14 października 2018

SZCZOTKUJEMY ZĘBY PASTAMI LAVERA /BASIS SENSITIV, NEUTRAL/

Witam


Jakich past używacie najczęściej? drogeryjnych?...Eko? Bio?


W sklepikach eko, stacjonarnych lub internetowych nabyć możemy bez trudu naturalne pasty do zębów. 

Z tego co jednak widzę większość społeczeństwo sięga nadal po tradycyjne pasty. Mało popularne są jeszcze pasty o naturalnych składach. Sama od niedawna zaczęłam zwracać uwagę na pasty jakimi szczotkuję zęby... i naturalne - mnie przekonują:)


Pasty kojarzą się z fluorem, który wbrew pozorom nie jest dobry dla naszego zdrowia. Nie będę się rozpisywać na jego temat, ciekawskich zapraszam do sieci - poczytajcie o nim. Uzyskane wiadomości o nim mogą nie jedną osobę zaskoczyć.

W ostatnim czasie ponownie powróciłam do past Lavery tj. do wersji Basis Sensitiv oraz Neutral i uznałam, że warto o nich w końcu napisać i myślę, że Was do nich przekonam - bo warto!






Pojemność: każda 75 ml

Cena: od 10-14 zł

Dostępność: notino.pl


Pasty znajdują się w standardowych tubkach. Ich zamykanie stanowią zakrętki pod którymi przed pierwszym użyciem zerwać należy ochronne sreberko, gwarantujące wcześniejszą nietykalność. 
Pasty dzięki szerokim zakrętkom wygodnie stoją na głowie, przez co przy aplikacji na szczoteczki łatwiej wypływają.


Zalety past:
w 100% naturalny zapach
bez parabenów,
bez glikolu,
bez sztucznych barwników
bez silikonu
bez Phenoxyethanolu
bez PEG i SLS
fizjologiczne pH
hypoalergiczne
kosmetyki naturalne, ekologiczne, BIO
Certyfikaty: Natrue, Nie testowano na zwierzętach (Not tested on animals)





Pasty zaskakują pozytywnie w krótkim czasie od rozpoczęcia mycia zębów. W smaku są mało wyczuwalna, Lavera Neutral jest słabo miętowa, a Lavera Basis Sensitiv bez wyrazu. Zaskakujące jest to, że obie genialnie odświeżają jamę ustną!

Pasty używane systematycznie usuwają wszelki osad, a kamień nazębny częściowo jest wyeliminowany i nie tworzy się nowy.

Zawierają naturalne składniki roślinne pochodzące z upraw ekologicznych, kontrolowanych dzikich zbiorów i z własnej produkcji.
100% naturalne kosmetyki.




Do past przekonałam już męża oraz siostrę, która czasami u mnie nocuje. 
Jeżeli jesteście zainteresowane pastami eko i znudziły Wam się drogeryjne to polecam pasty z Lavery. Poprawią nie tylko stan dziąseł, uzyskacie dzięki nim świeży oddech na wiele godzin oraz pozbędziecie się nalotu i może częściowo kamienia. 

Pasty mało się pienią, a zrównoważone smaki nie wypalą Wam podniebienia co przytrafia się to w obecności past drogeryjnych.

Korzystacie z past naturalnych? Czy wolicie drogeryjne?



pozdrawiam - Magda

26 komentarzy:

  1. Od dłuższego czasu używamy past bez fluoru. Ograniczamy fluor ze względu na niedoczynność tarczycy u córki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba miałam kiedyś pastę z tej firmy. Za każdym razem jednak kupuję inną, bo tak też poleciła mi moja dentystka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupuje od jakiegoś czasu pasty naturalne rożnych marek i jestem zadowolona ;) Tę marę znam i lubię ale akurat od nich pasty nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. a wiesz, że jeszcze tej pasty kompletnie nie spotkałam na sklepowych półkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś często sięgałam po ich pasty, teraz już bywa różnie, choć moje dziąsła zdecydowanie bardziej wolą te naturalne pasty i po takie właśnie najczęściej sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też używam naturalnych past. Dzięki za artykuł. Skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  7. o tak, tymi właśnie szczotkujemy lub inną dobrą bez fluoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O fajnie ! Natutalna pasta !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio polubiłam się z pastą z korą dębu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym potrzebowala cos co wybiela bez szkody dla szkliwa.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja sięgam zarówno po drogeryjne pasty jak i te eko, miałam obie z LAVERA

    OdpowiedzUsuń
  12. W zasadzie tego co w danym momencie odpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ciągle używam drogeryjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Lavery jeszcze nie miałam, choć sporo past bez fluoru przerobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie korzystałam jeszcze z tych past. Najczęściej sięgam po zwykłe z drogerii czy dyskontu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie próbowałam naturalnych past! Czas najwyższy to zmienić, bo kolejny raz czytam o nich dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych past aw idze że warto

    OdpowiedzUsuń
  18. Staram się przestawić na pasty naturalne chociaż tej jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  19. Zwrócę uwagę na te pasty skoro są takie dobre :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mogę używać tylko Elmex od jakiegoś czasu, więc już nie zmieniam na inne pasty.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie chyba też przekonałaś. :D Na pewno w każdym razie spróbuję, bo wygląda na to, że absolutnie warto!

    OdpowiedzUsuń