24 lipca 2014

ORCALA - 42

Witam
Dawno nie robiłam postu z lakierami. Sama nie wiem czemu tak jakoś zeszło.
W rozdaniu u  Gosi, którą pozdrawiam wygrałam kilka lakierów do paznokci. Dziś prezentacja jednego z nich. Jest to dla mnie marka lakierów do tej pory nie odkryta - ORCALA.
 Moja opinia:
KOLOR: fiolet, w rzeczywistości jest bardziej cieplejszy niż na fotkach
NR: 42
ZAPACH: o dziwo, nie aż tak drażniący jak bywa zazwyczaj
OPAKOWANIE: szklana, kwadratowa buteleczka
POJEMNOŚĆ: 21 ml
PĘDZELEK: długi z wąskim zakończeniem
KONSYSTENCJA: odpowiednia
MALOWANIE: dzięki odpowiedniemu pędzelkowi, nabrana porcja lakieru starcza by wymalować do trzech paznokci na raz
ILOŚĆ WARSTW: dwie w zupełności starczają
SCHNIĘCIE: jedna warstwa wysycha szybko, po nałożeniu drugiej musimy zaczekać
WYKOŃCZENIE: połysk
TRWAŁOŚĆ: 3 dni
DODATKOWE INFORMACJE: nie smuży, nie wylewa się na skórka, nie farbuje płytki, łatwo się zmywa
CENA: 6,99 zł

28 komentarzy:

  1. Piękny, głęboki kolor! :) również nie znam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię takie kolorki, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor śliczny i paznokietki wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam firmy, ale lakier ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie za fioletami nie przepdam - ale ten prezentuje się pięknie ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne paznokcie ;) kolor również niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie znałam tej marki, ale kolorek przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  8. no cudowny jest ten kolor !:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor totalnie mój! :) Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię fioleciki i ten także jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, głęboki kolor!

    P.S. Uwielbiam połączenie fioletu z żółtym :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Randomly found your blog and I’d like to say that you have amazing design,
    beautiful photos and interesting posts! I’m also impressed by your style! Everything
    is perfect!

    would you like to follow each other?
    will be happy to see you in my blog)

    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny fiolet, bardzo mi się podoba! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz piękne pazurki! ;o
    a kolor śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Okropnie mi się podoba :) ah, chciałabym zobaczyć go na żywo skoro jest cieplejszy :D

    Ps. Cieszę się, że również dostałaś masełko TBS :D

    OdpowiedzUsuń