16 czerwca 2019

BO MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ, TRZEBA W NIE TYLKO WIERZYĆ - PREZENTMARZEŃ

Witam

Ponoć należę do grona osób, które potrafią cieszyć się z drobnych prezentów. Kiedy zostaję obdarowana „większym prezentem” lub takimi o którym marzyłam od pewnego czasu to jestem w siódmym niebie. Też tak macie?

Z prezentami ogólnie jest różnie oraz z osobami obdarowanymi. Pamiętam jak kilkanaście lat temu było mi trudno kupić najbliższym prezenty. Czy to na rocznicę, święta, imieniny czy urodziny. Teraz, patrząc z perspektywy czasu otworzyły się pewne możliwości jak np stronka Prezentmarzen.com 





To miejsce należy do wyjątkowych bo można dzięki niemu nie tylko spełnić swoje, ale czyjeś marzenie, jakie będzie pamiętać się przez wiele lat, ba nawet przez całe życie. 

Bo czy skok na bungee lub lot balonem czy paralotnią/motolotnią to klasyczne prezenty? No nie, dlatego warto skorzystać z tej stronki. Oprócz niezapomnianych chwil w postaci niestandardowych przeżyć, możemy dokonać wyboru prezentu bardziej przyziemnego jak np.: manicure, masaż, dzień spa i wiele innych.

Decydując się wejść na prezentmarzen dokonamy bez większych przeszkód wyboru prezentu dla kobiety, mężczyzny, dziecka lub dla par czy firm. 





Dla par prezentmarzen oferuje kilka atrakcji. W zależności od świętowanego dnia, którym może być np.: rocznica ślubu, walentynki lub inny także ważny dzień mamy wybór. Możemy zdecydować się na voucher na jeden dzień do spa, romantyczny weekend do spa, przygodę w parku trampolin lub kolację dla dwojga. Oczywiście propozycji jest więcej, musicie koniecznie się z nimi bliżej zapoznać. I gwarantuję, że dokonacie odpowiedniego wyboru.




Niedługo z mężem będziemy obchodzić kolejną rocznicę ślubu. Postanowiliśmy ten dzień uczcić i z tej okazji wybrać się na romantyczną kolację do centrum Krakowa.

Restauracji w tym miejscu jest ogrom, a my trafimy do włoskiej bo bardzo gustujemy w tej kuchni. 
Często w domu przygotowujemy włoskie potrawy dlatego dla odmiany ktoś przygotuje kolację dla nas. 

Parę słów o samym voucherze.

Otrzymany voucher ze stronki możemy wykorzystać do 365 dni od daty zakupu. Jak łatwo się jest domyślić nasz będzie już niedługo wyczerpany bo rocznica zbliża się dużymi krokami.

Mam nadzieję, że uda nam się poznać tradycyjne smaki Italii jakich nasze podniebienia jeszcze nie poznały.

Otrzymany voucher będzie obejmował potrawy z całego menu dlatego skomponujemy kolację dobrowolnie, bez ograniczeń.


Jak wygląda voucher


Voucher prezentowy to ozdobna grafika, przygotowana na utwardzonym papierze, zawierająca opis prezentu, miejsce na życzenia oraz numer rezerwacyjny uprawniający do realizacji przeżycia. Elegancki voucher prezentowy w tradycyjnej formie jest wysyłany po złożeniu i opłaceniu zamówienia na adres klienta lub osoby obdarowanej.

Podczas zamawiania możemy dodatkowo wybrać opcję "opakowanie ozdobne". Za dodatkową opłatą 10 zł voucher zostanie zapakowany w eleganckie metalowe pudełko.
Macie mętlik w głowie? Nie wiecie jaki prezent sprawić najbliższej osobie? Zapraszam Was w takim razie na prezentmarzen.


pozdrawiam - Magda

24 komentarze:

  1. Teź byłam w siódmym niebie, skorzystałam z zabiegu na twarz w Yasumi. Mam ochotę na powtórkę, ale teraz już muszę sobie sama sprawić taki prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na prezent. Muszę zapoznać się z ich ofertą.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię prezentmarzen , wiele razy korzystałam z ich oferty

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały prezent, muszę mieć na uwadze oferty tej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I trzeba nie bać się je spełniać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne możliwości dają nam te vouchery. Ja dzięki nim zrobiłam mojej Mamie mega niespodzianke i wysyłam ją do SPA.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa strona, jeszcze o niej nie słyszałam , zajrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenia są po to,by je spełniać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o prezentach marzeń :) Wiem już co mąż dostanie na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł. I myślę pomocny dla panów, którzy mają problem z doborem prezentu dla drugiej połówki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł gdy nie ma się pomysłu na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Vouchery sa dziś bardzo popularne. To świetna forma prezentu, która chyba zawsze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Caroline Softfashion19 czerwca, 2019

    Marzenia są po to, by je spełniać :)
    W kwestii prezentów również należę do grona osób cieszących się z małych rzeczy, jednak nie ukrywam, że najbardziej cieszą mnie te prezenty, które ktoś zrobił/kupił od początku do końca myśląc o mnie. Takie, które trafiają w mój gust/upodobania lub w jakiś sposób wiążą się z moimi pasjami <3
    W końcu nie sztuką jest kupić ''jakiś prezent'' sztuką jest zrobić komuś taki prezent, by te ktoś poczuł się wyjątkowo. :) <3

    Życzę wszystkim tylko takich prezentów! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie vouchery to świetny, niebanalny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  15. My też niedługo zaczynamy ich promować :) Ciekawa akcja!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeden z najlepszych pomysłów prezentowych

    OdpowiedzUsuń
  17. Vouchery to chyba jedna z najlepszych opcji prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie prezent lubię najbardziej - wywołują wspomnienia, które można wspominać za kilka lat..

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł na prezent. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny prezent dla kogoś, kto nie lubi dostawać rzeczy materialnych :)

    OdpowiedzUsuń