24 lipca 2015

BINGOSPA PREZENTUJE: SÓL BOROWINOWA

Witam

Męczące dni dopadają każdego z Nas. Pragniemy wieczorną porą odpocząć i przygotować się do błogiego snu. Kiedy wyjeżdżam do pracy na cały prawie dzień zwłaszcza teraz w upały, wracając urządzam sobie obowiązkowo odprężającą kąpiel z dodatkiem soli borowinowej BingoSpa. Posłuży ona nam również w zabiegach SPA i okładach.




Borowina należy do torfów. Jest masą organiczną powstałą z roślin na skutek procesów humifikacji (próchnienia) pod wpływem bakterii tlenowych i beztlenowych w środowisku obfitującym w wodę.

W borowinowej soli BingoSpa zastosowano ekstrakt borowinowy, który gwarantuje maksymalne wyizolowanie wszystkich substancji czynnych z borowiny z zachowaniem jej właściwości terapeutycznych. Ekstrakt borowinowy jest “esencją” tego co w borowinie najcenniejsze i wartościowe.

Kąpiel w borowinowej soli BingoSpa można stosować : 
- w ogólnych zabiegach pielęgnacyjnych ciała, 
- w kuracjach antycellulitowych, 
- przy niedomaganiach narządów ruchu, 
- jako uzupełnienie leczenia chorób reumatycznych i zwyrodnieniowych



Pojemność soli jest niestandardowa - 1350 g. Opakowanie stanowi plastik, który przy upadku nie pęka (przynajmniej u mnie). Zamykanie soli zwykłe - na zakrętkę. Sól jest bardzo drobna, nie szczególnie jestem tym zachwycona, gdyż jestem zwolenniczką grubej soli. W kontakcie z wodą sól się szybko rozpuszcza, pozostawia lekko zabarwioną wodę. Aromat soli nie podoba mi się, sądziłam, że przebije się woń lawendy, o której producent wspomina w składzie lecz dowąchać się jej nie mogę. Sól ma woń jakby cytrusową, ale totalnie sztuczną, w wodzie kiedy się rozpuści nie jest najgorzej ponieważ szybko się ulatnia. 

Co mi daje kąpiel w jej obecności? w składzie występuje ekstrakt z borowiny, wspomaga go wyciąg z lawendy oraz przyswajalne związki magnezu. Ogólnie po kąpieli czułam znikome rozluźnienie mięśni. Skóra natomiast po stosowaniu w okresie miesiąca tej soli (2x na tydzień) przestała tracić wilgotność niż zwykle, a mazidełka lepiej się przyswajały. Ponadto skóra stała się miła w dotyku i miękka. Jednak nie sądzę, że ta sól poradziłaby sobie w jakiś poważniejszych sprawach typu: niedomaganie narządów ruchu lub jako uzupełnienie w leczeniu chorób reumatycznych i zwyrodnieniowych. Tu raczej polecane będą kąpiele z prawdziwego zdarzenia z czystą borowiną. W domowych warunkach sól ta pomaga jedynie w małej cząstce. Jako dodatek kąpielowy daje nam powiedzmy odpoczynek dla ciała i w dobrym stopniu pielęgnuje samą skórę. Koszt opakowania to około 24 zł. 


 STOSOWANIE


do kąpieli: do wody o temp. 40 C wsypać 2 nakrętki soli. Przebywać w kąpieli 20 minut, następnie ciało spłukać wodą i zawinąć w ręcznik na kilka minut. Profilaktycznie stosować 2 razy w tygodniu

do okładów: 2/3 nakrętki soli uzupełnić gorąca wodą i wymieszać. Otrzymaną papkę nałożyć na wybrane miejsca ciała. Stosować profilaktycznie raz w tygodniu

do zabiegów SPA: do wanny z wodą wsypać 1 płaską nakrętką soli. Kąpiel powinna trwać 15-30 minut. Następnie bez spłukiwania osuszyć ciało ręcznikiem. Zaleca się wykonywanie jednej kąpieli w tygodniu.


pozdrawiam - Magda

25 komentarzy:

  1. Podoba mi się jej kolorek : Szkoda, że słabo rozluźnia, ale przynajmniej przynosi inne korzyści dla skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś uwielbiałam dodawać sole do kąpieli, ale potem przestałam to robić, bo nie widziałam w tym większego sensu

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet fajna sprawa z ową solą kolorową:D

    OdpowiedzUsuń
  4. taka kąpiel by mi się bardzo przydała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię sole ale latem korzystam z szybkich kąpieli, zimą lubię długo wylegiwać się w wannie i właśnie wtedy korzystam z umilaczy

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze soli z tej firmy, polubiłam sole BeBeauty z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zrobiłabym sobie taką kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo dobrego słyszałam na temat soli borowinowej, kolor ma świetny ale nie jestem zwolenniczką tego typu umilaczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam soli do kąpieli, ponieważ nie posiadam wanny ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. niesttey nie mam warunków do używania soli

    OdpowiedzUsuń
  11. ja za solami nie przepadam, ale ta mi się podoba za drobną strukturę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię tego typu dodatki do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że ten zapach szybko ucieka, mi często przeszkadzają takie sztuczne zapachy. Soli BingoSpa nie miałam, ale w sumie nie wiem czy się poznamy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z BingoSpa miałam na razie tylko mydło do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze takiej soli drobnej nie miałam;p ciekawaaa

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze się przyznał, że jeszcze nigdy nie uzywalam soli do kąpieli.. Chyba czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzadko kupuję tego typu produkty.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie kąpielowe bajery :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aktualnie katuje się koncentratem cynamonowym :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam sól z BingoSpa i pierwszy raz nie podoba mi się zapach ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Już od jakiegoś czasu ciekawi mnie i kusi sól borowinowa BingoSpa.

    OdpowiedzUsuń