26 sierpnia 2018

REXONA COMPRESSED DLA NIEJ I DLA NIEGO

Witam

Lato dobiega końca, niebawem w kalendarzu wybije pierwszy dzień jesieni. Jednak zanim jesień przywita nas kolorowym dywanem z liści chciałam Wam napisać o antyperspirantach Rexona jakich używamy ostatnio z mężem i które zapewniają nam komfort podczas jeszcze słonecznych dni. 

Sierpień tego lata był upalny, bywały dni kiedy skwar lał się z nieba, a ja oczekiwałam od antyperspirantu solidnego zabezpieczenia przed brzydkim zapachem. Mokre pachy mogłam ewentualnie znieść, rozumiem, że w taki upał pocę się więcej. 

Kilka antyperspirantów jednak nie zdołało zatrzymać brzydkiego zapachu u mnie, natomiast niezawodny bloker wywołał podrażnienie. Dopiero Rexona Compressed Cotton dry przywróciła mój neutralny zapach podczas cięższych upałów.






Pot każdy z nas wytwarza codziennie, organizm przez taki proces się chłodzi.
Pocenie się to naturalna, biologiczna funkcja organizmu, która uaktywnia się już w kilka miesięcy po narodzinach.

Przyczyn pocenia może być mnóstwo, niektóre z nich to:

  • Wysoka temperatura otoczenia 
  • Ogólnie pojęty ruch i aktywność fizyczna
  • Emocje i stres
  • Spożywanie pikantnych potraw
  • Efekty uboczne lekarstw, narkozy lub znieczulenia
  • Stan chorobowy i podwyższona gorączka, kiedy organizm walczy z infekcją
  • Wahania hormonalne, takie jak menopauza, ciąża, menstruacja lub okres dojrzewania







Antyperspirant w Aerozolu Cotton Dry 


Zaraz po aplikacji aerozol przynosi pewną ulgę, daje świeżość, a kwiatowy zapach jest ze mną przez pewien czas.


Podczas wyższej temperatury nie obawiałam się przykrego zapachu co mogłam stwierdzić po paru dniach użytkowania. Pachy były suche, a paru godzinne przebywanie w słońcu nie przynosiło złości, że "coś" ode mnie czuć i zniechęcam otoczenie swoją osobą. 
Producent zapewnia 48 ochronę, nie udało mi się tego osobiście przetestować bo trudno jest się nie myć po całym upalnym dniu.








Antyperspirant w Aerozolu Cobalt Dry

Podobnie jak wersja damska przy której nie wspomniałam, ale zrobię to tutaj aerozol jest wypuszczany rozproszonym strumieniem.
Mąż z efektów jest zadowolony, pocimy się podobnie dlatego jego zdanie pokrywa się z moim. 

Antyperspirant przynosi na długo świeżość. Nie podrażnia ochrania przed przykrym potem. Zapach wyróżniają nuty mięty i piżma. A ja jako wielbicielka męskich nut jestem nim oczarowana i nawet mi bardziej odpowiada niż kwiatowa w cotton dry.





"Świeżość i długotrwały zapach dzięki technologii Motionsense™ – im więcej się ruszasz, tym bardziej Cię chroni."

Nowości Compressed jakie pojawiły się w szeregach Rexony dla niej i dla niego to mniejsze puszki 75 ml, wystarczające na tak samo długo, jak klasyczna puszka o pojemności 150 ml.
"Puszka 75 ml to 50% mniejsza zawartość gazów wytłaczających i 20% mniej zużytego aluminium w porównaniu do puszki 150 ml, co oznacza mniej odpadów w środowisku."


Mniejsze pojemności to sama wygoda. Łatwe w przenoszeniu dlatego warto je zabierać ze sobą w podróż lotniczą, na siłownię. W mojej torebce wersja 75 ml już znalazła miejsce, a ja przez to czuję się pewniej kiedy muszę wyjść z domu w słoneczną pogodę.


Jakie są Wasze ulubione antyperspiranty oraz jak zabezpieczacie się przed przykrym zapachem latem?





#Rexona #rexonapolska #rexonacompressed #mniejszapojemnosctakasamawydajnosc



pozdrawiam - Magda

35 komentarzy:

  1. Gdybym nie była przekonana do mojego obecnego antyperspirantu na pewno bym spróbowała rexony. Ja używam antyperspirantu w sztyfcie, już od kilki dobrych lat nie rozstaję się z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te mniejsze wersję są super - idealne na wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam teraz deo w kulce Sylveco, a Rexona kultowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię te dezodoranty. Mój mąż wciąż uwierzony w kulki konkurencyjnej marki😉

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię rexonę, cieszę się, że teraz jest mniejsza ale tak samo wydajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie rexone jak iok chłopak porządna marka

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc, nie jestem fanką Rexony :) wole dezodoranty marki Adidas.

    Pozdrawiam,
    Książkowa Przystań

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas z kolei Adidas rzadziej jest kupowany, ale czasami owszem zdarza się.

      Usuń
  8. Widzę, że ten zestaw ma swoje pięć minut w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Rexonę :) Często poluję na promocje w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzech nie kupić w Rosku czegoś na promocji jak nam tak odpowiada.

      Usuń
  10. Ja tez lubię antyperpiranty tej firmy 😍👍sprawdzają się u mnie najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię tą marke często właśnie mam dezodoranty z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój ulubiony to zdecydowanie Dove Antyperspirant Go Fresh Energise

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie małe dezodoranty na wyjazd. Wolę je również stosować w ciagu roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie ma znaczenia kiedy sięgniemy po mniejszą wersję, oby była skuteczna.

      Usuń
  14. W końcu jest szeroka gama kosmetyków dla podróżników, czyli w małych pojemnościach. Like it!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz częściej miniaturki podróżnicze ukazują się w drogeriach czyli producenci wychodzą na przeciw tym, którzy często podróżują.

      Usuń
  15. Rexona to dla mnie najlepsza z marek. Od zawsze wierna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie króluje rexona, a te mniejsze wersje są super

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Niestety nie każda marka się sprawdzi u każdego:( Mnie np: podrażniają (z innej bajki porównanie) kremy do depilacji większości marek.

      Usuń
  18. Bardzo lubię antyperspiranty marki rexona. :) Nie podrażniają mojej skóry, a mam ją dość delikatną.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny zestaw dla niej i dla niego

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Raczej to nie znaczy zawsze:) Więc jest szansa, że poznacie w aerozolu:)

      Usuń
  21. Miałam kiedyś deo Rexona, ale kompletnie sie u mnie nie spisał.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja używam Alterry. Naturalny kosmetyk, nie podrażnia i działa! : )

    OdpowiedzUsuń
  23. NIe uzywałam nigdy antyperspirantu od Rexony :)

    OdpowiedzUsuń
  24. lubie rexone, to faktycznie skuteczne produkty

    OdpowiedzUsuń
  25. Polecę mojemu partnerowi. Sama mam produkt Rexony i spisuje się całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń