15 kwietnia 2020

STAR SMILE, COCO WHITE MINT, OLŚNIEWAJĄCY UŚMIECH DAJĄCY RADOŚĆ KAŻDEGO DNIA

Witam

Optymistyczne podejście do życie zmusza nas mimo woli do częstego uśmiechania się i zarażania innych do tego samego. Domeną wtedy staje się promienny uśmiech z wybielonymi zębami.

"Po cichu" zawsze marzyłam o jasnym uzębieniu, nie bijącym po gałach jak to niektórzy określają, ale świadczącym o dobrej higienie jamy ustnej. Na wybielanie specjalistyczne nigdy się nie zapisałam bo ten zabieg trzeba podtrzymywać i go powtarzać, a przy tym dostosowywać się do pewnych zmian żywieniowych. 


Korzystałam natomiast z past wybielających, które sprawdzały się średnio.

Po raz pierwszy kilkanaście dni temu rozpoczęłam mycie zębów Proszkiem CoCo White Mint





Zapewnienia producenta:


  • Skutecznie wybieli zęby, a przy tym zadba o redukcję bakterii i zanieczyszczeń gromadzących się w jamie ustnej.
  • Ochroni szkliwo i zabezpieczy dziąsła przed podrażnieniami, a przy tym upora się z kamieniem nazębnym.
  • Zagwarantuje odświeżony, delikatnie miętowy oddech.
  • Jest w pełni bezpieczny dla zdrowia, czego dowodem jest certyfikat Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz CPNP.
Proszek CoCo White Mint to mieszanka najwyższej jakości naturalnych składników:

💙
AKTYWNY NANO-CARBON CoCo (Activated Carbon): innowacyjny proszek o właściwościach antybakteryjnych i antygrzybicznych. Wzmocnia zęby i ochroni wrażliwe dziąsła, a przy tym skutecznie rozprawia się z uporczywymi przebarwieniami.


💙GLINKA BENTONITOWA (Bentonite, montmorylonit): dzięki zawartym w niej jonom ujemnym skutecznie oczyści organizm z toksyn i metali ciężkich, a przy tym ochroni przed powstawaniem próchnicy. Doskonałe właściwości glinki bentonitowej pozytywnie wpływają na odżywianie, wybielenie i wypolerowanie zębów, dbając przy tym o wzmocnienie szkliwa i ochronę antybakteryjną.

💙ORGANICZNA MIĘTA (Mentha Piperita Leaf Oil): To tajny sposób na odświeżony oddech. Mięta świetnie radzi sobie również z infekcjami jamy ustnej, a także przyjemnie koi podrażnione dziąsła. Dodatkowo jest neutralna dla pH jamy ustnej, więc można ją stosować bez obaw! 









Plastikowy słoiczek mieści 60 g proszku wybielającego zęby, które wystarczy na 6 miesięcy regularnego stosowania. Jest to około 360 użyć. Po otwarciu należy je zużyć w ciągu 12 miesięcy. Opakowanie powinno być przechowywane w suchym, chłodnym i zaciemnionym miejscu, w temperaturze pokojowej. Dlatego ulokowałam go w łazienkowej zamykanej szafce w której jest bezpieczne. 

Sposób użycia:

  • niewielką ilość produktu nałożyć na włosie szczoteczki.
  • delikatnie wmasowujemy w szkliwo zębów, kolistymi ruchami ok 2-3 minuty. Osobom z odsłaniającymi się szyjkami zębów zaleca się wmasowywać delikatnie przez 1 minutę i pozostawić proszek na kolejne 2 minuty.
  • po czasie należy wypłukać dokładnie jamę ustną ciepłą wodą i umyć zęby tradycyjną pastą.






Otrzymany produkt jest całkowicie sproszkowany, suchy i czarny. Po otwarciu wieczka w powietrzu zaczyna unosić się miętowy zapach jaki wydostaje się z organicznej mięty. Jest on łagodny w trakcie mycia zębów. Sama mięta ma zbawienny wpływ na dziąsła, zęby i przynosi odświeżenie jamy ustnej. 

Proszek z moich obserwacji posiada jedyny zasadniczy minus. Podczas mycia nim zębów potrafi nabrudzić, dlatego po każdym jego użyciu czeka mnie zawsze domywanie umywalki i czasami płytek. Szczoteczkę także warto jest doszorwować pod bieżącą wodą lub dołożyć do kubka na zęby dodatkową jaką przeznaczamy na proszek. 





Co osiągnęłam po myciu zębów CoCo White Mint?


Po kilku umyciach z powierzchni zębów usunięta została płytka nazębna, dlatego nie namnaża się i nie tworzy obecnie kamienia. 

Miałki proszek jest w stanie zadziałać jak polerka zostawiając zęby gładkie. Szkliwo zyskuje bo w miarę upływu czasu wybiela się o parę tonów. 
Czy każdy jest w stanie osiągnąć hollywoodzki uśmiech? Z tym może być trudno, zależy w jakim stopniu zrezygnujemy z różnych używek typu: czerwone wino, papierosy, kawa, ciemna herbata. Dlatego chcąc utrzymać ten efekt musimy zrezygnować lub mocno ograniczyć pewne przyzwyczajenia. 

Proszek został stworzony w 100% z certyfikowanego organicznego „nano-carbonu”  jest całkowicie bezpieczny dla zębów, dziąseł i naszego zdrowia. Marka nie testuje na zwierzętach.





Dla moich stałych czytelników mam specjalny kod 
mangomania10, który pozwoli na zakup CoCo White Mint z 10 zł rabatem oraz darmową dostawą. 


pozdrawiam - Magda


17 komentarzy:

  1. Przekonałam się już, że wybielanie zębów jest najskuteczniejsze węglem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam w taki sposób wybielać zębów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie, ale nie zachęca mnie ciągłe domywanie umywalki.

    OdpowiedzUsuń
  4. mialam kiedys ale jakos zadko uzywalam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować ten proszek, podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobny proszek do wybielania zębów i też jest super. Tego wcześniej nie widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej marki nie miałam, ale używałam wszystkich produktów Coco Glam, od proszków tego właśnie typu, po wybielanie żelem i ledami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarną pastę używałam, ale czarnego proszku do mycia zębów jeszcze nie. Ciekawa jestem jego efektu. Czy nie trze za mocno szkliwa?

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę taki produkt. Już w ogóle nie nadążam za nowościami na rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie mieliśmy okazji używać, ale dzięki rabatowi i darmowej przesyłce się skusimy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Do wybielania zębów zwykle wybieram pastę z węglem, ale tyle jest teraz wyboru, że można poszukać nowości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam zamiar wypróbować, ciekawa jestem, jak się do niej ustosunkuję, czy przekona mnie do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne, że firma nie prowadzi testów na zwierzętach, dla mnie to zawsze działa na plus.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że dajesz zniżki i budujesz swoją społeczność. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie mogę wybielać zębów, ale wiem komu mogę polecić ten proszek - słyszałam już o jego fajnych właściwościach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wędrówki po kuchni16 kwietnia, 2020

    W sumie mogłabym wypróbować, czemu nie!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale to musi być ciekawy zapach, chyba się skuszę, ponieważ ostatnio planowałam zmianę właśnie na taką pastę :-)

    OdpowiedzUsuń