16 grudnia 2019

INSPIRACJE ZAPACHOWE NA ŚWIĄTECZNY PREZENT OD ORIFLAME /WONDER FLOWER/

Witam

Przed nami Boże Narodzenie. Te kilka dni spędzimy w rodzinnym gronie. Będziemy ubierać choinkę, przygotowywać Wigilię. A po niej? Czas na który każdy z nas czeka - gwiazdkowe prezenty:) Któż ich nie lubi! 


Klasyczne prezenty w stylu: skarpety, kosmetyki, perfumy itd...mogłabym dostawać co roku i nigdy nie zobaczycie u mnie smutnej miny. W tych propozycjach kryje się ich wyjątkowość. Za każdym razem można zaskoczyć drugą osobą np: nowościami zapachowymi, wzorami, kolorystyką. Dlatego klasyki bronią się już same.

Dziś polecam wam kompozycję Wonderflower, wody toaletowej od Oriflame. Młode kobiety powinny nią być zauroczone, ale starsze również. W końcu czy istnieją jakieś podziały wiekowe dotyczące perfum? Ja o nich nie słyszałam. Z danym zapachem mamy się identyfikować, odbierać go pozytywnie i nie mieć obiekcji w jego używaniu.








Wonderflower łączy żywiołowy aromat gruszki z nutami kwiatowymi - zachwycającego kwiatu migdałowca i fiołka - oraz rozkosznym, niepowtarzalnym akordem tęczowego bukietu. To zapach przywołujący uśmiech i radość, jaką niesie podziwianie świata.

💚Nutami głowy są gruszka, jagody goji i kwiat migdałowca;
💚Nutami serca są cyklamen, jaśmin, piwonia, fiołek i arbuz;💚Nutami bazy są ambra, drewno kaszmirowe i cedr.






Wonderflower to kolejny świeży, kwiatowy zapach jaki dołączył do mojej "skromnej kolekcji". Dobra, przyznaję, że mam liczebny wachlarz perfum, a ten umieściłam dość wysoko w kategorii -perełek.

Opakowanie jest jasne z oliwkowymi rysunkami przedstawiającymi same główki kwiatów. Flakon stanowi bryłę o zaokrąglonych ściankach - nic szczególnego. Spoglądając na skuwkę, która dodaje aparycji całości flakon zyskuje. Skuwka imituje stokrotkę? Jej płatki wykonane są z mrożonego plastiku, a epicentrum stanowi zdobiąca złota kulka. 

Flakonik mieści 50 ml i gdyby nie grube, szklane dno, które zwiększa ciężar to zabierałabym go ze sobą do torebki. 

Zapach jest niczym zapowiedź wiosny. Radosny, świeży i kwiatowy z odrobiną owocowej nuty, która ukazuje się dopiero po czasie pod postacią gruszki. 

Od samego początku czuję się w jego obecności dobrze. Może nie należy on do bukietu, który koduje się w mojej głowie, ale zawsze od razu po zaaplikowaniu wiem, że otulając się jego nutami będę mieć dobry dzień.

Nie należy on do trwałych zapachów i nie ciągnie się "kilometrami" za nami, ale na kilka godzin jest blisko nie dając o sobie zapomnieć. 
Lubię jego stonowaną słodycz, lekkość i minimalizm płynący z całego bukietu. 






Cena katalogowa: 104,90 zł / 50 ml. Obecnie trwa promocja, dlatego warto się na niego zdecydować - 49,99 zł. Będzie doskonałym upominkiem na gwiazdkę dla kobiety ceniącej sobie spokojny, a zarazem świeży i wyrafinowany bukiet.

Wszystkich czytelników zapraszam na stronę Klub Konsultantek


pozdrawiam - Magda

20 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam perfum z Oriflame. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś do tej pory nie korzystałam z kosmetyków Oriflame, może jednak się skuszę ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne flakoniki i interesujące opisy zapachów. Piękny zapach pod choinkę to zawsze trafiony prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie ta słaba trwałość zapachów jest jak dla mnie największym mankamentem oriflame bo zapachy czasem maja naprawdę ładne

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, oriflame mnie zaskoczył. Z chęcią wypróbowałabym ten zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś na teraz, czyli na zimę, nie przekonują mnie takie świeże zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo urocze opakowanie, a takie zapachy nigdy mi się nie nudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Flakonik przypomina mi perfumy od Marca Jacobsa Daisy, ciekawe, czy Oriflame się inspirował. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkości to nie mój klimat do końca, ale przyjrzę się im kiedyś, piękną mają oprawę graficzną ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh so cute the bottle is so pretty darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Oriflame ma fajne zapachy na każdą kieszeń, każda kobieta znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny flakon, chętnie powacham.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja Oriflame akurat nie lubię, ale wiem ze moja mam się lubuje zamawiać tak w ciemno zapachy :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny flakon i kolor :) Uwielbiam zielony. Jestem ciekawe jak pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Promocja naprawdę duża jeśli rzeczywiście cena pierwotna jest taka wysoka 😀

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Pomyślę nad tym jako prezent dla Mojej Kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sam zapach jest dla mnie obcy, ale flakon bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń