1 września 2019

DENKO, SIERPIEŃ 2019

Witam

Jak z bicza strzelił i wakacje 2019 mogą przejść do historii. Będziemy je tylko miło wspominać, zwłaszcza dzieci dla których jest to wyjątkowy czas laby, wycieczek i aktywnie spędzonych dni.

Jutro obecni i przyszli uczniowie ubrani na galowo powitają rok szkolny będący kolejnym krokiem w ich życiu.

My dorośli w tym okresie letnim także korzystamy i wyjeżdżamy na urlop: w góry, nad morze i zagraniczne malownicze miejsca. Sporo osób np: teraz będzie wyruszać na wymarzony odpoczynek w ciepłe strefy klimatyczne, więc dla każdego jak widać przychodzi ten czas oderwania się od spraw przyziemnych. A jak u Was? Jesteście przed czy po wypoczynku?

Biorąc przykład z uczniów odrobiłam zgodnie z początkiem miesiąca zadanie jakim jest projekt denko. Zapraszam:)






Topmedica - woda micelarna


Woda posiada w swym składzie ekstrakt z bawełny działający detoksykacyjnie oraz zmiękczająco. Dodatek ramonozy powoduje, iż doskonale łagodzi podrażnienia. Nie zawiera parabenów, środków zapachowych, barwników, alkoholu.

W razie minimalnych podrażnień woda uspokaja cerę oraz szybko ją potrafi zregenerować. Woda jest wyjątkowo łagodna dla samej cery jak i okolic oczu, gdzie łatwo jest w tych miejscach podrażnić skórę. Wykonując z jej udziałem demakijaż pozbywam się z łatwością pokładów oraz cieni i tuszu z rzęs.


Venus - ginekologiczny żel do higieny intymnej z korą dębu

Pełna opinia <TUTAJ>

Barnängen Glacier Breeze - żel do kąpieli i pod prysznic

Z działania ja i jak i mój mąż jesteśmy zadowoleni. Żel oczyszcza skórę ciała bez przesuszeń. Domywa ją i z lekka nawilża. Skóra jest powleczona filmem, nie tłustym, ale takim ochronnym, który zabezpiecza naskórek i nie daje mu się wysuszać. Ponadto wierzchnia powierzchnia skóry staje się miękka, pachnąca i odświeżona.






Dermena - szampon do włosów osłabionych i nadmiernie wypadających

Pełna opinia <TUTAJ>


LISTERINE NIGHTLY RESET -płyn do płukania jamy ustnej Midnight MintRedukuje wytwarzanie kwasów cukrowych

Technologia RAPID FUSIONTM remineralizuje szkliwo, dla lepszej absorpcji fluorku i mocniejszych zębów. Redukuje powstawanie płytki nazębnej. Przeciwdziała gromadzeniu się bakterii w jamie ustnej. Zapewnia długotrwałą świeżość oddechu.


Pharmaceris - hydro-micelarny szampon kojący

Szampon jest wodnisty, korzystając z niego należy być uważnym bo można niefortunnie większą jego ilość nie wykorzystać przez zwyczajne spłynięcie płynnej konsystencji do odpływu. Szampon likwidował pojawiające się uporczywe dolegliwości. Skóra zostawała w krótkim czasie zabezpieczana przed szkodliwymi mechaniczno-chemicznymi czynnikami, które nie doprowadzały do odnowienia dolegliwości. Nie dopuszczał do pojawienia się w konsekwencji do łupieżu z którym walczyłam nie raz.







Joanna - odżywka do włosów przetłuszczających się

Pełna opinia <TUTAJ>


Nivea - black, white

Jakiś czas temu ten dezodorant sprawdził się na tyle, że na wakacjach z przyjemnością do niego powróciła. Jednak ochronę jaką mi dawał była nie do przyjęcia. Po kilku godzinach czułam od siebie pot, czego nie znoszę. Słodkim zapachem zagłuszał perfumy jakich używałam. W tej chwili go skreśliłam bo zupełnie mnie nie zadowolił.

Alteya Organics - mydło do twarzy z ekstraktem z jaśminu oraz olejkiem różanym

Jest niezastąpione przy porannej toalecie zaraz po przebudzeniu. Sprawnie usuwa sebum po nocy oraz resztki kremu lub maski jaką czasami używam. Po spłukaniu i wyschnięciu przychodzi pewien wyczuwalny odpoczynek skóry, która staje się na tyle nawilżona, że nie spieszę się z natychmiastowym nakładaniem kremu. 






Allergoff atopy, barierowa emulsja do kąpieli leczniczych

Skóra została po takiej kąpieli pokryta filmem tworząc na niej nawilżająco-natłuszczającą barierę ochronną. W składzie znajduje się Kompleks zawierający olej z nasion czarnej porzeczki, wyciąg z kardiospermum zielonego, koncentrat oleju słonecznikowego, który chroni uszkodzoną barierę skórną, łagodzi uczucie podrażnienia, suchości i świądu skóry.


Yoskine - serum ujędrniające do ciała i biustu z olejem tsubaki

Skóra po tym serum nabrała ponownego rozkwitu tzn. niesamowicie została wygładzona jak po dobrym zabiegu peelingującym, w dotyku można było wyczuć jak się ujędrniła, a to już sporo. Nawilżenia jej do tej pory nie brakuje, a minęło już z trzy tygodnie odkąd zaprzestałam regularnych wcierań.


Loreal - szampon do włosów farbowanych

Jeden z lepszych szamponów jaki zatrzymuje kolor zaraz po farbowaniu. Nie wypłukuje go, a przy okazji pielęgnuje włosy i nie podrażnia skalpu.





Znacie któryś produkt z moich ostatnich zużyć?


pozdrawiam - Magda

19 komentarzy:

  1. Z denka znam jedynie antyperspirant Nivea, używałam tej wersji w kulce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam jedynie szampon dermena, który mnie nie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne denko :) Miałam jedynie szampon Dermeny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten szampon L'oreal kiedyś miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowałaś mnie tym płynem do płukania jamy ustnej. Chyba się na niego skuszę. Ostatnio stosuję Colgate Play.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh tak już po wakacjach. To jest strasznie dobijające!
    Bardzo lubię wpisy typu DENKO :).

    OdpowiedzUsuń
  7. ten żel z korą dębu bardzo mi się podoba, wygląda tak... ogniście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej zainteresowała mnie emulsja Allergoff ponieważ mam bardzo suchą skórę

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadnego nie znam, choć marki obiły mi się o uszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używam takich kosmetyków które zalegają półki w drogeriach. Nic z tego co pokazałaś jakoś do mnie nie przemawia. Ale lubię takie wpisy na koniec miesiąca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten szampon do włosów farbowanych aktualnie wpadł w moje ręce i mam bardzo pozytywne wrażenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne,różnorodne denko - ale chyba nie znam żadnego z tych produktów. Dzięki Twojemu wpisowi możliwe, że na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W szczególności najbardziej zainteresowała mnie emulsja Allergoff

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze podziwiam denka. Mnie jakoś nie chce się zebrać do zbierania pustych opakowań.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie wygląda węglowa odżywka i żel ujędrniający.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z całego zestawu może ze 3 kosmetyki używałam. Mi spodobała się węglowa odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam antyperspirant Black & White z Nivea oraz płyn do płukania jamy ustnej z Listerine (tylko mógłby być trochę większy) :)

    OdpowiedzUsuń