1 maja 2024

AZJATYCKA MARKA W MOJEJ PIELEGNACJI SKÓRY /KAGAMI/

 Witam


Słoneczna pogoda napawa mnie optymizmem jak i nowo poznana przeze mnie marka @kagami_cosmetics



KAGAMI 鏡 po japońsku znaczy lustro.
Skóra jest zwierciadłem Twojego stanu
zdrowia, nawyków żywieniowych, ale też
codziennej pielęgnacji.

 

Trzy moje ostatnie perełki to:

Z nawilżającym i przeciwzmarszczkowym kwasem hialuronowym Krem jak w gabinecie dla kobiet. Jego lekka gęstość jest łatwa podczas nakładania. Mogę go użyć pod makijaż bo sprawnie się wchłania. Kluczowy kwas hialuronowy na pewno działa na istniejące zmarszczki, choć ciężko mi stwierdzić, że są mniej widoczne w chwili obecnej. Olej z rokitnika jest źródłem NNKT, a mocznik, arginina i polisacharyd zapewniają wielopoziomowy efekt nawilżenia.


Pianka do demakijażu jest mega łagodna. Oczyszcza skórę z makijażu. Nie ściąga skóry i nie podrażnia. Posiada kwas hialuronowy, mocznik, niacynamid.

Twarz, ciało, włosy
Żel pod prysznic dla kobiet to wisienka na torcie. Moge nim myć twarz, ciało lub włosy. Ja jednak skupiam się na myciu ciała. Żel jest subtelny w zapachu, krystaliczny. Dobrze myje i zostawia nawilżoną skórę. 



#współpraca barterowa
#wpis sponsorowany

pozdrawiam - Magda

4 komentarze:

  1. Anonimowy01 maja, 2024

    Nie znam tej marki, z chęcią pianke do demakijażu wypróbuję:) Monika F

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz spotykam się z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie znajdujesz takie cuda? Jakoś nigdy nie wpadła mi w oczy ta marka. Ale to prawda, że skóra odbija kondycję człowieka. Bardzo mi się podoba pomysł nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że za nazwą marki kryje sie coś więcej, pewna filozofia, prawda.

    OdpowiedzUsuń