8 sierpnia 2019

WISHLIST ZAPACHÓW NISZOWYCH

Witam

Jak każda kobieta kocham otaczać się zapachami stworzonymi z pasji i takimi co 'ogon' ich snuje się i uwodzi przechodzących mężczyzn. Kolekcjonowanie flakoników to taka nasza kobieca domena zaraz po zapełnianiu garderoby szpilkami. Na szczęście mnie dopadła jedna z tych przypadłości i padło na zapachy.

Od początku roku kalendarzowego zapachowy kącik na toaletce znacznie się powiększył. Przybyło w nim zróżnicowanych bukietów, do tego stopnia, że koniecznie musiałam zorganizować dodatkową, wyjątkową półeczkę w pokoju na perfumy. 


Zwolenniczką określonej grupy nut nie jestem dlatego mam pole do popisu w wybieraniu zapachów. Przyznam się jednak bez bicia, że większość flakonów stanowią kompozycje owocowe i kwiatowe.





Przeglądając ofertę na Notino.pl można popaść w paranoje:) Wybór perfum jest tak kolosalny, ponieważ można załapać się na światowe marki mało spotykane w innych miejscach. 

Swoją wishlistę układałam przez kilka dni. Analizowałam bukiety, dobierałam skrupulatnie zapachy tak, abym mogła z nich skorzystać na odpowiednią okazję. Na co się zdecydowałam? Zapraszam:)




KOBIECY ZAPACH




woda perfumowana


To woda odpowiednia dla każdej kobiety. Jej kolejne nuty zapachowe sprawią, że w każdym towarzystwie znajdziesz swoje miejsce i adoratorów. Jest to kwiatowy zapach dla zmysłowej kobiety. Wskazany do „ubierania się” w niego na co dzień jak i specjalne okazje.


Głowa: pomarańcza, śliwka 

Serce: czerwone owoce, paczuli, róży 
Podstawa: bursztyn, drzewo tekowe, piżmo 
Grupy zapachów: kwiatowe, orientalne.







KWINTESENCJA EKSKLUZYWNOŚCI 


perfumy unisex 



Perfumy te znajdą powodzenie zarówno u kobiet i mężczyzn. Są ucieleśnieniem luksusu i elegancji. Za sprawką paru kropel można poczuć się w ich obecności wyjątkowo.

Jest to zapach aromatyczny, korzenny. Nie ma określonego wskazania. Pasują na każdą okazję.


Głowa: cytryna 
Serce: fiołek, heliotrop, jaśmin z Grasse, róża stulistna, tuberoza Podstawa: ambra, drzewo cedrowe, goździki, imbir, kakao, kaszmir, kawa, korzeń irysa, paczuli, piżmo, szafran, wanilia 
Grupy zapachów: aromatyczne, przyprawowe.




NATURALNE PIĘKNO





House of Sillage Cherry Garden
perfumy dla kobiet


Flakonik tych perfum odda hołd naturalnemu pięknu, kobiecości i elegancji. Doskonale podkreślą naturalny urok i niewymuszone wyrafinowanie. Znajdzie miejsce w dłoniach romantycznej wielbicielki kwiatowych bukietów. Idealnie zgrywa się w letnimi dniami.

Głowa: bergamotka 
Serce: kwiat wiśni, migdały 
Podstawa: drzewo sandałowe 
Grupy zapachów: kwiatowe, owocowe.




Lista niszowych zapachów jest skromną listą, ale o bogatych kompozycjach zapachowych. Udało mi się nawet w niej zamieścić jeden zapach unisex z którego skorzysta mój mąż. 


Od dawna nie dobieram zapachów pod pory roku, działam jak wolny strzelec. Sięgając po zapach jakim chcę się otulić, wybieram ten, który odzwierciedla mój nastrój lub wyjście na które się wybieram. 




pozdrawiam - Magda

27 komentarzy:

  1. Żadnego z nich nie znam, ale w sumie niewiele orientuję się w perfumach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. NIe znam tych zapachów... i nie słyszałam takiego określenia jak "zapachy niszowe" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze dwa bym wybrała za sam skład zapachowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zapachy, nie umiałabym się zdęcydować na zapach bez powąchania

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię kolosalnych wyborów - wolę minimalizm :) w w wyborze, kolorze i pachnidłach

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnego z tych zapachów nie znam, a do Notino mam za daleko żeby je poznać :) Życzę Ci jednak żebyś jak najszybciej stała się ich właścicielką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnego nie znam. Ładne mają flakony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie zapachy prócz drzewa sandałowego są zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dark Purple brzmi kusząco, lubię nuty śliwki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kompletnie nie znam tych zapachów :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Przedstawionych zapachów nie znnam ale robię podobnie w zależności od nastroju wybieram mój ulubiony

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam swoją listę i mam nadzieję, że uda mi się ją zrealizować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Patrząc po kompozycjach, w ciemno jedynie na ostatnie mogłabym się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przez internet nie umiałabym ułożyć takiej listy. Zapachy trzeba jednak wąchać na żywo przed wyborem

    OdpowiedzUsuń
  15. mogłabym sprawdzić wszystkie zapachy które pokazujesz
    ja lubie od tych delikatnych po te orientalne

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam żadnego z tych zapachów, chyba za bardzo przyzwyczaiłam się do kilku.

    OdpowiedzUsuń
  17. to zupełnie nieznane propozycje, choć czasami sama sięgam po perfumy niszowe, głównie orientalne

    OdpowiedzUsuń
  18. Roja Parfums Un Amore Eterno - ten zapach wydaje sie świetną propozycją na zbliżającą sie jesień.

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam o tej stronie wiele razy, ale osobiście wolę powąchać zapach przed jego kupnem. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam żadnego z nich, jestem ciekawa ich zapachów

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze przyznam, że żadnego z tych zapachów nie znam. Najchętniej wypróbowałabym "House of Sillage Cherry Garden", nuty zapachowe mnie przekonują <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Kompletnie nie znam żadnej niszowej marki ani jej zapachów..

    OdpowiedzUsuń
  23. Nisza jest mi obca, ale najbardziej kuszą mnie zapachy Montale i Amouage

    OdpowiedzUsuń