7 września 2019

ENERGETYK O LEKKIM, YABUKOWYM SMAKU. BO ZDROWIE TO PODSTAWA – YABU

Witam


Dostęp do napojów energetyzujących w dzisiejszych czasach nie jest ograniczony. Z łatwością tego typu napoje zakupimy praktycznie w każdym sklepie spożywczym, kiosku czy nawet na stacji benzynowej.

Od dłuższego czasu takie napoje są dość popularną używką wśród dorosłych, młodzieży, a nawet dzieci. Jednak nie wszyscy popierają ich picie w tym i ja, sądząc, że są nafaszerowane chemią. W skrajnych okolicznościach jestem skłonna sięgnąć po taki napój i zdarza mi się to bardzo rzadko.



Czy zupełnie zraziłam się do napojów energetyzujących? 

NIE, ponieważ poznałam i z czystym sumieniem mogę Wam polecić zdrowy energetyk od Yabu




Po co się spożywa energetyki? 
Najistotniejszym celem spożycia napojów energetyzujących jest ograniczenie uczucia zmęczenia, poprawa samopoczucia i wydolności organizmu.



Czy energetyki szkodzą? 
Przyjmowane w większych ilościach mogą doprowadzić do otyłości jaka zaczyna szerzyć się już w Polsce, mogą także negatywnie wpływać na stan uzębienia, problemy ze snem co wiąże się skutkiem osłabienia organizmu. Mogą przyczyniać się także do różnych dolegliwości zdrowotnych.







💓 Yabu zaskoczył mnie przede wszystkim krótkim konkretnym składem: 


  • 99,5 % wytłaczany na zimno sok jabłkowy
  • około 0,5 % CO
  • 0,032 % naturalna kofeina pozyskiwana z liści zielonej herbaty
  • 0,02 % ekstrakt z guarany










→Napój nie zawiera konserwantów, barwników. Naturalnie jest mętny, lekko zagęszczony i słabo nagazowany. Nie znajdziemy w nim również wody, która stanowi przeważnie główny składnik praktycznie każdego napoju. Słodkość jaką wyczuwa się w trakcie picia nie wynika z dodatku cukru, ta słodkość pochodzi od jabłek pochodzących od polskich sadowników.






→YABU JEST TŁOCZONY Z CERTYFIKOWANYCH JABŁEK GRÓJECKICH, KTÓRE SŁYNĄ NA CAŁYM ŚWIECIE Z WYJĄTKOWYCH WALORÓW SMAKOWYCH I ODŻYWCZYCH. 

Wyciskany sok jest w pełni naturalny, wyciska się go na zimno i nie rozcieńcza w trakcie produkcji napoju. 





→ Yabu pije się jak przysłowiowy soczek. Jest smaczny, orzeźwiający i pozwala po krótkiej chwili pobudzić organizm. Warto go zabrać ze sobą do pracy w dłuższą podróż samochodem czy na wakacje. 

Jest to zdrowa wersja energetyka, która nie tylko rozjaśni umysł w chwili słabości, ale pozwoli wchłonąć witaminy i cukry z naturalnego źródła jakim są jabłka. 




→Według badań Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Yabu jest dobrym źródłem składników prozdrowotnych m.in. antyoksydantów oraz środków stymulujących aktywność organizmu, dzięki czemu może stanowić wartościowe uzupełnienie prawidłowej diety.

👌Puszka 250 ml to koszt 5 zł. Czy jesteście skłonni wydać taką kwotę za taki energetyk?







pozdrawiam - Magda

27 komentarzy:

  1. Ja niestety za napojami energetycznymi nie przepadam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie yabu niea tego posmaku innych energetykow które śmierdza chemią na kilometr

      Usuń
  2. Bardzo rzadko sięgam po energetyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie przepadam za energetykami i się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny produkt i w sumie nie jakiś drogi :). Pierwszy raz go widzę, za zwykłymi energetykami nie przepadam, głównie ze względu na smak i od lat nie sięgałam po tego typu produkty, fajna alternatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Napojów energetycznych nie piję, nawet nie próbowałam. Mój siostrzeniec kiedyś powiedział, że mają skład jak dla trzody chlewnej. Twój napój jednak mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. może to zdrowsza alternatywa dla "tradycyjnych" energetyków

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo rzadko pije takie napoje ale od czasu do czasu Lubie sięgnąć po nowości

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj to zupełnie nie dla mnie! Nie piję energetyków

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie piję takich energetyków. Omijam wszystkie takie napoje w puszkach. Jak to ma pobudzic jak ma tak mało kofeiny? Nawet 1% nie ma hmm

    OdpowiedzUsuń
  10. Energetyków nie piję - nawet tych zdrowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie pijam energetykow, większość z nich to okropny syf. Ale jeśli w składzie tego, który pokazujesz faktycznie nie ma cukru i są tylko 4 składniki to jestem skłonna spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie energetyki to ja popieram! Nie dla słodzonych sztucznych napojów!

    OdpowiedzUsuń
  13. coraz bardziej interesują mnie te napoje. zwłaszcza, że mój mąż lubuje się w takich rzeczach, chętnie bym spróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę je wypróbować. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja unikam energetyków jak ognia, dość się o nich naczytałam i nie piję w ogóle. Ale myślę, że właśnie w sytuacji podbramkowej sięgnęłabym właśnie po ten. Mimo wyższej ceny, jednak skład wygrywa wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  16. W sumie to lubię herbaty czy kawę z puszki, to czemu by nie taki energetyk o naturalnym składzie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o nich, podobno sa pyszne

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię energetyki, a tego jeszcze nie piłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem zdecydowanie przeciwna energetykom, to nie może być zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszyscy bardzo chwalą sobie ten napoj.

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem podobał mi się skład tego produktu, niestety jeśli chodzi o smak było już troszkę gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Na codzień jestem przeciwniczką takich napojów, ale te mają na prawdę dobry skład może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog, bardzo przyjemnie się go czyta i ogląda :D
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  24. Ma bardzo przyjemny smak. Rzadko sięgam po energetyki, ale ten jest jednym który chętnie piję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Są mega mąż pije codziennie ale te akurat mu smakują może uda się jeszcze wygrać darmową prubke dla męża 🤩😃

    OdpowiedzUsuń