8 lipca 2014

SORAYA - LACTISSIMA, ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ

 Witam
Każda kobieta wie, że o okolice intymne  należy dbać szczególnie. To my jesteśmy częściej narażone na infekcje itd. Dbając oto dbamy również o nasze zdrowie i dobre samopoczucie. 
ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ o którym dziś mowa wzmacnia ochronę przed infekcjami, stosując go możemy mieć zagwarantowane 12 godzin świeżości. 
W moim przypadku w danym dniu kiedy nie ćwiczyłam lub nie jechałam rowerem śmiem napisać, że komfort świeżości utrzymywał się o kilka godzin dłużej.
Co jeszcze nam zapewnia?

- dzięki fizjologicznemu pH wzmacnia barierę ochronną i zmniejsza ryzyko infekcji,
- zawiera kwas mlekowy wspomagający odbudowę naturalnej flory bakteryjnej miejsc intymnych oraz undecylenian, który hamuje rozwój mikroorganizmów,
- zawiera prebiotyk (inulinę) stymulujący rozwój naturalnej „dobrej” mikroflory bakteryjnej okolic intymnych,
- bardzo łagodnie myje i pielęgnuje
- nie zawiera mydła, SLES i barwników
- hipoalergiczna kompozycja zapachów

 Żel mieści się w białej spłaszczonej butelce. Od razu opakowanie skojarzyło się mi  z czystością. Nalepki są czytelne i schludnie wykonane (nie odklejają się po wielokrotnym namoczeniu). Komfort aplikacji i higienicznego wydobycia produktu ułatwia nam pompka, która porcjami dozuje nam żel.
Skład - poniżej na etykiecie
  Butelka mieści  - 300 ml żelu, przez co jest bardzo wydajna
12 miesięcy mamy od momentu otworzenia, by zużyć produkt
 Zapach - łagodny, przyjemny
Konsystencja - dosyć gęsta
Barwa - przeźroczysta
Był/jest to mój pierwszy żel do higieny intymnej tej marki. Spełnił swój obowiązek wzorowo. Odpowiednio zadbał o mnie. Po jego każdorazowym użyciu czułam czystość i świeżość. Pozbywał się nie przyjemnego zapachu zwłaszcza w gorące dni lub kiedy ćwiczyłam. Łagodził drobne podrażnienia i przywracał okolice intymne do b. dobrego stanu. Stosując go czułam się z nim "bezpiecznie". Pompka dozująca porcję żelu starczała do jednorazowego umycia. Żel dobrze się spłukiwał, wcześniej lekko się zapieniał. Polecam go wszystkim aktywnym kobietom i nie tylko, nie mam co do niego zastrzeżeń co do działania jak i przyjemnego opakowania z higieniczną pompką. 
Koszt jego to 300 ml/około 12 zł. Warto go nabyć, cena co do działania i wydajności nie jest wysoka.

16 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tego żelu, ale na pewno po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja od jakiegoś czasu nie używam płynów do higieny intymnej, które mają w składzie SLS, PEG i parabeny. Dlatego nie dla mnie ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam teraz żelu z Eveline, jak się skończy to może wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. do intymnej higieny używam mydełka bambino :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiedz mi gdzie mogę go dostac? Znajdę go w Rossmanie?

    OdpowiedzUsuń
  6. najczęściej kupuję ziaję ale mam ochotę na odmianę i jak znajdę to wypróbuję ten żel

    OdpowiedzUsuń
  7. dużo osób chwali więc z pewnością po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś zraziłam się do tej firmy i unikam jej jak mogę, ale fajnie że się sprawdza dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go w planach zakupowych, już kiedyś widziałam jego skład- bardzo interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam swoje sprawdzone żele i jakoś nie eksperymentuje z innymi ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny produkt ;) Nie mam tu swojego ulubieńca, a lubię testować różności, więc może kiedyś trafi do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ziaja to mój nr uno w tym temacie, ale ten tez bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ziaje ale tego żelu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego żelu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń