30 sierpnia 2019

PIELĘGNACYJNE TRIO OD SYNCHROLINE: BODY, FACE, CONTOUR EYES LIPS

Witam


General Topics to włoska firma założona w 1992 roku we Włoszech przez dr Gianfranco de Paoli Ambrosi i od ponad 20 lat dostarcza pacjentom na całym świecie skuteczne i bezpieczne rozwiązania zwalczające i łagodzące różne problemy skóry. 

Synchroline to jedna z marek jaka reprezentuje tą firmę i jaka ma debiut u mnie na blogu. Nie jest to jednak marka mi obca, miałam już z nią styczność jednak nigdy nie opisywałam żadnego z jej produktów. Dziś nadszedł czas na podzielenie się odczuciami z poznanych dermokosmetyków.

Marka posiada kilka linii, każda posiada swoje przeznaczenie, dlatego w zależności od potrzeb możemy śmiało wycelować w odpowiednią. W moim wypadku padło na produkty serii Terprolone w których poprawa właściwości biochemicznych skóry stała się możliwa dzięki połączonemu działaniu stymulującemu pochodnych kwasu azjatykowego i madekasowego z trzema innymi składnikami: acetyloglukozaminą, będącą prokursorem biosyntezy kwasu hialuronowego, glikopeptydami fibronektyny będącymi prekursorami biosyntezy fibronetyny, głównego składnika macierzy zewnątrzkomorkowej oraz linolanem proliny, prekursorem syntezy kolagenu.








Zastosowanie

  • pielęgnacja(uelastycznienie i wygładzenie skóry, działanie przeciwzmarszczkowe, odnowa warstwy naskórkowej),
  • dermatologia (po zabiegach złuszczania chemicznego, zabiegach laserowych, dermabrazji),
  • chirurgia plastyczna (po liftingu twarzy, liposukcji, blefaroplastyce, mastoplastii),
  • medycyna ogólna( zapobieganie powstawaniu: blizn, odleżyn, poprawa właściwości skóry skłonnej do poparzeń).

Podczas kilku tygodni pod lupę wzięłam trzy dermokosmetyki z przeznaczeniem do skóry: ciała, twarzy oraz okolic oczu i ust.
Biorąc po raz pierwszy je do dłoni poczułam z nimi pewną więź. Myślę, że to zasługa oprawy graficznej którą przedstawiono w minimalistycznych aspektach. 

Mało kolorów, przewaga bieli tak zawsze wyobrażam sobie właśnie kosmetyki apteczne i te takie wizualnie właśnie są. Sterylne i higieniczne bo dodatkowo otrzymałam je zapakowane w kartonach z informacjami zarówno na opakowaniach, tubach i ulotkach znajdujących się wewnątrz (w kilku językach). Jedynym niewygodnym dla mnie szczegółem są zakrętki, a nie zamykania na klik.






UJĘDRNIAJĄCY KREM DO CIAŁA NADAJĄCY SKÓRZE SPRĘŻYSTOŚĆ


Wskazania: znaczna poprawa nawilżenia i elastyczności skóry całego ciała (biust, brzuch, pośladki, uda). Utrzymanie skóry w dobrym stanie przed i po zabiegach liposukcji i operacjach plastycznych np. brzucha lub piersi. Poprawa właściwości biochemicznych oraz sprężystości skóry po oparzeniach lub radioterapii.

Dla zauważalnych efektów krem włączyłam na stałe na kilka tygodni do pielęgnacji wieczornej ciała. Nie nanosiłam go na całe ciało jedynie na miejsca na których mi najbardziej zależało. 

Krem nie jest specjalnie zwarty, podczas rozprowadzania daje się łatwo wklepać. Wchłania się po czasie, nie zostawiając po sobie właściwie znaku. Wyróżnia go zapach bliżej nieokreślony jak przystało na wyrób medyczny. Dla mnie przez cały okres użytkowania nie miał większego znaczenia.

W pierwszych dniach zauważyłam, że krem znakomicie dowartościował skórę nawilżając ją przez co stała się jednolicie miękka. Po upływie paru tygodni na udach i łydkach czyli tam, gdzie regularnie go wklepywałam nastąpił przełom, ponieważ skóra wyraźnie została napięta. Jak na krem apteczny, sądzę, że osiągnięty efekt można wyróżnić. Dodam, że w trakcie kuracji jeździłam sporo na rowerze i utrzymywałam dietę.

Składniki aktywne: heterozydy kwasu azjatykowego i madekasowego, acetyloglukozamina, linolan proliny, glikopeptydy fibronektyny.





UELASTYCZNIAJĄCY KREM DO SKÓRY TWARZY


Wskazania: poprawa elastyczności i jędrności skóry twarzy, redukcja widocznych zmarszczek, uwydatnienie konturów twarzy oraz intensywne nawilżenie. Nadanie skórze twarzy i szyi sprężystości oraz zdrowego, młodego wyglądu. Doskonała ochrona skóry i poprawa jej kondycji przed i po zabiegach, takich jak lifting twarzy, złuszczanie chemiczne lub laserowe, itp.

Już dawno pogodziłam się z myślą, że istniejące zmarszczki jakie posiadam przy skórze dojrzałej nie znikną ot tak sobie. Staram się jedynie zapobiec ich pogłębieniu i powstaniu nowych. W tym celu dobieram kremy mające działanie przede wszystkim przeciwzmarszczkowe oraz takie, które napinają delikatną skórę twarzy.

Krem uelastyczniająco-ujędrniający pochodzący z Synchroline używany dwa razy na dzień przez okres przeszło miesiąca doprowadził u mnie do znacznej poprawy cery. Na samym początku uwinął się z miejscami przesuszonymi ze skórkami jakie szpeciły twarz. Długo nie mogłam ich się pozbyć całkowicie, przy kilkunastu aplikacjach ten krem nie pozostawił po nich śladu.

Gęstość kremu należy do tych lekkich i przyjemnych w aplikacji. Zaraz po nałożeniu czuć jak skóra odżywa po np: peelingu, który częściowo ją podrażnił. Przy normalnej dawce krem wchłania się w dobrym czasie. Na noc jednak pozwalam sobie na grubszą jego warstwę przez co przed samym snem jeszcze dobrze go wyczuwam dotykając cery.

Na samej twarzy nie zauważyłam specjalnych efektów mających usunąć czy spłycić zmarszczki, ale w obszarze szyi i dekoltu skóra stała się przyjemnie napięta.

Składniki aktywne: heterozydy kwasu azjatykowego i madekasowego, acetyloglukozamina, linolan proliny, glikopeptydy fibronektyny, kwas hialuronowy, izomeryt sacharydowy, proteiny soi, ceramidy, cholesterol.



UELASTYCZNIAJĄCY PREPARAT DO SKÓRY OKOLIC OCZU I UST


Wskazania: poprawa wyglądu skóry wokół oczu i ust poprzez działanie wygładzające i uelastyczniające. Przeciwdziałanie powstawaniu zmarszczek, spłycenie już istniejących, efekt liftingu górnej powieki, likwidacja cieni pod oczami. Poprawa kondycji skóry przed i po zabiegach medycyny estetycznej np: plastyka powiek, złuszczanie chemiczne, laserowe etc.


Podczas poznawania nowego kremu pod oczy stawiam mu zawsze wysoko poprzeczkę. Czasami obietnice producenta są zdumiewające dlatego uważnie obserwuję jaki wpływ ma on na okolice oczu. Jak wypadł preparat od Synchroline mający mieć wpływ na skórę wokół oczu a także i ust?

Konsystencja w użyciu okazała się być prawidłowa, coś na pograniczu kremu i żelu, w każdym razie lekka mikstura dająca swobodnie się wklepać w wybrane miejsca. Pozostawia w pierwszej chwili film, który znika zaraz po wchłonięciu. Nie trwa to długo dlatego sprawnie można rozpocząć makijaż oczu. Z korektorem się "nie gryzie". 
Jest prawie bezzapachowy lub mało subtelny: jak kto woli. Contour eyes & lips można stosować zarówno w trosce o delikatną skórę wokół oczu jak i ust. I to była dla mnie w pewnym sensie ciekawostka, bo nigdy nie skusiłam się na preparat mający wpływ na równie wiotką skórę wokół ust w pewnym wieku.


Krem ma nie tylko poprawić stan zmarszczek, ale pozytywnie wpłynąć na górną powiekę oraz usunąć cienie pod oczami.
Podobnie jak przy poprzednich dermokosmetykach i w tym przypadku pilnowałam się w regularnej jego aplikacji. Krem samym działaniem wygładza skórę pod oczami, rozjaśniając ją, czyli pozbył się słabych u mnie cieni. Nie mogę nic negatywnego napisać o samym nawilżeniu tych wyjątkowo trudnych miejsc w pielęgnacji. Praktycznie przez cały czas skóra jest w dogłębnym nawilżeniu.
Składniki aktywne: heterozydy kwasu azjatykowego i madekasowego, linolan proliny, glikopeptydy fibronektyny, kwas hialuronowy, izomeryt sacharydowy, proteiny soi, MSM, ceramidy, cholesterol.






Dermokosmetyki Synchroline można zakupić w przystępnych cenach. Nie będą to kwoty produktów drogeryjnych, ale kieszeni nie spustoszą. W działaniu wypadły u mnie całkiem dobrze. Wszystkie wskazania producenta nie zostały w pełni spełnione, ale w dużej mierze, tak. Produkty nie uczulają, zwłaszcza preparat pielęgnacyjny do oczu. Tutaj byłam spokojna, że nawet jak niechcący dostanie się do spojówki to nie wydarzy się nic złego.

W trakcie stosowania (który nadal przebiega) ze skórą w różnych obszarach nie dzieje się nic negatywnego. Liczę, że drobne zmarszczki zostały przyhamowane, a te głębsze nie są pogłębiane.

Znacie produkty Synchroline? Macie ulubioną linię?

pozdrawiam - Magda


20 komentarzy:

  1. Przeznaczenie mają bardzo fajne. Jestem ciekawa jak działają

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że nie mają wygórowanych cen, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, może na prezent dla mamy się nadadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie nieznana dla mnie firma ale po opisie sądzę że warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, pierwszy raz ją widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki tej marki miałam okazję poznać dobry rok temu i bardzo miło je wspominam i sięgam po nie kiedy tylko mam okazję zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kosmetyki tej marki, tylko trudno je znaleźć. Chętnie wypróbuję jak tylko będzie okazja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Online można kupić, w gemini albo w ich firmowym sklepie :)

      Usuń
  8. Kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała nigdy nie mam za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno już nie korzystałam z produktów tej marki. Kiedyś coś miałam i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś interesującego. Jakaś nowość.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja poznałam jedynie linię głęboko nawilżającą, miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki, ale chętnie bym wypróbowała i zobaczyła jak się spisza na mojej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Po opisie wnioskuję, że to kosmetyki dla mnie, więc muszę je sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej firmy, jednak chętnie bym je przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię tą markę, ich kosmetyki do pielęgnacji twarzy bo do ciała nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam tych kosmetyków, ale chętnie spróbuję, zwłaszcza tego do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie korzystałam z tych produktów. Może je wypróbuję, wyglądają na ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale nie powiem zainteresowałaś mnie nią i bardzo możliwe, że kiedyś na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń