28 września 2015

PHARMACERIS PREZENTUJE: KONCENTRAT Z WIT. C 1200 WZMACNIAJĄCO-WYGŁADZAJĄCY

Witam
Dobiega wkrótce drugi miesiąc stosowania Koncentratu z witaminą C 1200 mg wzmacniająco-wygładzającego C – CAPILIX- Pharmaceris. 
Podczas wysokich temperatur  tego lata mimo systematyczności w nawilżaniu skóry dopadały mnie momenty kiedy miałam wrażenie, że nic na nią  nie działa. W chwili kryzysowej na początku sierpnia otworzyłam buteleczkę z tym preparatem. Była to ostatnia deska ratunkowa....na ile koncentrat mi pomógł? i wpłynął na stan skóry?  zapraszam na moją opinię.

Koncentrat polecany jest szczególnie osobom ze skórą  naczynkową, która pod wpływem stresu oksydacyjnego ulega mikro podrażnieniom i szybszym procesom starzenia, pogłębiania się zmarszczek, tracąc blask i jędrność. 
W aptecznej, szklanej buteleczce mamy 30 ml koncentratu, wydać się może wielu osobom, że to znikoma ilość. Pocieszę Was od razu - ta ilość jest bardzo wydajna, kończąc drugi miesiąc kuracji nie ubyło nawet pół pojemności. Ciemne szkło chroni płyn przed promieniami słonecznymi, które szkodzą składnikom. Za pomocą pipetki odbywa się aplikacja - jest to forma wygodna i higieniczna. 
Koncentrat jest wodnisty, barwy żółtej, nie pachnie. Całość umieszczona została w dobrej jakości kartoniku z wiadomościami dla przyszłych klientek.
Koncentrat producent zaleca stosować na noc. Skórę twarzy, szyi i dekoltu powinniśmy mieć oczyszczoną po czym wodnisty płyn należy wmasować, a następnie nałożyć stosowany krem pielęgnacyjny. W przypadku kuracji skóry matowej i szarej koncentrat stosować przez min. miesiąc.
Koncentratu używałam na noc. Po umyciu i wysuszeniu twarzy nakładałam kilka kropel płynu na skórę. Nie jest on tłusty, nie lepi cery, równomiernie i w dobrym czasie wchłania się w naskórek. Niespełna tydzień po rozpoczęciu kuracji tym koncentratem pozbyłam się chwil kiedy skóra traciła wilgotność, na to w pierwszej fazie nie ukrywam liczyłam, zasługa tutaj głównie olejowi Canola. Z pierwszych pozytywnych efektów byłam zadowolona. Po 4 czy 5 tygodniach skóra w dotyku nabrała jędrności, może nie fenomenalnej, ale znaczącej. Dzięki witaminie C 12OO mg zmarszczki mimiczne, pojawiające się podczas śmiechu zazwyczaj w okolicach oczu uległy w małym stopniu spłyceniu, a skóra na całej twarzy i szyi została i nie kryguję się napisać - b. dobrze wygładzona. Przez cały ciepły letni czas olej z karotki zawarty w koncentracie pochłaniał promieniowanie UV. Teraz w lustrze kiedy oglądam twarz i dobrze przyświecę lampkami to widzę, bledsze naczynka, które były/są ze mną od pewnego czasu. Przebarwień nie posiadam i tutaj nie poznacie mojego zdania w tej kwestii.
Koncentrat dobrze służy mojej skórze. Stosowany regularnie pomaga regenerować się skórze i dobrze jej wyglądać. Starczy mi jeszcze na około 3-4?miesiące - cieszy mnie to niezmiernie i mam nadzieję, że poprawię stan cery w większym stopniu niż dotychczas.
Dermokosmetyk możecie dostać w wybranych aptekach lub <TUTAJ>
Znacie podobne kosmetyki z witaminą C?
Skład:

Witamina C - skuteczny antyoksydant o właściwościach detoksykujących, stymuluje syntezę kolagenu oraz zabezpiecza skórę przed przedwczesnym starzeniem się skóry. Rozjaśnia przebarwienia, usuwa wolne rodniki, wygładza zmarszczki.
Olej Canola - bogaty w naturalną witaminę E ma właściwości łagodzące. Zmniejsza objawy przesuszenia naskórka.
Olej z karotki - bogaty w karoten, ma zdolność pochłaniania promieniowania UV. Jest inhibitorem wolnych rodników.
pozdrawiam - Magda

27 komentarzy:

  1. Kiedyś stosowałam serum z wit C z Mazideł, było bardzo skuteczne :) chętnie wypróbuję i ten koncentrat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ostatnio ochotę na serum z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo kusząca opinia, uwielbiam koncentraty i sera do twarzy. zawsze to dodatkowe wspomaganie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamiar nabyć jakieś serum z witaminą C ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu produkty. Na pewno któregoś dnia się na to skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To kolejna dobra recenzja jaką o nim czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na razie nie mam potrzeby używania takich cudeniek :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy takie wynalazku, ale oj kusisz tym spłyceniem zmarszczek mimicznych, ja ze strachem zauważyłam, że mi też już si robią w okolicach uśmiechu właśnie. Ciekawie to wygląda i będę go miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi kusząco,ale na razie się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam tego typu preparatów, ale często sięgam po kosmetyki z witaminami

    OdpowiedzUsuń
  11. Na okres jesienny mojej skórze przydałoby się jakieś serum z witaminą C:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tej firmy miałam tylko do cery trądzikowej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam okazji używać jeszcze kosmetyków z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z tej firmy nie miałam nic, a nic. Chociaż kosmetyki z witaminą C kusiły mnie jakiś czas. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię używać produkty z witaminą C :) aktualnie przygotowywuję skore na kwasy

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam go i mam nadzieje, że się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Własnie szukam czegoś z witaminą C na jesień i chyba zdecyduję się na niego:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kosmetyki z witaminą C, testowałam już z BU serum, które sama robiłam i chętnie bym do niego wróciła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedziałam, że w asortymencie Pharmaceris są również koncentraty. Dla mojej cery naczynkowej powinien być idealny!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny skład i działanie podoba mi się:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię kosmetyki z witaminą C, ale tego nie znam. Myślę o serum Norel.

    OdpowiedzUsuń
  22. coraz intensywniej myślę o kupnie jakiegoś kosmetyku z witaminą c:)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ile kosztuje to cacko ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy kliknąć w poście w link odsyłający:) znajduje się pod koniec tekstu:)

      Usuń
  24. Czy podczas stosowania tego serum można wystawiać buzie na słońce?

    OdpowiedzUsuń