Koncentrat producent zaleca stosować na dzień i na noc. Skórę twarzy, szyi i dekoltu powinniśmy mieć oczyszczoną po czym wodnisty płyn należy wmasować, a następnie nałożyć stosowany krem pielęgnacyjny. W przypadku kuracji skóry matowej i szarej koncentrat stosować przez min. miesiąc. 



DZIAŁANIE

Zastosowanie w koncentracie specjalnej formy witaminy C pozwala na głębszą jej penetrację z jednoczesnym zwiększeniem potencjału antyoksydacyjnego i wygładzającego.
 
Stymuluje syntezę kolagenu, poprawiając elastyczność i jędrność, w efekcie korygując oznaki starzenia się skóry.
 
Witamina C wzmacnia mechanizmy regeneracyjne skóry oraz sieć naczyń krwionośnych, zmniejszając tendencje do zaczerwienień i nadreaktywności.
 
Reguluje produkcję melaniny, zapobiegając powstawaniu przebarwień.
 
Zawarta w koncentracie witamina E ułatwia wchłanianie i przyswajalność witaminy C, optymalizując jej działanie.
 
Koncentrat łagodzi i zmniejsza powstałe zaczerwienienia, dodatkowo ujednolicając koloryt skóry i delikatnie ją rozjaśniając.

SKŁADNIKI

Witamina C
wzmacnia mechanizmy regeneracyjne skóry i naczynia krwionośne, stymuluje syntezę kolagenu, poprawiając elastyczność i jędrność skóry, łagodzi zaczerwienienia, ujednolica koloryt skóry, delikatnie ją rozjaśnia
 
Witamina E
ułatwia wchłanianie i przyswajalność wit. C, optymalizuje jej działanie
 
Olej z awokado
łagodzi stany zapalne skóry, przyspiesza gojenie się ran i podrażnień


Koncentratu używałam głównie na noc. Po umyciu i wysuszeniu twarzy nakładałam kilka kropel płynu na skórę. Nie jest on tłusty, nie lepi cery, równomiernie i w dobrym czasie wchłania się w naskórek. Niespełna tydzień po rozpoczęciu kuracji tym koncentratem pozbyłam się chwil kiedy skóra traciła wilgotność, na to w pierwszej fazie nie ukrywam liczyłam, zasługa tutaj głównie olejowi z awokado. Z pierwszych pozytywnych efektów byłam zadowolona. Po około 4 tygodniach skóra w dotyku nabrała jędrności, może nie fenomenalnej, ale znaczącej. Dzięki witaminie C 12OO mg zmarszczki mimiczne, pojawiające się podczas śmiechu zazwyczaj w okolicach oczu uległy w małym stopniu spłyceniu, a skóra na całej twarzy i szyi została i nie kryguję się napisać - b. dobrze wygładzona. 


Koncentrat dobrze służy mojej skórze. Stosowany regularnie pomaga regenerować się skórze i dobrze jej wyglądać. Starczy mi jeszcze na około 2-3? miesiące - cieszy mnie to niezmiernie i mam nadzieję, że poprawię stan cery w większym stopniu niż dotychczas.

Znacie podobne kosmetyki z witaminą C?
 
#współpraca barterowa z Pharmaceris

pozdrawiam - Magda 

4 komentarze:

  1. Dobrze że produkt się nie lepi i spełnia pokładane w nim nadzieje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytając zastanawiałam się czy Wit C nie spowoduje zaczerwien ale uspokoiłam mnie pisząc o awokado

    OdpowiedzUsuń
  3. Już jakis czas szukam czegoś takiego dla mojej skóry, ciesze się ze natrafiłam na Twój wpis Monika F

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo cenię produkty z witaminą C, zwłaszcza w okresie, kiedy skóra potrzebuje rewitalizacji. Fajnie, że koncentrat od Pharmaceris dobrze się u Ciebie sprawdził, szczególnie w kwestii wygładzenia i poprawy jędrności skóry.

    OdpowiedzUsuń