4 marca 2017

PATRONI EVENTU KRAKOWSKIEGO - 26 LUTY 2017

Witam

Otrzymywanie prezentów to czysta frajda:) Taka przyjemność spotkała Nas uczestników spotkania blogerskiego 26 lutego w Krakowie. Kto nie przeczytał relacji, zapraszam <TUTAJ

Bardzo dziękuję wszystkim sponsorom za nowości jakie trafiły w moje ręce. Nowinki kosmetyczne to coś co lubi każdy bloger. 

Dziewczynom jeszcze raz dziękuję za zaproszenie. Włożyły w to spotkanie dużo serducha i czasu:)

Teraz wyczekiwana chwila przez Was - prezenty od sponsorów:) Zapraszam.





 LORNAMED, FB 







 HEAN, FB














Nowinki zapowiadają się optymistycznie. Jak się sprawdzą? Zobaczymy:)

pozdrawiam - Magda

22 komentarze:

  1. Cudowne upominki ♥ :* Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne drobiazgi, dużo tego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniałości, życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo ciekawych nowości otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moja cera nie lubi catrice hd :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, wiosenne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne nowości moja Droga, sama nie wiem co najbardziej wpadło mi w oko. Miałam książki Pani Beaty, ale teraz nie mogę ich odnaleźć, chyba komuś pożyczyłam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama dobroci. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I teraz nabrałam ochoty na ciacho :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę, tej książki Pani Pawlikowskiej nie znam:) Przyjemnych testów, sporo tego wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dość, że masa wspaniałości to jeszcze piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super upominki :) Będzie co testować! I oby wszystko się sprawdziło

    OdpowiedzUsuń
  13. So many cool products!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile dobroci :D Same wspaniałe rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyjemne produkty, oby wszystko dobrze ci służyło :) miłych testów :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo dobroci dostałaś, będzie co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te szyte podstawki w zebry są extra!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne prezenty, nie wiadomo co zacząć testować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale wspaniałe prezenty :) ciekawi mnie książka Pawlikowskiej i ciacha :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super prezenty :) nie byłam jeszcze na spotkaniu blogerek.

    OdpowiedzUsuń