27 sierpnia 2018

SURF HAWAIIAN DREAM

Witam


Niemal każdemu z Nas udaje się wygospodarować kilka dni wakacyjnych na odpoczynek. W końcu jesteśmy tylko ludźmi i  należy się nam "chwila" całkowitej laby. 

Ucieczka od rzeczywistości pozwala na doładowanie baterii na przyszłe miesiące. 

Przygotowania do wyprawy nie ważne gdzie, zawsze wymagają od nas pewnych czynności. Pakujemy przede wszystkim ubrania to one stanowią podstawę bagażu... A co dzieje się kiedy wracamy? Stos ubrań do prania...


Chociaż osobiście uwielbiam prać i prasować to dzięki nowej serii Surf Hawaiian Dream ta czynność staje się jeszcze przyjemniejsza. Dlaczego? 

Seria składa się a trzech produktów: żelu, kapsułek i proszku do prania. Myślicie, że ten zestaw nie wyróżnia się niczym szczególnym? To jesteście w błędzie. Każdy z nich możemy zastosować zarówno do białych jak i kolorowych tkanin. Pamiętać musimy jedynie o segregacji. 
Zyskujemy przez to miejsce w łazience oraz oszczędzamy pieniądze, które możemy z powodzeniem wydać na coś przyjemniejszego.





Używając kapsułek, żelu lub proszku pozbywamy się lekkich plam. Piorąc w tych detergentach otulamy tkaniny tropikalnym zapachem, który zapewnia im świeżość i pozostaje w nich na dłuższy czas. 

Bukiet zapachowy składający się ze soczystego bukietu melona oraz czerwonych owoców pozwala nam przypomnieć sobie niedawne chwile błogości i luzu.


Kapsułki do prania to wygodna forma detergentu do prania. Zajmują najmniej miejsca, są wygodne w użyciu. Wystarczy wrzucić tylko jedną sztukę do bębna przed praniem i gotowe. Nie potrzebujemy w tym przypadku żadnych miarek. Podwójna komora kapsułki zawiera zarówno skutecznie działający detergent jak też płyn zapachowy zadający długotrwałą świeżość.


Pojemność oraz rekomendowana cena promocyjna:

  • 14 prań - 14,69 zł
  • 30 prań - 20,99 zł
  • 42 prania - 29,29 zł





Żel piorący Surf Hawaiian Dream posiada innowacyjną technologię zamknięcia zapachu w mikrokapsułkach. Podczas prania kapsułki pękają i uwalniają soczysty, owocowy i letni zapach, który wnika w tkaniny. 


Żel jest skoncentrowany co przekłada się na jego wydajność. W porównaniu z innymi żelami dostępnymi na rynku do pralki wystarczy wlać raptem jedną zakrętkę. Miarka jest w komplecie, stanowi ją dodatkowe zamykanie.


Pojemność oraz rekomendowana cena promocyjna:

  • 1L (20 prań) - 14,69 zł
  • 2 L (40 prań) - 20,99 zł
  • 3 L (60 prań) - 29,29 zł







Proszek do prania Surf Hawaiian Dream tak jak poprzednicy posłużył mi do prania zarówno białego jak i kolorowego. Jak widać jest produktem uniwersalnym. Uprane i wysuszone tkaniny są miękkie, na długo pachnące owocową letnią hawajską nutą. Ubrania są znakomicie odświeżone i bez plam.


Pojemność oraz rekomendowana cena promocyjna:

  • 1,3 kg (20 prań) - 12, 99 zł
  • 2,6 kg (40 prań) - 18,99 zł
  • 3,9 kg (60 prań) - 23,99 zł
  • 4,55 kg (70 prań) - 28,29 zł





Pranie z Serią Surf Hawaiian Dream jest proste, pachnące i oszczędne. Detergenty z tej serii służą tkaninom białym i kolorowym.

Słoneczna hawajska grafika zachęci niejednego przyszłego użytkownika do sięgnięcia właśnie po te produkty podczas zakupów. Obecnie można poszczególne detergenty zakupić  w promocyjnych cenach.

Świeże pranie po wyschnięciu nie jest powyciągane czy skurczone. Prasowanie jest o tyle przyjemniejsze, że cały czas nadal uwalniany jest tropikalny zapach jaki wyróżnia tą serię. 


#HawajskiePranieZSurf #kapsułkiSurf #kapsułkidoprania


pozdrawiam - Magda

36 komentarzy:

  1. lubię ten proszek

    https://emi-skucinska.blogspot.com/2018/08/motylek.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj, że w ofercie są także kapsułki i żel do prania:)

      Usuń
  2. pranie w tych produktach jest czyściutkie i przyjemnie pchnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas w NI te proszki od dawna są bardzo popularne. W PL chyba pojawiły się całkiem nie dawno. Osobiście bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jakiegoś czasu są w Polsce. Teraz pojawiła się ta seria:)

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze nigdy tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W Wietnamie jeszcze nie dostępne, ale jak się pojawią w przyszłości to z przyjemnością zakupię. Zapewne to będzie dobry zakup. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam tych rzeczy do prania, ale może kiedyś spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, pranie pięknie pachnie owocową nutą i przywraca wspomnienia wakacyjne:)

      Usuń
  7. Zazwyczaj stosuje tych samych środków piorących chociaż nie powiem, że te mnie zaciekawiły ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych produktów ale wyglądają na idealne wakacyjne rozwiązanie plam. A ten temat to zdecydowanie nr 1 w obowiązkach każdej mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ich kapsułki i niestety nie jestem zadowolona. Pachną ładnie, ale bardzo kiepsko piorą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :(( ja robiłam kilkakrotnie pranie z tymi kapsułkami i nie zauważyłam by ubrania były nie doprane. Może to po części wina wody?

      Usuń
  10. może kiedyś dla odmiany kupię ten płyn albo pastylki do prania

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój najlepszy płyn do prania jakikolwiek miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowania wyglądają na totalnie wakacyjne :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam marke, słyszałam o niej ale jeszcze nie miałam okazji testować ani korzystać. Może się skuszę po tej recenzji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, zapach jest cudowny, ja osobiście polubiłam najbardziej żel.

      Usuń
  14. Słyszałam o marce, ale jeszcze nie miałam okazji testować tych proszków ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie same proszki, jedynie jeden. Reszta to kapsułki oraz żel.

      Usuń
  15. Już sama szata graficzna zachwyca i kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Reklama jak każda inna, chociaż nie wykluczam, że produkt może byc atrakcyjny..

    OdpowiedzUsuń
  17. Od kilku miesięcy kupuje tylko ich proszki, pięknie pachną i jakimś cudem nie uczula mnie nic jak było dawniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. To fakt powrót z wyjazdu to pralka załadowana kilkakrotnie. Nasz dwulatek ma alergię, więc skazani jesteśmy na białego jelenia. Inne proszki niestety odpadają, nawet nasze ubrania musimy prać w tym proszku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Od lat używam kapsułek i widzę ogromną różnicę w jakości w zależności od marki - niektóre zostawiają osad na ubraniach, więc trzeba prać jeszcze raz. Tych reklamowanych przez Ciebie nie znam - może spróbuję?

    OdpowiedzUsuń
  20. Eh, ja mogę prać tylko w tych specyfikach dla niemowląt, bo inne mnie uczulają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, wiele osób boryka się z uczuleniem i musi wtedy sięgać po bardzo łagodne detergenty.

      Usuń
  21. Używałam tych proszków muszę przyznać, że mają bardzo ładny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja akurat jestem wierna arielowi i z wygody stawiam na kapsułki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy post, nie wiedziałam że można tyle o proszku do prania napisać,Ładne zdjęcia,pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O każdej rzeczy można napisać "poemat":)Dzięki za fotki:)

      Usuń