10 września 2013

JAGODOWA KĄPIEL - CZYLI ROZKOSZ Z LUKSJI ORAZ NOWA PROMOCJA W SKARBACH SYBERII

Witam.
Ja, ulubieniec dodatków do kąpieli zapoznam Was dzisiaj w poście z płynem do kąpieli Luksji Blubery muffin. Stojąc w Rosku przed półką zastanawiałam się nad wyborem zapachu, a że nie otwieram kosmetyków w drogeriach (jak to robi wiele osób!) o wyborze decydowała szata graficzna oraz opisany zapach na opakowaniu. I tym sposobem oto ONA: Luksja - o zapachu mufinki z jagodami.
Od producenta.

Moim zdaniem.
Za około 10 zł. kupujemy litr płynu. Widziałam go w kilku miejscach więc sądzę, że z nabyciem jego nie ma problemu. Spora butelka plastikowa o bardzo ładnej i przyciągającej szacie graficznej przyciąga nasz wzrok.  Z tyłu na etykiecie zawarte są informacje od producenta.

 Butelka zakończona jest zamknięciem typu klik barwy złotej.  Dozowanie płynu do wody przez otwór w zamknięciu mi odpowiada. Da się kontrolować ilość chcianego płynu, który wlewamy. 
 Zapach płynu przypomina same jagody, jest wyczuwalny nie nachalnie - jest delikatny. Nie zalatuje chemią, to ważne.  Barwa bardzo jasno-fioletowa o konsystencji wpadającej w rzadką przez co płyn super wydajny nie jest. Tworzy zadowalającą nas pianę pod warunkiem, że wlejemy go więcej niż by chcieliśmy. Moim zdaniem piana za szybko ulatnia się jednak a po niej zapach. Woda nie barwi się na fioletową. Po kąpieli nie zauważyłam specjalnego nawilżenia skóry, ale tu przymykam oko ponieważ i tak używam balsamu zawsze. Płyn nie wysuszył nie podrażnił skóry. Jest przyjemny podczas kąpieli. Taki średniak jak wiele innych płynów. Przyjemnie się w nim bierze kąpiel - szybką za nim piana i zapach się ulotnią. Jednak te chwile są przyjemne i relaksujące.
 

W ofercie spotkać mozemy jeszcze:

1. Luksja Blueberry Muffin - o zapachu babeczek jagodowych
2. Luksja Cherry Tart - o zapachu ciasta z wisienkami 
3. Luksja Caramel Waffle - o zapachu gofrów polanych karmelem 
4. Luksja Lemon Pie - o zapachu ciasta cytrynowego
SKARBY SYBERII- AKTUALNA PROMOCJA!
Chcę Was również poinformować o aktualnej promocji, która rozpoczęła się w piątek o godzinie 18 i będzie trwała do 15.09 do północy. 

Przez czas trwania promocji obowiązuje darmowa dostawa przy zakupach powyżej 60 zł. Warunkiem jest "polubienie" profilu na FB (kupon darmowej przesyłki (FACEBOOK) widoczny jest pod podsumowaniem koszyka)
Kupon rabatowy znajdujący się na moim  blogu na czas trwania promocji zastąpiony został kuponem RABATBLOGOWY (rabat w wysokości 30% dotyczy produktów które nie są obecnie sprzedawane w obniżonej cenie)
W sklepie pojawiły się również  nowości w ofercie - przede wszystkim pojawiła się seria kosmetyków dla Dzieci (Mama & Baby) w nowej kategorii "Dla Najmłodszych":
http://skarbysyberii.pl/pl/33-dla-najmlodszych
Pojawiło się też kilka nowych produktów marki Eco Hysteria:
http://skarbysyberii.pl/pl/12__eco-hysteria
Wszystkie w bardzo korzystnych cenach.
Regulamin promocji znajduje się tutaj:
http://skarbysyberii.pl/pl/content/32-cos-dla-najmlodszych-i-cos-dla-ich-mam
Promocji jak zawsze towarzyszy również konkurs. Rozlosowanymi nagrodami będą 3 vouchery o wartości 50 zł na zakupy w naszym sklepie
Warunkiem wzięcia udziału jest udostępnienie na swoim profilu FB postu promocyjnego na swoim profilu FB
Wysłanie maila ze zgłoszeniem
Regulamin konkursu znajduje się tutaj:
http://skarbysyberii.pl/pl/content/34-regulamin-konkursu-dla-udostepniajacych-2013-09-06
   


24 komentarze:

  1. Mam go i uwielbiam go uzywać :)


    Zapraszam do mnie na konkurs z preska:)

    http://paulinowyblog.blogspot.com/2013/09/konkurs-z-preska.html

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam płyny do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie się skuszę na zakup tego płynu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaciekawiłaś mnie tym produktem:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam czekoladowy i co jakiś czas do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten płyn i był całkiem fajny :) Choć wolę Lemon Pie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się butelki tych płynów :P

    OdpowiedzUsuń
  8. mam przyjemność wypróbowywać czekoladowo pomarańczowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go jeszcze, uzylam kilka razy poki co i czeka na zdenkowanie;) Wole chyba bardziej od niego karmelowy;)) Plyny Luksji sa moimi ulubionymi;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam go;) w sumie z tej serii miałam wszystkie płyny oprócz cherry tart,ale to też nadrobię;P

    OdpowiedzUsuń
  11. ja miałam luksję czekolada i pomarańcza, jednak zapach szybko mi się znudził, potrzebuję czegoś bardziej soczystego. mam chęć na ciasteczko z wisienką:)

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm musi świetnie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolezanka ma i mowila, ze jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam miałam ten zapach, i mam jeszcze inne:P

    OdpowiedzUsuń
  15. musi ślicznie pachnieć ♥ chciałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Średniak nie średniak, ale zapachy to ma baaardzo zachęcające :D

    OdpowiedzUsuń
  17. piję właśnie herbatę o smaku jagodowej muffinki ;)
    ogólnie to nie jestem fanką kąpieli, wolę prysznic. Ale kupiłam jakiś czas temu czekoladowo-pomarańczową wersję tego płynu. Pachnie obłędnie! Jak pomarańczowe delicje, mniam :D wersja karmelowo-goferkowa też pachnie cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aktualnie nie mam nic z Luksji a te wszystkie wersje zapachowe kuszą ,oj kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie płyny z tej firmy ślicznie pachną, tylko szkoda że ich minusem jest właśnie piana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam karmelowy i kocham go całym sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czaiłam się właśnie na ten zapach, ale że ostatnio bardzo rzadko korzystam z wanny to nie wzięłam. Jednak kiedyś to nadrobię :)

    Też strasznie nie lubię jak ktoś wącha jakiś produkt, a później otwarty odstawia na półkę, a przychodzi kolejna osoba i nawet nie ma pojęcia, że kupiła macany produkt :/ Jak byłam w Biedrze przy okazji zakupu tego zmywacza w płatkach, to i do nich się kobita dobierała i chciała otworzyć, na szczęście wszystkie były zalakowane.

    OdpowiedzUsuń
  22. Musi pięknie pachnieć !!! :) mmm

    OdpowiedzUsuń
  23. opakowanie już mi się podoba, ciekawe jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń