27 lipca 2018

BO SUCHY SZAMPON MUSI ZAWSZE ZASILAĆ MOJĄ KOSMETYCZKĘ /NIVEA - WERSJA DLA SZATYNEK FRESH REVIVE/

Witam


Spotkał mnie ten komfort, że suche szampony nie szkodzą mojemu skalpowi czyli nie odnoszę żadnych podrażnień. Mam nadzieję, że taka ulgowa taryfa będzie trwać wiecznie, ponieważ korzystam od lat z takiego gadżetu i w niejednej sytuacji zostałam ocalona dzięki szybkiemu działaniu. Czy muszę dopisywać do czego służą suche szampony? Wydaje mi się, że nie, dlatego odpuszczam dopisek na ten temat.


Znam kilka marek suchych szamponów, nie przypominam sobie by któraś z nich nie sprostała zadaniu. Do kolekcji dołączam nowość jaka będzie dostępna od sierpnia w sprzedaży. Jest nią Nivea Fresh Revive 3w1. Produkt będzie dostępny w trzech wersjach (dla blondynek, brunetek i szatynek), można go dobrać stosowanie do koloru włosów.


10,99 zł/100 ml, 17,99 zł/200 ml.
Mini wersja idealna jest do zabrania w krótką podróż.


                                                                       



Nivea tą nowością wychodzi naprzeciw potrzebom wszystkich kobiet, wprowadzając ten suchy szampon Nivea Fresh Revive 3w1, by hasło „HAVE A GREAT HAIR DAY!” stało się dla konsumentek codziennością.









Wersja dla szatynek to połączenie cytrusów z zapachem bergamotki, róży i jaśminu. Zapach nie przytłacza jest świeży parę godzin pozostaje na włosach. 

Szampon zawiera innowacyjną formułę składającą się cząsteczek skrobi ryżowej, która bardzo dobrze pochłania wytworzone sebum na skalpie oraz pochłania zapachy wytworzone przez skórę. 






Szampon błyskawicznie odświeża włosy. U mnie o przyklap w tej chwili nie trudno ze względu na wysokie temperatury dlatego szampon ten spadł mi jak z nieba, używam go przynajmniej dwa razy w tygodniu, kiedy mam nieświeże włosy przy nasadzie. Mogę wtedy spokojnie do kolejnego dnia ich nie myć. 

Po wyczesaniu resztek jakie u mnie pozostają włosy zyskują na objętości, aż trudno uwierzyć, że jeszcze parę minut wstecz miałam czuprynę totalnie przylizaną.


O skalp jestem spokojna, żadna przykra sytuacja mu się nie przytrafiła, a to jest główny argument dlaczego ten szampon zdobył moje pełne zaufanie.

Używacie suchych szamponów? Czy są dla Was zbyteczne. nawet latem?






pozdrawiam - Magda

18 komentarzy:

  1. Przyznam, że nie mogę się jakoś przekonać do suchych szamponów, za bardzo już przywykłam do tradycyjnego mycia głowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam sporadycznie, ale zawsze mam, bo nigdy nie wiadomo, kiedy może się przydać :P. Ciekawa jestem tego produktu, bo u mnie różnie się sprawdzają i np. popularny Batiste u mnie jest klapą :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że mają w ofercie suche szampony ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sam i jestem meeega zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Suchy szampon to jeden z najlepszych wynalazków na świecie. dla mnie ma on tylko taka wadę, że nie wystarcza na za długo :/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mniw suche szampony sprawdzaja się b.dobrze, gdy muszę niespodziewanie gdzieś wyjść a nie mam czasu umyć i ulożyć włosow.Mam 2 ulubione.Nivea nie znam muszę się rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też zawsze jest suchy szampon - ratuje mnie w wielu sytuacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za suchymi szamponami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Suchy szampon obowiązkowo musi być na półce w mojej łazience!

    OdpowiedzUsuń
  10. to chyba taki must have każdej kobiety, używałam wcześniej innej marki, dwóch rodzajów, jedna przeszła test a druga już niekoniecznie, mam nadzieje ze nivea będzie godna tego żeby można było z niej korzystać ;D/ Iza

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zbyt często używam, ale zawsze mam . Ratuje każdą sytuację. Używam takiego dla blondynek

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam suchy szampon w mojej kosmetyczce, ale szczerze rzadko po niego sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy ra spotkam się z takim rozwiązaniem. Chyba dobre rozwiązanie w podróży, ale co dzień to zdecydowanie tradycyjne rozwiązanie jest wygodniejsze

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jakoś nie moge się przekonać do suchych szamponów i ich idei.. nie służą mi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Suchy szampon zawsze stoi na mojej półce. Co ja bym bez niego zrobiła? Szkoda tylko, ze tak szybko się zużywa. I trzeba kupować nowy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie używałam, ale chętnie przetestuję

    OdpowiedzUsuń