21 maja 2019

GDZIE KUPIĆ PREZENT NA DZIEŃ MATKI W INTERNECIE?


Witam 



Bukiet tulipanów, upominkowy kubek, czekoladki – takimi prezentami trudno jest zaskoczyć mamę w Dniu Matki. Oczywiście jeśli jest to prezent od serca, na pewno spełni swoją rolę. Czasem jednak chcemy kupić coś więcej i wyjść poza sztywne ramy drobnych upominków, by pokazać mamie, jak bardzo jest dla nas ważna. Podpowiadamy, co może spodobać się zarówno młodym, jak i dojrzałym mamom.







Chyba nie trzeba nikogo przekonywać, że zakup prezentu w Internecie jest najszybszą, najwygodniejszą i najrozsądniejszą opcją. Do wyboru mamy tu najwięcej produktów, a ich ceny bardzo często są niższe niż w sklepach stacjonarnych. W dodatku jeśli wiemy, co kupić, zakupy zajmą nam najwyżej kilkanaście minut – o wiele mniej niż w centrum handlowym.

Przy wyborze konkretnego sklepu możemy uwzględnić kilka kryteriów. Mamy do dyspozycji popularne platformy zakupowe, w tym m.in. Allegro oraz inne sklepy online oferujące bardziej zawężony asortyment. Niewątpliwym plusem Allegro jest to, że daje ono nieograniczony wybór produktów. Możemy jednak skorzystać z tego dopiero wówczas, gdy dokładnie wiemy, co kupić. Co jednak w sytuacji, gdy nie mamy konkretnego pomysłu?

Wtedy dobrze jest najpierw sprecyzować swoje wymagania, korzystając np. z poradników internetowych, a dopiero potem wybrać miejsce, gdzie kupimy prezent. Wówczas warto skupić się na samodzielnych sklepach internetowych, ponieważ najczęściej posiadają one bardziej rozbudowaną ofertę produktów uzupełniających, przez co przy większych zakupach za przesyłkę zapłacimy tylko raz.
Prezent na Dzień Matki przydatny w czasie wakacji

Ponieważ Dzień Matki przypada tuż przed sezonem urlopowym, warto sprezentować mamie coś, co przyda jej się latem. Świetnie sprawdzą się tutaj:

  • obszerny wakacyjny kapelusz,
  • bon do sklepu z kostiumami kąpielowymi,
  • bon do ulubionego sklepu odzieżowego,
  • zestaw kosmetyków przydatnych latem,
  • karta upominkowa do drogerii.

Ostateczny wybór prezentu zależy oczywiście od preferencji każdej z mam. Dodatkowo na rynku znajdziemy na tyle duży wybór produktów, że bez problemu dostosujemy koszt prezentu to zaplanowanego budżetu.


Okulary przeciwsłoneczne – wyjątkowy prezent dla mamy

Jeśli chcemy sprezentować mamie coś wyjątkowego, co pokaże, że włożyliśmy naprawdę sporo wysiłku w dobranie odpowiedniego pomysłu, możemy wybrać dobre okulary przeciwsłoneczne – takie, na które mama sama by sobie nie pozwoliła, a które zadbają o ochronę jej oczu przed słońcem i pozwolą jej czuć się bardziej komfortowo w upalne dni. Choć możemy kupić okulary, które po prostu ładnie wyglądają, święta takie jak Dzień Matki to dobra okazja, by wybrać coś w wyżej jakości niż zazwyczaj. Jednym z pomysłów mogą być okulary takie jak te: 

https://www.twojesoczewki.com/104-okulary-przeciwsloneczne-ray-ban
Ich cena dla wielu osób okazuje się przystępna, a sprawdzona marka daje pewność, że są one dobrej jakości. Przy zakupie należy się upewnić, że wybrany produkt gwarantuje nam właśnie te dwie rzeczy: dobrą jakość i przystępną cenę.





Dodatek do okularów przeciwsłonecznych dla mamy

Niektóre mamy nie mogą nosić klasycznych okularów przeciwsłonecznych, ponieważ noszą własne – korekcyjne. Dwie pary założone naraz nie zdadzą egzaminu. W takim przypadku do prezentu możemy dokupić soczewki korekcyjne lub takie, które od razu są zaopatrzone w filtr przeciwsłoneczny. Wszystko możemy kupić w jednym miejscu, np. w sklepie twojesoczewki.com  Jeśli nie chcemy zbytnio obciążać swojego budżetu, wybierzmy jedną z dwóch propozycji. Drugą zasugerujmy mamie lub zostawmy sobie jako pomysł na przyszły rok.



pozdrawiam - Magda

13 komentarzy:

  1. My w tym roku z rodzeństwem zdecydowalismy się na zakup skrzyneczki z herbatami, miodem i czekolada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zazwyczaj stawiam na prezenty w postaci kosmetyków, mama zawsze jest zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pomysły prezentowe, u mnie niestety będzie ciężko je wykorzystać bo moja mama używa okularów tradycyjnych ale skusił mnie wspomniany tylko na poczàtku kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie kupuję przez Internet prezenty bliskim, dzięki temu można zaoszczędzić sporo czasu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja generalnie wolę prezenty "przeżyciowe", chociaż np moja teściowa woli rzeczowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę pomyśleć wreszcie o czymś dla mamy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tym roku również zamawiałam prezent online i już dzisiaj do mnie dotarł. Mam nadzieję, że Mama będzie zadowolona z vouchera do spa.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja swojej mamie kupuję zawsze coś z tekstyliów do domu i czekoladę 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama nosi okulary, więc zajrzę na tę stronkę i zobaczę, jakie soczewki proponują .

    OdpowiedzUsuń
  10. O własnie, prezent dla mamy.. przypomniałąś mi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zy zdecydowaliśmy się na zakup fotela uszak w tym roku 😁

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio próbowałam sobie kupić ale jestem zbyt obfita:(

    OdpowiedzUsuń