15 października 2024

MÓJ MUST HAVE - NAUSZNE BEZPRZEWODOWE SŁUCHAWKI Z ANC eXc HEAVEN I ZESTAW GADŻETÓW OD EXCMOBILE

Witam


Kochani, czy podobnie jak ja lubicie słuchać muzyki i to swojej ulubionej? Albo oglądać film i dobrze słyszeć jego nagłośnienie? U mnie ostatnio pojawiły się do tego celu idealne słuchawki Nauszne bezprzewodowe z ANC eXc HEAVEN Excmobile
 

Posiadają one funkcję ANC - Active Noise Canceling, dzięki której mogę słuchać muzyki i prowadzić rozmowy telefoniczne, będąc "odciętym" od dźwięków otoczenia. 
 

Aby połączyć się z urządzeniami wykorzystać mogę technologię Bluetooth w standardzie 5.0.

Obsługa ich jest prosta. Odbywa się poprzez sterowanie przyciskami. Bluetooth posiada zasięg do 10m. Czas pracy do 12H, a czas ich ładowania to 2 h.



Dają one wysokiej jakości dźwięk bez zakłóceń i opóźnień. Moje must have!



Na stronie Excmobile znajdziecie również wypasione zestawy GIFT PACK jakie zawierają:

Ładowarkę sieciową eXc SHINE, 1xUSB-A QC + 1xUSB-C PD, 20W

Kabel USB-A do USB-C eXc IMMORTAL 200cm

Stojak na telefon eXc EASY

Występują one w różnych zestawieniach kolorystycznych i nadają się prezent.



 
 Kochani, ale to nie wszystko. Sklep oferuje również różnego rodzaju kable, ładowarki sieciowe/samochodowe, uchwyty na gadżety.

Uważam, że są to przedmioty jakich używamy praktycznie codziennie w obecnym czasie i warto mieć to miejsce na uwadze.

Ja z moich słuchawek jestem bardzo zadowolona. Są lekkie, ergonomiczne i przyjemnie mi się słucha przez nie muzyki oraz audiobooków.
Wpadajcie na zakupy i cieszcie się ze zniżki -20% w sklepie online z kodem EXC-IN

https://shop.excmobile.eu/

#współpraca barterowa dla excmobile
 
pozdrawiam - Magda

3 komentarze:

  1. pierwszy raz słyszę o tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama że słuchawek korzystam rzadko (najczęściej w podróży), ale zdaję sobie sprawę, że wielu nie wyobraża sobie bez nich życia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałyby mi się takie słuchawki latem, muszę się zastanowić...

    OdpowiedzUsuń