22 stycznia 2020

CHCESZ SPRAWIĆ UŚMIECH NA USTACH NAJBLIŻSZYCH? ZAMÓW BLUZĘ SPERSONALIZOWANĄ NA JEJ ŚWIĘTO /THE KING, HIS QUEEN/

Witam

W trakcie całego roku kalendarzowego jest sporo okazji do świętowania w gronie najbliższych osób. Imieniny, urodziny, rocznice lub inne drobniejsze, ale jak ważne dla nas święta wymagają (to zrozumiałe) prezentów. 


Niekiedy brakuje mi dosłownie pomysłów, co tym razem podarować mamie? tacie? mężowi? aby sprawić im radość, by prezent ode mnie mogli zapamiętać i cieszyć się nim długo.





Oryginalnym rozwiązaniem są koszulki lub bluzy pochodzące ze sklepu internetowego sferakoszulek.pl W tym miejscu znajdziecie ponad 6 tysięcy unikatowych wzorów ze śmiesznym nadrukiem. 

Dodatkową usługą jaką oferuje to miejsce są ubrania z własnym pomysłem czyli wybranym przez siebie napisem. To bardzo fajna koncepcja dla tych, którzy chcą zrobić niezapomnianą niespodziankę i zarazem wyjątkową dla szczególnej osoby. 

Czas oczekiwania na taki indywidualny projekt jest krótki. 
Nadruki na koszulkach i bluzach wykonywane są technologią DTG oraz FLEX.

Sferakoszulek wykonuje także nadruki na eventy oraz imprezy okolicznościowe.







Na zbliżające się Walentynki, postanowiłam zrobić dla Nas prezent w postaci bluz z kapturem. Jest to koncepcja gotowa i znalazłam ją w zakładce sklepu Bluzy i koszulki dla Par. Mąż co prawda o prezencie dowiedział się wcześniej bo musiał ze mną pstryknąć sobie zdjęcie, ale wspólnie uzgodniliśmy, że w bluzach wybieramy się 14 lutego do kina bo na ta okazję były one zamówione.







♔♕ BLUZY DLA PAR KING + QUEEN ♔♕można zakupić w dwóch odcieniach: czarnym i szarym. 
Są to dwie kolorystyki, ale przy innych propozycjach można dokonać wyboru nawet z 4 barw.

Przeważnie decyduję się na ciemne ubrania bo mam manie na punkcie małych zabrudzeń i od razu dane ubranie ląduje w pralce, ale tym razem chcąc przywołać wiosnę uznałam, że jasny szary odcień będzie dla nas idealny.


Bluzy w dotyku są milusie. Nie są bardzo grube, ale też nie cienkie. Wygodnie nosi się je pod trekingowymi kurtkami. Nie gniota się, nie zwijają. Ściągacze przy rękawach oraz jeden na dole bluzy sprawiają, że materiał dopasowuje się w tych miejscach do sylwetki przez co zimne powietrze nie przenika na ciało.

Kaptury są bardzo dobrze skrojone, posiadają sznurki ściągające przez co przy większym wietrze nie tak łatwo im spaść z głów.

Materiał składa się w 80 % z bawełny. Ubierając obecnie bluzy nie pocimy się w nich. Są one przewiewne, pod kurtkami kumulują ciepło podczas wychodzenia z domu.





Chcąc przekazać prezent w postaci koszulki lub bluzy możemy za dodatkową niewielką opłatą zamówić pakowanie prezentu. Sklep już się o to postara, by przesyłka dotarła do adresata solidnie i ładnie zapakowana.

Decydując się prezent w postaci ubrania ze sferakoszulek dajemy komuś radość noszenia koszulki lub bluzy ze śmiesznym napisem: własnym lub gotowym.

Sklep oferuje zawsze kilka propozycji kolorów do danego artykułu. Kilkadziesiąt napisów dosłownie dla każdego i dorosłego i dziecka.

Ostatnio do oferty włączono torby z różnymi napisami, niektóre z nich są bardzo zabawne i na pewno będą pasować do nie jednej stylówki, a przy okazji będą skupiać wzrok przechodniów na ulicy:)



Lubicie takie spersonalizowane ubrania? Lub z innymi różnymi napisami czy rysunkami?







pozdrawiam - Magda

21 komentarzy:

  1. Mam zamiar też sprawić sobie bluzkę z fajnym napisem.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię takie spersonalizowane prezenty, zwłaszcza jak dodatkowo ładnie się na mnie prezentują ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anna Mooocarna22 stycznia, 2020

    Spersonalizowane ubrania są fajne. My ze znajomymi kupujemy sobie kubki, poduszki z naszymi tekstami, przejęzyczeniami. Fajny prezent dla przyjaciela lub przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za napisami na ubraniach, ale z rysunkami własnego projektu pewnie byłyby fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham bluzy, więc z takiej spersonalizowanej byłabym bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie prezenty są zawsze cudne :-) Trzeba tylko uważać czy dana osoba lubi np. takie koszulki, bo znam takie, które średnio, ale np. torbą na zakupy by nie pogardziły :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne bluzy wybrałaś :). Sama bym taką nosiła, zresztą personalizowane ubrania bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te bluzy, ale raczej ze swoim starem nie nosilibyśmy takich.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzy są świetne, uwielbiam tego typu spersonalizowane ciuchy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne prezenty. Torba na fochy z pewnością by mi się przydała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jednak najbardziej lubię gładkie koszulki, ale już taką torbę to bym chętnie nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te bluzy, tylko akurat dla mnie najlepsza byłaby gładka i bez napisów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne bluzy, super, że wersja damska nie jest workowata a ma wcięcie

    OdpowiedzUsuń
  14. Zainspirowałaś mnie, muszę do nich zajrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja rok temu na walentynki dostałam koszulkę z napisem ŻONA IDEALNA :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie prezenty, to zawsze ciekawy pomysł, bo dajemy wprost, że obdarowany jest dla nas ważny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. W tym roku zainwestowałam w koszulki z krótkim rękawkiem z takimi napisami jakie bardzo chciałam..Ale taka królewska bluza to mogłaby mi sie przydać :) Tylko może z ciut innym napisem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy pomysł i dobry artykuł 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznam, że chętnie skuszę się na kupno takiej bluzy, przyda mi się bardzo, bo w zeszłym roku podczas przeglądu szafy wyrzuciłam stare ubrania. :)

    OdpowiedzUsuń