21 października 2018

DROGERIA NATURA I MOC KOLORÓWKI KOBO PROFESSIONAL /CZĘŚĆ 1/

Witam

Nie znam kobiety, która nie zagląda czasami do Drogerii Natura. Z tego miejsca nie tak łatwo wyjść, uwierzcie! Kiedy oczom ukazuje się wciąż nowa kolorówka znanych marek jak np: Kobo Professional. Trudno jest wtedy zdecydować się na odcień cienia, pomadki czy błyszczyka...

Wybór kolorystyczny naprawdę jest spory. Pełna gama różnych barw do stworzenia makijażu stawia nas w kłopotliwej sytuacji. Nie możemy się zdecydować na konkretny odcień, na szczęście Kobo nie jest w stanie zrujnować nam kieszeni i możemy sobie pozwolić na kilka odcieni różnej kolorówki, która posiada soczyste odcienie dobrze napigmentowane.

Co znajdziecie w Naturze z Kobo? Poniżej przedstawiam krótki przegląd.







KOBO PROFESSIONAL EARTH GEMS EYE SHADOW SET

Pięć wysokiej jakości cieni do powiek przeznaczonych do profesjonalnego makijażu, umieszczonych w magnetycznej palecie wraz z lusterkiem i aplikatorem. Idealne do tworzenia urzekających makijaży dziennych i wieczorowych. Paletę można uzupełniać ulubionymi zapasami cieni KOBO PROFESSIONAL PRO FORMULA. Do wyboru dwie palety: Morning Star, Earth Gems.

Cena: 36,99 zł


KOBO PROFESSIONAL HIGHLIGHTER PALETTE ANGEL WINGS


Paleta pudrowych rozświetlaczy przeznaczonych do modelowania twarzy metodą strobingu. Pozostawiają na skórze połyskujący film, który w połączeniu ze światłem – słonecznym lub sztucznym – maksymalnie rozświetla skórę i dodaje jej wyjątkowego blasku.

Cena: 25,79 zł






KOBO PROFESSIONAL FANTASY PURE PIGMENT


Intensywne i trwałe pigmenty sypkie, które znakomicie przylegają do skóry.

Dostępne w 6 odcieniach: 101 AURORA, 102 GOLDEN OLIVE, 103 KALEIDOSCOPE, 104 REDDISH IRIS, 105 ASTRAL FANTASY, 106 PEACHY COCKTAIL.


Cena: 19,99 zł



KOBO PROFESSIONAL GLAMOUROUS LASHES

Wydłużający tusz o lekkiej konsystencji. Nie obciąża rzęs i nadaje im uwodzicielski wygląd. Formuła produktu zawiera kompleks HYDROMANIL, który nawilża i odżywia zniszczone rzęsy, a także świetlisty wypełniacz, który poprawia przyczepność maskary do rzęs.

Cena: 19,99 zł

KOBO PROFESSIONAL EXTREMELY BEAUTIFUL LASHES

Pogrubiająco-wydłużający tusz do rzęs i odżywka w jednym. Bogata formuła maskary zapewnia utrzymywanie się na rzęsach aż do 12 godzin. Dzięki zawartości specjalistycznego preparatu Baicapil™ tusz wzmacnia strukturę rzęs i redukuje ich wypadanie.

Cena: 19,99 zł






KOBO PROFESSIONAL LIQUID GLOW FACE ILLUMINATOR


Płynny rozświetlacz do twarzy o mocnej pigmentacji i wysokim połysku. Dobrze się rozprowadza, pozostawia na skórze efekt tafli.

Odcienie: 1 GOLDEN, 2 GOLDEN COPPER, 3 ROSY.



Cena: 19,99 zł








KOBO PROFESSIONAL ULTRA MATTE LIPSTICK

Matowa pomadka, która utrzymuje się na ustach przez długi czas. Dzięki kremowo-żelowej konsystencji jej aplikacja jest bardzo łatwa. Matowy efekt pojawia się niemal od razu po nałożeniu, nadając ustom welurowe wykończenie.

Dostępne w 6 odcieniach: 201 LOVE ADDICT, 202 NUDE VIBES, 203 FETISH, 204 SWEETHEART, 205 CRAZY LOVE, 206 DESIRE CODE.

Cena: 16,99 zł


Jestem ciekawa matowych pomadek - je poznam w pierwszej kolejności:) A Wy na co się zdecydujecie?





Produkty dostępne są wyłącznie w stacjonarnych drogeriach Natura oraz na www.drogerienatura.pl





pozdrawiam - Magda

33 komentarze:

  1. Te pomadki i pigmenty wyglądają interesująco ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pigmenty przykuły moją uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham pigmenty kobo, mam większość z tych matowych pomadek i używam codziennie, fantastyczne są

    OdpowiedzUsuń
  4. Pigmentów jestem bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieni używam zdecydowanie rzadko, ale ładne kolory ;)

    Marta K

    OdpowiedzUsuń
  6. Polubiłam te produkty. Pomadki Kobo są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ze wszystkich produktów najbardziej zauroczyły mnie pigmenty. <3 Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię markę KOBO ;) Nigdy nie zawiodłam się na ich produktach ;)

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastycznie zetu trafilam, zdecydowanie nie trafiam z fajnymi, trwalymi cieniami

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie kosmetyki od Kobo chętnie bym przygarneła, przede wszystkim jednak cienie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba zainteresuję się tymi pomadkami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kosmetyki do makijażu ale z Kobo jeszcze nic nie miałam. Kiedyś spróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe kolory tych paletek!!

    OdpowiedzUsuń
  14. I co ja mam tu wybrać jak każda jedna rzecz fajniejsza od poprzedniej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Te pigmenty muszą być świetne do makijażowych szaleństw :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę że pomadki warte kupienia za te kolory

    OdpowiedzUsuń
  17. Woow piękności i te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie kosmetyki, dobre i niedrogie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię napigmentowane produkty, a tusze wyglądają na świetnie kryjące. Z przyjemnością zakupię przy okazji. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy wpis :)
    Słyszałam dużo dobrego o tej marce kosmetycznej, chyba czas by poznać ją osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja niestety na tych kosmetykach się zawiodłam - nie są trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jestem niestety do tych kosmetyków przekonana... Mało, że cienie mnie uczuliły to bardzo szybko się ścierały...

    OdpowiedzUsuń
  23. kosz z prezentami pod choinkę się powiększa

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie szukałam dobrych pomadek matowych i błyszczyków, których od razu nie zjem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pigmenty zachwycają kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  26. W sumie wszystko mi się podoba, czasem się cieszę, że do Natury mam nie po drodze :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię pigmenty są piękne i nadają wyjątkowego wyrazu w makijażu

    OdpowiedzUsuń
  28. Kuszą mnie te rozświetlacze. Będę musiała poeksperymentować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądają cudnie, nie są dla mnie, ale znajdą swoich zwolenników. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakoś nie umiem z tymi rozświetlacz ami w płynie..
    Tylko w kamieniu :)

    OdpowiedzUsuń