4 stycznia 2020

DENKO - GRUDZIEŃ 2019

Witam

W Nowym Roku mój pierwszy wpis będzie dotyczył projektu denko. 


Wykonuję go co miesiąc i w tym roku po raz kolejny stawiam na wpisy w którym będę przedstawiać Wam zużycia z poprzednich miesięcy. 

Nigdy nie jest to dużo pustych opakowań według mnie, ale zdarzają się osoby którym się wydaje, że wyrzucam całą ich ilość i pytają jak ja to robię? Uwierzcie, że systematyczne używanie kosmetyków pielęgnacyjnych sprawia, że z upływem dni, tych kilka pustych słoiczków jest w stanie się uzbierać, więc to nic nadzwyczajnego:)








LACTIMA FORTE Terapeutyczny płyn do higieny intymnej

U mnie ten płyn okazał się być delikatny, podczas całego dnia znakomicie odświeża, nawet latem. Miejsca intymne są nawilżone do kolejnego mycia, nie wysychają i nie dają powodów do rozmnażania się bakteriom.

Ziaja Coconut kremowy żel pod prysznic

Delikatnie myje skórę i usuwa zanieczyszczenia, średnio nawilża,
zmiękcza i zwiększa elastyczność, przywraca skórze uczucie komfortu.






Tutti Frutti, Olejek do kąpieli `Melon i arbuz`

Olejek do kąpieli o zapachu melona i arbuza. Lekka, puszysta piana zmysłowo otula ciało, a świeży, soczysty zapach pobudza i orzeźwia. Zawarte w olejku ekstrakty z owoców noni zwiększają wydzielanie endorfin, pozwalają cieszyć się wspaniałym nastrojem i pełnią szczęścia. Dodatek olejku z kokosów pozostawia skórę nawilżoną, wygładzoną i delikatną.

Herbal Care żel miceralny Kwiat migdałowca 


Skutecznie oczyszczał i odświeżał skórę twarzy i okolic oczu.
Pozostawiał ją nawilżoną i aksamitnie gładką. Łagodził podrażnienia i zaczerwienienia, likwidował uczucie suchości i ściągnięcia.





InSight Rebalancing Sebum Control Shampoo


Szampon nie zawierał agresywnie działających środków myjących jak SLS i SLES, a także olejów mineralnych, silikonów, parabenów i alergenów. 97% składał się z naturalnych składników. W pierwszym rzucie odświeżał skórę nie podrażniając jej. Włosy na całej długości były po umyciu i wysuszeniu bardzo świeże. Po paru zastosowaniach skalp został prawie całkowicie oczyszczony. Łojotok jaki dominował został zniwelowany, a przetłuszczające się włosy stawały się miękkie.

Senelle, Balsam ujędrniający serii Winter - pełna opinia TUTAJ









L’Oréal Paris Men Expert Carbon Protect antyperspirant roll-on, Ziaja men - to ulubione kosmetyki mojego męża z ostatnich tygodni jakich używam do higieny pach.

Roge Cavailles dezodorant przeciw nadmiernej potliwości roll-on - pełna opinia TUTAJ






Rexona, Women, Cotton Dry, Long Lasting Protection 48h Deodorant Spray

Antyperspirant w sprayu Rexona zapewniał długotrwałą ochronę przed potem i przykrym zapachem. Testowany dermatologicznie, łagodny dla skóry, 0% alkoholu. Pozostawiał poczucie naturalnej świeżości przez cały dzień.

Dermiss 1'3 Quick Hydration nawilżający balsam do ciała

Balsam wystarczająco nawilżał skórę, łagodził podrażnienia po depilacji z dnia poprzedniego. Balsam był lekki i myślę, że spokojnie zaspokoi oczekiwania w trakcie dnia.



Znacie coś z mojego denka? Co ostatnio udało Wam się zużyć do końca?

pozdrawiam - Magda
 

25 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie balsam Senelle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zużycia, zainteresował mnie ten kokosowy żel pod prysznic z Ziaji. Muszę sama zabrać się za grudniowe denko. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię olejki Tutti Frutti, oraz ich masła do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Ziaji dawno żelu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Praktycznie nic nie miałam, ten szampon InSight mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam żadnego z tych produktów ;/ Szampon Insight mnie zainteresował ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych produktów znam jedynie balsam Senelle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Many great products!
    I like rexona cotton dry!

    OdpowiedzUsuń
  9. O dziwo nic nie znam z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, ale zaciekawiły mnie te męskie antyperspiranty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale ciekawa jestem tego szamponu InSight Rebalancing. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chwycił mnie szampon InSight Rebalancing Sebum Control - przy najbliższych zakupach wyląduje w moim internetowym koszyku, bo brzmi dokładnie jak coś czego bardzo potrzebuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam trochę innych kosmetyków, więc i nic z tego tutaj nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie używałam żadnego z tych kosmetyków, przeraża mnie ilość plastiku, który produkujemy w naszych domach. Staram się sięgać po kosmetyki z krótkim składem i najchętniej w nie plastikowych opakowaniach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię antyperspiranty od Rexony, mają ładny zapach i dobrze działają.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogólnie mam zaufanie do starych aptecznych butelek, a takową tu widzę i Ziaja mnie zaskoczyła owocowa odsłoną.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogólnie mam zaufanie do starych aptecznych butelek, a takową tu widzę i Ziaja mnie zaskoczyła owocowa odsłoną.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ziaję znam i używam, mogę polecić nie tylko Paniom :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te produkty wyglądają na ciekawe. Może się im bardziej przyjrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. moja teściowa używa tylko Ziaji i nie wiem czy to dzieki niej ma taka cere?

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie już mi się denka znudziły :) tej kokoswej Ziaji pod prysznic też u mnie poszły ostatnio dwie butle, bo ona jest taka dość lejąca się ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Do Ziaji nigdy nie trzeba mnie przekonywać. Mam już do niej jakiś sentyment...

    OdpowiedzUsuń
  24. W ostatnim czasie szampony i krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń