20 stycznia 2020

NOWOŚCI MARKI LOVE BEAUTY & PLANET DOSTĘPNE W SIECI ROSSMANN

Witam

Dziś przychodzę do Was z informacją o limitowanej edycji marki Love Beauty and Planet jaka do końca stycznia będzie dostępna wyłącznie w Drogerii Rossmann


Dodatkowo, butelki kosmetyków zostały wyprodukowane z plastiku pochodzącego z recyklingu i nadają się do ponownego przetworzenia. Marka posiada akredytację Vegan and Cruelty-Free PETA.


NOWOŚCI – DOSTĘPNE WYŁĄCZNIE W STYCZNIU W DROGERIACH ROSSMANN




Szampony w kostce dostępne są w dwóch wersjach: dla włosów farbowanych oraz cienkich i pozbawionych objętości.

Pojemność oraz rekomendowana cena: 90 g; cena: 29,99 zł

Taka forma szamponu staje się coraz bardziej powszechna i lubiana. W rodzinie mam przykład u siostry, która od wielu lat jest wielką miłośniczką takich szamponów. Kupuje je nagminnie i mam nadzieję, że zdecyduje się na jedną z proponowanych wersji z tej edycji.

Sposób użycia jest bardzo prosty takiego szamponu – należy pocierać zwilżoną kostkę dłonią, aż powstanie piana. Nałożyć ją na włosy u nasady, delikatnie wmasować, a następnie dokładnie spłukać. Wydajna kostka szamponu Love Beauty and Planet starcza na około 50 użyć.

Propozycja do włosów cienkich i pozbawionych objętości posiada wodę kokosową i kwiat mimozy.
Szampon rewitalizuje cienkie włosy, przywracając im zachwycającą sprężystość i witalność. Specjalna formuła ożywia i nawilża włosy, przywracając im objętość, miękkość i oszałamiający połysk bez obciążania.





Żele do mycia twarzy występują w wersji: Hydrate nawilżającej oraz Invigorating Detox oczyszczającej. 

Pojemność oraz rekomendowana cena: 125 ml; cena: 24,99 zł

Produkty nie zawierają sztucznych barwników oraz są odpowiednie dla wegan. Butelki wykonano z plastiku z recyclingu i nadają się do ponownego przetworzenia.

Żel Love Beauty and Planet Coconut Water & Mimosa Flower zawiera substancje myjące pochodzenia roślinnego, które delikatnie oczyszczają skórę. Lekka, żelowa konsystencja pozostawia skórę naturalnie odświeżoną. Żel nie szczególnie się pieni, subtelnie pachnie i nie ściąga skóry po umyciu. Fajnie ją odnawia na kilka kolejnych godzin, warto go używać w trakcie dnia dla poprawienia samopoczucia. 





Maseczki w biodegradowalnej płachcie

Pojemność oraz rekomendowana cena: 21 ml; cena: 15,99 zł

Dostępne warianty: 


  • Nawilżająca maseczka w płachcie Love Beauty and Planet z wodą kokosową i kwiatem mimozy nawilża skórę i pozostawia ją odświeżoną.
  • Oczyszczająca maseczka w płachcie Love Beauty and Planet z olejkiem z drzewa herbacianego i wetiwerią. Produkt oczyszcza skórę i pozostawia ją odświeżoną i gładką.

Maseczki w płachcie nie zawierają sztucznych barwników oraz są odpowiednie dla wegan. Co więcej, tkaniny maseczek zostały wykonane z naturalnych, biodegradowalnych włókien, które są nie tylko przyjemnie miękkie dla skóry, ale też przyjazne dla planety.





Pasty do zębów

Pojemność oraz rekomendowana cena: 75 ml; cena: 21,99 zł

Dostępne warianty:
  • Love Beauty and Planet Blooming ​ Whitening - Pasta do zębów o smaku kokosa i mięty. Kokos znany jest ze swoich odżywczego wpływu na dziąsła, a mięta nadaje paście dawkę orzeźwienia.
  • Love Beauty and Planet Detox Whitening - Pasta do zębów o smaku węgla aktywnego i kwiatu pomarańczy. Węgiel aktywny znany jest z właściwości oczyszczających, a pomarańcza nadaje paście niebanalnego smaku
  • Love Beauty and Planet Wholesome ​Protection - Pasta do zębów o smaku róży i aloesu. Aloes znany jest ze swoich właściwości kojących - łagodzi podrażnienia jamy ustnej. Etycznie pozyskiwany olejek różany nadaje paście bogatego aromatu róży z nutą miodu
Każda z past do zębów zapakowana jest w aluminiową tubkę nadającą się do recyklingu. Kartonik wyprodukowano z papieru w 100% pochodzącego z recyklingu i nadającego się do ponownego przetworzenia.
Pasta do zębów o smaku węgla aktywnego dobrze oczyszcza zęby, dając przy okazji świeży oddech. Nie jest w smaku mocna. Nie podrażnia dziąseł i nie zapienia się gwałtownie.

 



Kosmetyki tej marki są wegańskie. Pochodzą one ze sprawdzonych źródeł i miejsc z najdalszych zakątków świata, gdzie wytwarzane są w małych, lokalnych gospodarstwach. Stworzono je z użyciem składników pochodzenia naturalnego. 


pozdrawiam - Magda

18 komentarzy:

  1. Widziałam te kosmetyki w Rossmannie, jednak nie kupowałam ze względu na spore zapasy. Najbardziej ciekawią mnie ich maseczki do twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te. Kosmetyki, sprawdzają się u mnie bardzo dobrze, a do tego pięknie pachną

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon w kostce mnie bardzo ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe kosmetyki, będę w Rossmannie to ich poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne opakowania. Będę szperac na polkach

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam je w rossmanie, jestem ciekawa jak pachną na żywo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zainteresował mnie szampon w kostce, ale niestety nie dam 30zł na taki kosmetyk :/ Nawet jeśli jest on naturalny. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłaś mnie tym szamponem w kostce-dla mnie to totalna nowość!

    OdpowiedzUsuń
  9. O biodegradowalnych maseczkach w płachcie jeszcze nie słyszałam. Ale to świetnie, że producenci dbają o ekologię!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem niesamowicie ciekawa tego szamponu w kostce, poszukam go jutro w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szampon w kostce ciekawy, ostatnio popularna forma i przyjrzę mu się, choć ogólnie ta marka mnie raczej nie przekonuje do siebie. Jakiś czas temu przyglądałam im się bliżej i moim zdaniem w wielu przypadkach zwyczajnie mijają się z prawdą o swoich produktach, ale to tak na marginesie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam kokosową serię i jest świetna! Kosmetyki z tej linii kupiłam również na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłabym spróbować tego szamponu w kostce. Mam już jeden sprawdzony żel do mycia twarzy.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  15. Szampon do włósów w kostce? Jak dla mnie bomba! I jaki ma ładny kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie im się przyjrzę bliżej, gdy wybiorę się do drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten szampon w kostce to świetny patent. Przydałby mi się w podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakos nie moge sie przekonac do idei szamponu w kostce. Jest jakis benefit takich szamponow nad tymi w butelce?

    OdpowiedzUsuń