30 grudnia 2018

STYLIZACJA WŁOSÓW? TYLKO Z TRESemme

Witam


Po każdorazowym umyciu włosów stosuję głównie przy stylizacji grzywki lakier. Dobieram i lubię te z lekką mgiełką i z nie przytłaczającym zapachem. Odpadają na pewno lakiery, które tryskają za mocno i zamiast uformować włosy to je "przygniatają". Takim mówię stanowczo nie.

Do grupy kosmetyków do stylizacji doliczam jeszcze pianki i suche szampony. Po nie sięgam rzadziej, ale to pomocnicy bez których nie mogę się obejść w razie konieczności. Zasilają odkąd pamiętam moje zaplecze stylizacyjne.

Markę TRESemme znam, doceniam od nich szampony, odżywki. 


Tym razem przedstawię skromną gromadkę produktów jakich używam ostatnio przy układaniu włosów, a które z pewnością przydadzą się już jutro w Sylwestra:)

Dla nie wtajemniczonych podam wzmiankę, że TRESemme ma zaszczyt uczestniczyć od 10 lat w New York Fashion w kategorii pielęgnacji włosów. Główna stylistka marki tworzy wraz z licznymi propozycjami TRESemme fryzury na pokazy sławnych projektantów.








Pianka do włosów Volume&Lift

To moja faworytka z całego grona. Znakomicie radzi sobie z cienkimi włosami i w dodatku długimi, potrafi je unieść od nasady nie powodując oklapnięcia po kilkunastu godzinach. 


Zapach w niej nie jest mocny, świeży i mi osobiście bardzo odpowiada. Fryzura zyskuje na objętości. Po wyschnięciu nie skleja pasm, na co zwracam zawsze szczególnie uwagę. To mój numer jeden wśród pianek do włosów.






Lakier do włosów Freeze Hold

Co mnie w nim urzekło? Bardzo sprawnie wysycha i chroni włosy przed wilgocią. Jest mocny bo posiada 5 stopień utrwalenia. Nie obciąża włosów. 


W moim przypadku mam wrażenie, że działa dłużej niż 24 godziny pomimo, że np: rozpuszczę włosy do snu. O poranku modelując podobne upięcie włosy są nadal podatne wystarczy je przeczesać szczotką. Rozpylająca mgiełka jest lekka, nie skleja poszczególnych pasm. Nie ma po nim strąków.







Lakier do włosów Exstra Hold

W działaniu podobny do swojego poprzednika. Lekką mgiełką pokrywa wybraną część włosów. Chroni włókna przed wilgocią przy tym ich nie sklejając i nie tworząc hełmu czego nie toleruję przy tym środku utrwalającym fryzurę. 

Przy tym lakierze unikniemy elektryzowania się włosów. Po jego użyciu otrzymujemy przyjemny blask loków co czyni upięcie wyjątkowym.







Suchy szampon Voluminous Lock


To niezastąpiony kosmetyk w nagłych przypadkach kiedy nagle wypada mi niespodziewane wyjście lub spodziewam się wizyty kogoś kto się zapowiedział '5 minut wcześniej'. 


Taki szampon nie jeden raz odświeżył u mnie włosy w trakcie np: choroby kiedy to nie miałam sił na pełną kąpiel z umyciem włosów. 

Jest szybki w użyciu, efekty widoczne są natychmiast. Szampon nie zostawia białego nalotu, oczywiście należy pojawiające się resztki wyczesać. Fajnie odświeża włosy i ożywia i to wszystko bez użycia wody.







Włosy cienkie i bardzo długie wbrew pozorom są trudne w stylizacji. Często łapią przyklap, a na długości lubią się puszyć.

TRESemme potrafi je ujarzmić, wystylizować odpowiednio i dać nam pewność, że w trakcie dnia upięcie lub loki nie zawiodą kiedy liczymy na to.

Jakiego produktu do stylizacji używacie najczęściej? A może radzicie sobie bez tych wspomagaczy?




pozdrawiam - Magda

33 komentarze:

  1. Pianka unosząca włosy u nasady, to by mi się przydała, moje włosy nie są oklapnięte jedynie jak są przetłuszczone :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna propozycja tej pianki, ja ją polecam.

      Usuń
  2. Mam te produkty i jestem z nich bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. używam czasem pianki do włosów, lakiery omijam
    chyba, że mam ochotę na mocne utrwalenie fryzury i jest jakaś specjalna okazja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na specjalne okazje warto wspomóc się takim lakierem.

      Usuń
  4. Ja nie używam ani pianki ani lakieru do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakierów nie stosuję. Suchy szampon to fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam obawy związane z użyciem suchego szamponu. Niestety bywa nieoceniony w podróży, czy pod namiotem. Skoro tak chwalisz tą markę to spróbuję. Dotychczas nie miałam szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Markę znam tylko ze słyszenia.
    Nie używam kosmetyków do stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam wiele dobrego o nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Im więcej czytam, tym chętniej mam ochotę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa recenzja. Nigdy nie stosowałam tych produktów. Ba, nawet o nich nie słyszałam, ale wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio zgarnelam ich lakier i piankę, ale jeszce nie mialam okazji testowac.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem kompletnie na bakier z produktami do stylizacji włosów. Dzięki za ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie nie potrzebujesz ich, ale np: suchy szampon to każdemu może się przydać.

      Usuń
  13. Nowa firma i nowy efekt
    Grzech nie skorzystać
    Tym bardziej, że przed nami noc Sylwestrowa

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie korzystam z produktów do stylizacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pianka do włosów wygląda zachęcająco. Może sobie kupię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tylko korzystasz z tego środka do stylizacji to możesz go nabyć i osobiście sprawdzić czy sprosta Twoim wymaganiom.

      Usuń
  16. Nie znam tych produktów kompletnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś lakier był fajny

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje włosy są megaproste, co bardzo mi doskwiera
    Oczywiście marzę o burzy loków, ale "jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma i jakoś z tym żyje ;)" używam mocnych lakierów, które właśnie unoszą włosy u nasady. Tej marki nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy także są proste, dlatego jak czasem nakręcam je na wałki to chcę ich utrzymać dlatego spryskuję je lakierami, ostatnio z opisywanej marki.

      Usuń
  19. Jeszcze nie próbowałam tych lakierów, na pewno w przyszłości się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Suchy szampon fajna sprawa od czasu do czasu gdy nagła potrzeba :) Nie miałam okazji testować tych produktów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suchy szampon powinien zasilać każdą kosmetyczkę:)

      Usuń
  21. To wymarzone preparaty dla moich włosów. Bez pianek, odżywek i lakierów wyglądam jak czarownica ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam krótkie i same mi się bardzo dobrze układają, ale czasami na jakąś okazję coś trzeba :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. mimo, że rzadko stylizuję swoje włosy i utrwalam je mam ten zestaw i już kilka razy mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  24. Unoszenie od nasady przydało się mojej mamie. Ja nie używam takich produktów, ale dobrze wiedzieć, że jest dobra, poszukam i polece mamie.

    OdpowiedzUsuń