2 lutego 2018

#DERMEDIC /ANTIPERSP T/ SKÓRA NADWRAŻLIWA


Witam

Antyperspirant to zaraz po kremie do twarzy kosmetyk jakiego używam codziennie. 

Zazwyczaj stosuję go po wieczornej toalecie i jego działanie ma mi zapewnić ochronę przed poceniem do dnia następnego.

Wyjątek stanowi letnia pora, kiedy pocę się mocniej, wtedy jego stosowanie powielam w ciągu doby.

Formę kulki bardzo lubię pod warunkiem kiedy działa ona sprawnie. Przewagę oczywiście stanowi poprawne działanie samego kosmetyku, ale forma aplikacji jest dla mnie też ważna.

Do tej ostatniej z Dermedic do skóry nadwrażliwej ANTIPERSP T nie mam uwag. 
Przez obracającą się kulkę wypływa dobra ilość produktu, która jest równomiernie kładziona na skórę.


Pojemność: 60 g
 

Cena: 30 zł

Zalecany do: codziennej pielęgnacji i higieny każdego rodzaju skóry w celu zachowania długotrwałej świeżości. Może być stosowany bezpośrednio po depilacji.

Składnikami aktywnymi są substancje antyperspiracyjne i Alantoina, która ma działanie łagodzące.


Bez problemowo mogę zaraz po depilacji użyć Antipersp T i nie odczuwam dyskomfortu związanego z pieczeniem. Pachy są natychmiast nawilżone, a wszelkie podrażnienia ukojone. 

Formuła nie posiada parabenów, alkoholu, substancji zapachowych oraz barwników. Występuje jedynie aluminium z którego nie jestem zachwycona.



Antyperspirant nie posiada zapachu. Nie zakłóca tym sposobem perfum. Czy działa 48 godzin? Nie przekonam się ponieważ co najmniej raz na 24 godziny używam tego typu produktu. 

Zauważyłam, że produkt nie brudzi ubrań. Brak po nim zacieków.
 

Antipersp T zapewnia mi podczas całego dnia prawidłową ochronę. Powstrzymuje pocenie, nieprzyjemny zapach.
 

Ubrania nie są pokryte przykrymi plamami. Po depilacji mogę śmiało go użyć nie obawiając się pieczenia. Lekkie zatarcia po maszynce są niwelowane.



Macie ulubiony antyperspirant? Znacie ten?
 

pozdrawiam - Magda

12 komentarzy:

  1. Zawsze stosowałam blokery, ponieważ dawały mi większą ochronę i komfort. Od czasu, kiedy zaczęłam stosować depilację laserową, musiałam przerzucić się na zwykłe antyperspiranty. Aktualnie stosuję Rexona Invisible i jestem zadowolona :)
    Mój blog - ZAPRASZAM :)
    Pozdrawiam Zuzanna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o nim ja teraz przywiazałam się do Lady Speed Stick :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś miałam ten antyperspirant i byłam z niego zadowolona. nie mam problemów z dużą potliwością.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mialam go, ale czytalam sporo dobrego i chetnie bym przetestowala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam, jeżeli masz skórę nadwrażliwą:)

      Usuń
  5. dobrze,że działa jak należy ;) Nie miałam go, może kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok:) Jeżeli tylko skóra stanie się wrażliwa pod pachami to ten produkt powinien Ci pomóc.

      Usuń
  6. Lubię kosmetyki Dermedic, ale antyperspirantu nie miałam

    OdpowiedzUsuń