17 marca 2014

NAGRODA W KONKURSIE WALENTYNKOWYM Z PORTALU F&L

Witam
W ubiegłym tygodniu dotarła do mnie wygrana z konkursu walentynkowego w którym wzięłam udział. Jako ambasadorka portalu F&L mogłam w nim wziąć udział (należy się zarejestrować). Odpowiedziałam na pytanie i ktoś z komisji to docenił:) miło było się dowiedzieć, że człowiek trochę wysilił mózg jak to się mówi i jest nagrodzony.
 Nagrodą były dwie bransoletki by dziubeka z kolekcji Pleasure.
 
Nagroda dotarła bardzo szybko. Elegancko zapakowana - pierwsze wrażenie zrobiła bardzo dobre. 
 BRANSOLETKA BPL0020

Bransoletka wykonana ze:
 skóry,
 cyrkonii
 i metalu
 Kolor skóry: bordowy. Kolor metalu: miedziany. Wielkość metalowego elementu: szerokość około 4 cm długość około 3 cm. Szerokość: około 0,5 cm.
 Długość: około 17 cm z możliwością przedłużenia
BRANSOLETKA BPL0038

Bransoletka wykonana z:
 wysokiej jakości sznurka 
 oraz metalu antyalergicznego. 
Kolor sznurka: zielony. Kolor metalu: srebrny. Wielkość elementu ozdobnego : ok 1,5 cm, wysadzany kryształkami. Długość bransoletki regulowana.
----------------------------------------------------------
Niestety druga przedstawiona bransoletka ma ubytek w gwiazdce, brakuje jej jednego oczka. Przeszukałam woreczek oraz kartonik w którym przyjechały bransoletki  i nie znalazłam niestety oczka, które mogło wypaść. Teraz się zastanawiam czy ktoś przez przypadek włożył tę bransoletkę czy dostałam produkt wadliwy:(...

17 komentarzy:

  1. Ja jakoś nie mam przekonania do produktów Dziubeki... Wygrałam kiedy w Rozdaniu bransoletkę, taką jakby gumową z zawieszką. Po otworzeniu niesamowicie śmierdzący zapach uderzył mnie w nos. Nigdy jej nie założyłam, a ostatnio na nią zerknęłam, a zawieszka jakby przyrdzewiała, od wiszenia na tablicy korkowej ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te bransoletki, szkoda ze jedna jest trochę wadliwa, ale mam nadzieję, że nie jest to bardzo widoczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie podniecam się tymi bransoletkami
    cena kosmiczna, a dla mnie to badziewie
    gdzieś kiedyś dostałam i albo wyrzuciłam albo gdzieś jeszcze leży sobie

    OdpowiedzUsuń
  4. przegapiłam :( ale gratuluję zwycięzcom! :) fajne bransoletki :) lubię rzeczy ręcznie robione, w sobotę sama tworzyłam z moją przyjaciółką co nieco, które możesz zobaczyć w kolejnych moich stylizacjach także zaprasza, a jeśli Ci się spodoba zostań na dłużej, a ja z przyjemnością się odwdzięczę :)
    pozdrawiam cieplutko z Hiszpanii
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje:)szkoda faktyczne ze wadliwa jedna..;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej, śliczna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję super nagród ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne, zwłaszcza pierwsza mi się podoba :)
    Co do brakującej cyrkonii, można kupić takie kamyczki i wkleić sobie przy pomocy kleju do biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "kropelką" też można przykleić, sama tak robiłam ;)

      Usuń
  9. Gratuluję :) Bransoletki ładne, ale szkoda, że ta gwiazdeczka nie ma tej cyrkonii :(

    OdpowiedzUsuń