22 października 2017

#DERMEDIC ANTIPERSP "C" I "R" /ROLL ON/

Witam

Razem z mężem stawiamy na świeżość i komfort podczas dnia. Stosujemy różne kosmetyki do higieny pach. Złe wrażenie robią na nas ludzie, którzy lekceważą i zaniedbują siebie, a przy okazji zniechęcają do przebywania w swoim towarzystwie. Podczas codziennej pracy np: kiedy spędzamy czas na różnych budowach i spotykamy pracujących tam panów często jesteśmy ofiarami przykrego zapachu jaki od razu można od nich wyczuć.

W dzisiejszych czasach nie ma problemów z wodą czy środkami zapobiegającymi poceniu, jednak przykre sytuacje nadal się nam zdarzają. Trudno komuś zwrócić uwagę...

Ostatnie nasze antyperspiranty pochodzą od Dermedic, dermokosmetycznej aptecznej marki.
O każdym z nich parę dziś słów. Zapraszam. 


Antipersp C  

Pojemność: 60 g 
Cena: 30 zł
 

Zalecany do: codziennej pielęgnacji i higieny każdego rodzaju skóry w celu zachowania długotrwałej świeżości. Może być stosowany bezpośrednio po depilacji.

Opóźnia konieczność golenia i depilacji – formuła Capislow spowalnia odrost włosów, redukuje ich liczbę o 26% po 28 dniach stosowania

  • Ogranicza wydzielanie potu
  • Działa 48 h
  • Może być stosowany bezpośrednio po depilacji
  • Kobiecy, elegancki zapach
  • Nie brudzi ubrań

Sposób użycia: preparat nanosić za pomocą kulki na czystą, suchą skórę pach i pachwin.

Składniki aktywne: Substancje antyperspiracyjne, Capislow, Alantoina




Antipersp R

Pojemność: 60 g 

Cena: 30 zł
 

Zalecany do: codziennej pielęgnacji i higieny każdego rodzaju skóry w celu zachowania długotrwałej świeżości. Może być stosowany bezpośrednio po depilacji.

Formuła uniwersalna dla kobiet i mężczyzn

  • Odpowiedni dla skóry wrażliwej
  • Nie brudzi ubrań
  • Ogranicza wydzielanie potu
  • Działa 48h
Sposób użycia: preparat nanosić za pomocą kulki na czystą, suchą skórę pach i pachwin.

Składniki aktywne: Substancje antyperspiracyjne, Alantoina



Antyperspiranty mają kilka wspólnych cech dlatego napiszę o nich najpierw. Wizualnie różnią się barwą skuwki oraz akcentami kolorystycznymi na etykietach. Tym sposobem nie mylimy ich z mężem i każdy stosuje swoją wersję. Różowa wersja przeznaczona jest dla kobiet i niebieska także z tym, że tej wersji mogą używać również mężczyźni. 

Kulki dozujące rozprowadzają prawidłowe porcje. Są dobrze osadzone nie ulewa się z nich zawartość co zdarzało nam się to w innych tego typu produktach. 
Kulki delikatnie przyłożone do skóry suną gładko i pozostawiają cienką warstwę mlecznej cieczy. Oba antyperspiranty pachną subtelnie kwiatowymi bukietami. Po wyschnięciu zapach się ulatnia i np. nie zakłóca się z użytymi perfumami.

Jedną wadą obu kosmetyków są dwa składniki jakie znalazłam w składach i szczerze to się ich nie spodziewałam: - Aluminium Chlorohydrate, Aluminium Sesquichlorohydrate,  są to niebezpieczne i niezdrowe dla organizmu sole aluminium.

Wersja różowa. Włoski u mnie wyrastają dosyć wolno dlatego nie widzę by antyperspirant spowolnił ich wyrastanie. Ogólnie używany antyperspirant codziennie wieczorem po kąpieli powstrzymuje pocenie się i wydzielanie przykrego zapachu. Bezpośrednio po depilacji nie podrażnia skóry. Czy działa 48 h? Nie przetestowałam tego, myję się codziennie. Po aplikacji warto dać mu parę minut do wchłonięcia. Nie zauważyłam by brudził zwłaszcza ciemne ubrania. 

Wersja niebieska. Używa jej mój mąż. W trakcie treningu zauważył mniej wydzielanego nadmiaru nieprzyjemnego zapachu. Pocenie w pewnym stopniu jest mniejsze. Podobnie jak jego poprzednik (różowy) nie brudzi ubrań. Czy działa 48 h? Mąż również tego nie przetestował, nie pozwoliła mu wieczorna codzienna kąpiel.


Antyperspiranty są skuteczne. Hamują pocenie się oraz utrzymują higienę pach na dobrym poziomie. Zawodową znawczynią składów nie jestem, ale wiem, że wszelka aluminium w składzie nie jest dobra dla zdrowia. Tutaj niestety ją spotkałam.

Czy polecam produkty? I tak i nie. Są skuteczne zgodzę się, ale nie do końca wpływają dobrze na nasze zdrowie.
Społeczeństwo jest jeszcze mało świadome. Widzę to na zakupach np: jak ludzie biorą pierwszy lepszy produkt nie czytając etykiet. 
 
pozdrawiam - Magda

14 komentarzy:

  1. Ja nie zwracam uwagi na aluminium a chyba powinnam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam niebieski na liście i się zastanawiam, ale póki co mam co używać, więc z decyzją mi się nie pali ;) Fajnie, że działa....

    OdpowiedzUsuń
  3. trzydzieści złotych to sporo za dezodorant w kulce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30 zł? ja w internetowej aptece Melissa płaciłam 14,99 zł :)

      Usuń
  4. antyperspirantów z Dermediic nie miałam, ale ich kosmetyki bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tych antyperspirantów. Na razie nie potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że Dermedic ma w swojej ofercie antyperspiranty. Przykro mi, że nie jesteś z nich w pełni zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja stosuję antyperspiranty z aluminium choć słyszałam, że podobno to nie jest najzdrowsze, lubię dermedic

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam z nimi do czynienia. Właśnie do tej pory nie czytałam składów antyperspirantów i muszę to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam, ale słyszałam o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię Dermedic, ale ich antyperspirantów jeszcze nie miałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 30 zł? ja w internetowej aptece Melissa płaciłam 14,99 zł :)

    OdpowiedzUsuń