13 września 2019

METALICZNY LOOK NA POWITANIE JESIENI OD KOBO PROFESSIONAL

Witam


Jesienna pora zbliża się wielkimi krokami. Za niespełna dwa tygodnie powitamy tą kalendarzową, barwną jaka przyniesie ze sobą kolorowe liście jakie zapełnią parkowe alejki. Spacery znów nabiorą nowego wymiaru dając nam do zrozumienia, że czasu nie jesteśmy w stanie zatrzymać.

Z końcem lata Drogeria Natura wychodzi na przeciw jesiennym makijażom i wprowadza do szaf Kobo Professional PRO FORMULA EYE SHADO serię 3 nowych cieni do powiek.

Ich intensywny blask zapewni perfekcyjny makijaż oczu – rozjaśni spojrzenie lub nada mu zmysłowej wyrazistości. Metaliczny szyk to jeden z wiodących trendów nadchodzącego sezonu.






NOWE ODCIENIE! 

💓234 BURGUNDY

💓235 SEASHELL

💓236 COPPER 


Waga 2 g, cena 18,99 zł




Po triumfie matu, błyszczące cienie znów wracają do gry! To niezawodna kobieca broń, która odmładza i przywraca spojrzeniu naturalny blask. W takiej roli doskonale sprawdzą się jasne odcienie – złoto, beż czy róż. Oprócz powieki można je nałożyć także na skronie i policzki. Bogata formuła KOBO PROFESSIONAL PRO FORMULA EYE SHADOW zawiera korzystne dla skóry makro- i mikroelementy zapewniające jej odpowiednie nawilżenie i odżywienie.





Niezwykle elegancki burgund czy energetyczna miedź – to propozycje, które sprawdzą się podczas wielu okazji. W zależności od ilości nałożonych warstw, wyrazisty pigment będzie zmieniał swoją intensywność. KOBO PROFESSIONAL PRO FORMULA EYE SHADOW można aplikować zarówno na sucho, jak i na mokro. Metaliczne cienie najlepiej aplikować precyzyjnie na ruchomą część powieki, zostawiając wyraźne granice konturu. Wówczas oko prezentuje się niezwykle elegancko. Na wieczorowe wyjście warto pokusić się o zmysłowe metaliczne smoky eye i podkreślić cieniem także dolną powiekę.


Wszystkie produkty marki Kobo Professional są dostępne wyłącznie w drogeriach Natura oraz na www.drogerienatura.pl.





pozdrawiam - Magda

30 komentarzy:

  1. podobają mi się te bordowe kolorki, z chęcią nałożyłaby je na powiekę

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz polecam ten artykuł żonie bo ja szczerze powiedziawszy nie mam pojecia co to jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne na kolory na zbliżającą się wielkimi krokami jesień :) W dodatku jeśli zapewniają jeszcze dodatkowo odpowiednie nawilżenie, to już w ogóle coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! To bordo zdecydowanie przykuło moja uwagę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę doczekać się tych cieni, na pewno będą piękne

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jak wyglądają te cienie na oczach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety takie kolory do mnie nie pasują, nad czym bardzo ubolewam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie żałuję, że źle wyglądam w takich ceglanych odcieniach, bo bardzo mi się podobają 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorki idealne na jesień, pasują do otaczających nas barw

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealne kolorki na jesień, piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie jesienny klimat :) Nie znam się na makijażu niestety, ale wydaje mi się, że do mojej cery by pasowały.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cienie Kobo są fajne. Chociaż nie miałam ostatnio okazji aby pomacać nowości. Postaram się to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam cienie Kobo i super były :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne odcienie. Coś dla siebie z pewnością bym wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful colors! A nice combination of trio :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne propozycje na jesień. Warto coś zmienić i poczuć się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastycznie zapowiadają się te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesienne kolory, ładne, chociaż nie wszystkim pasują...

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda na ciekawy kosmetyk. Może się spodobać mojej siostrze. Będę musiała jej pokazać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne kolorki, podoba się mi ten róż.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię błyszczeć. 🤗🙂😉

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kolory.Pasujące i ożywiające jesienne szarości wokół.
    Ja niestety nie używam cieni do powiek,ale kupię to mojej córce.
    Takie kolory są w jej typie.
    Zresztą ładnemu i młodemu we wszystkim ładnie i wszystko pasuje-)
    Miłej jesieni-)
    Pozdrawiam!
    Irena

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne jesienne kolorki, choć dla mnie nieco przy ciemne. Muszę sprawdzić ofertę, bo lubię bardzo takie cienie

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobają mi się wszystkie trzy odcienie <3

    OdpowiedzUsuń