12 grudnia 2019

DODATKI NA ŚWIĄTECZNY CZAS OD AVON

Witam

Codzienna pielęgnacja stała się u mnie rytuałem. W weekendy urządzam sobie spa z maseczką na twarz oraz włosy, depilacją i długą relaksującą kąpielą w puszystej pianie. Na tym jednak nie kończy się dbanie o siebie. Uważam, że biżuteria oraz zapach dodają każdej kobiecie pewności siebie i uatrakcyjniają jej osobowość w tym i mnie. To, że mam fioła na punkcie zapachów wie każdy kto mnie zna, a na biżuterię zawsze się złakomię chociaż nie jestem obwieszona ją przesadnie i często. Zakładam zawsze dość skromne dodatki w postaci naszyjnika, kolczyków czy bransoletki.

Na zbliżające się święta przygotowałam dla siebie zestaw pochodzący od Avon. Składa się on z biżuterii Abigai oraz Wody toaletowej Secret Attitude Wonderland.








Kreacji świątecznej co prawda jeszcze nie zakupiłam, ale bazując na biżuterii Abigai składającej się z naszyjnika oraz pary kolczyków będę dobierać stylizacje na Wigilię i resztę świątecznych sni. Sądzę, że na Nowy Rok ten zestaw także wykorzystam bo bardzo mi się spodobał. 

Naszyjnik jest delikatny i zauważalny bo składa się z dwóch łańcuszków imitujących złoty kolor. Dodatki jakie go uszlachetniają wykonane są ze stali, mosiądzu, tytanu i szkła. Cieszy mnie to, że dodatki w postaci krążków, perełek i kryształków nie są za duże. Tym sposobem naszyjnik wygląda bardzo elegancko. Ładnie się będzie mienił na "małej czarnej", którą biorę pod uwagę w świąteczny czas na wszelki wypadek bo ta kreacja pasuje zawsze i wszędzie na każdą uroczystość. Naszyjnik ma mocne zapięcie i jest regulowany.

Kolczyki natomiast są minimalistyczne, ozdabiają je jedynie perełki po jednej sztuce na każdy kolczyk. Wiszące na średniej długości łańcuszku nie powinny się zahaczać i plątać.

Komplet biżuterii zapakowany jest w szary kartonik.

Komplet biżuterii Abigail:

  • naszyjnik 60 - 69 cm
  • kolczyki dł. 5,5 cm tytanowymi sztyftami







Woda toaletowa Secret Attitude Wonderland wpisuje się w owocowo-kwiatowo-gourmand kategorię. Jest magiczna jak nadchodzące święta. Pełna nadziei, ciepła i promiennego bukietu.

Będzie dobrze układać się w relacjach damsko-męskich. Jest mieszanką w której można odkryć nowy wymiar samej siebie i stać się romantyczną kobietą jaką nie było się do tej pory. 

Zaskakujące w niej są nuty bazy pod postacią bitej kremowej śmietany od której nie przytyjemy, a jedynie uzyskamy na twarzy radosny uśmiech i rozmarzone oczy. Zapach jest słodki, ale nie zasłodzony, dogłębny i nie mdlący. 


Na jaką porę go polecam? Na każdą - wyobrażam sobie go latem i teraz zimą. Nie odtrącę go nawet w deszczową porę jak i słoneczną. Z tym bukietem moja dusza odżywa, a ja czuję się młodsza o kilka lat. Nie znaczy, że polecam go jedynie młodym kobietom. Ta burza nut ukryta w turkusowym, filigranowym flakoniku należy się każdej damie i w każdym wieku. 

Zapach nie jest jednostajny, nasila się zaraz na początku by w kolejnej fazie wybić nuty i zmienić swój charakter. Na skórze suchej trzyma się przez wiele godzin, a zimowe szaliki nie odstępuje na 5 minut przez wiele dni.
Chcąc uruchomić atomizer musimy z szyjki ściągnąć blokadę na łańcuszki z kluczykiem, który otwiera dla nas piękny, kobiecy bukiet perfum o wyraźnych budzących zachwyt nutach.

Nuty głowy: skórka mandarynki, wodny hiacynt, czerwone borówki

- to zapach, który dociera do Ciebie jako pierwszy. Intensywny, dominujący, świeży, choć całkiem szybko ustępuje miejsca kolejnym nutom.

Nuty serca: kwiat pomarańczy, Kwiat Lei, kwiat gruszy

- pojawiają się kilka minut później, a ich woń utrzymuje się na skórze przez dłuższy czas. Nuty serca to charakter perfum, który poznajesz chwilę po zachłyśnięciu się pierwszym wrażeniem.

Nuty bazy: kremowa bita śmietanka, piżmo, sandałowie 


-to prawdziwa głębia perfum. To, co drzemie u podstaw ich powstania. Ten zapach budzi się najpóźniej i zostaje z Tobą do końca.




Bez tych dodatków w świąteczny czas nie czułabym się dobrze. Cieszę się, że mam to już za sobą i nie będzie się powtarzać historia jak co roku, że na ostatnią chwilę szukam biżu czy zapachu jakim oczaruję domowników podczas wspólnych dni. Jeżeli jesteście zainteresowani nowinkami Avon, które potrafią mile zaskoczyć to zapraszam Was do rejestracji pod tym linkiem: https://avon.zarejestrujemycie.pl





pozdrawiam - Magda

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładna biżuteria, podobają mi się te kolczyki. Jestem ciekawa czy spodobałby mi się ten perfum. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna biżuteria boska! Co do perfum to nie znam i chętnie poznań ale dopiero jak zmiany w moim organizmie z powodu ciąży wrócą na swoje miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię biżuterię od Avon:) Jest dość przystępna cenowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Avon każdego roku ma super propozycje prezentów na święta i fajne zestawy na prezent dla siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej perfumy, ale buteleczka wygląda zachęcająco, może się skuszę? :) KasiaK

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo urocza, uniwersalna biżuteria, idealne dopełnienie świątecznych stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety te perfumy nie trzymają się na mnie zbyt długo :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam jeszcze tych perfum a zapachy od Avon bardzo lubię. Natomiast zestaw biżuterii ma swój urok! Taki delikatny i subtelny, do każdej kreacji będzie pasować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna biżuteria :) a zapachu nie znam, a szkoda. Ale na pewno sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam być na spotkaniu mikolajlowym w Avon, ale nie moglam. Mój zapas kosmetyków z tej firmy jeszcze jest :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna biżuteria, a zapach - sądząc na podstawie opisu - też chyba by mi się spodobał. Krótko mówiąc - zestaw idealny na sylwestrowe i karnawałowe szaleństwa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Biżuteria ładna :), choć perfumy mam wrażenie, że też by mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego wariantu perfumy nie znam, miałam trzy inne zapachy z serii Sekret i każda mi się podobała

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam ten zapach ale jeszcze go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna biżuteria a ten zapach miałam i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna biżuteria, lubię takie zestawy, jeszcze z perełką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie noszę biżuterii niemal wcale, ale ta jest całkiem gustowna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś praktycznie co roku pod choinką było coś z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  19. Te perfumy wyglądają bajkowo! Ciekawa jestem zapachu!

    OdpowiedzUsuń