22 sierpnia 2017

#YANKEE CANDLE /LINDEN TREE/

Witam 

"Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o świeżym zapachu kwitnącej lipy, przywołującej wspomnienia rześkiego i słonecznego dnia."


  Nuty zapachowe:

- nuty głowy: liście hosty, kwiat lipy
- nuty serca: kalina
- nuty bazy: piżmo, drzewo cedrowe



Biały niewinny krążek, a na nim kwitnąca lipa. Tak wygląda propozycja wosku Yankee Candle. Jest to typowo wiosenno-letni zapach. 

Główną rolę odgrywa tu lipa - drzewo, które ma wielu zwolenników zwłaszcza kiedy zakwita. Ja do tego grona należę. 

Jego moc potrafi świdrować w mózgu, ale jakże przyjemnie. To chyba nieliczny z wosków, który mimo, że daje power to nie chce się go wypędzać z pomieszczeń mieszkalnych. W dalszych minutach pojawia się z kolei drzewo cydrowe i nadje zapachowi wyjątkowości. 

Jest to dla mnie zapach unikatowy i liczę na to, że się jeszcze z nim spotkam przy kolejnych zakupach. 
Często wracam do starszych zapachów jeżeli są tylko dostępne, często udaje mi się je kupić w przecenie. 

Warto mieć swoje perełki.
Wosk zakupiony: goodies
 
pozdrawiam - Magda

13 komentarzy:

  1. Nawet nie umiem sobie wyobrazić tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę poznać ten zapach, kiedyś w okolicy mojego domu rosła wielka stara lipa- babcie zbierały jej liście? (kwiaty?) i suszyły

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm chciałabym obwąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm zastanawiam się czy u mnie przez intensywność nie wywołał by bólu głowy a jestem migrenowcem. Wizualnie bardziej komponuję mi się w chłodniejsze jesienne wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa zapachu, muszę się zaopatrzyć w nowe woski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię zapach lipy, muszę sobie zapisać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy dla mnie zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mysle, ze moze on troche draznic moj nosek :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nuty serca: "kalina", a ja przeczytałam "kokaina" :D :D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam zapach lipy , muszę go powąchać gdy będę w galerii

    OdpowiedzUsuń