19 kwietnia 2020

TOREBKI PAPIEROWE Z NADRUKIEM TO NADZWYCZAJ WSZECHSTRONNE NARZĘDZIE PROMOCJI

Witam

Korzystając z różnych usług sympatycznym gestem jest otrzymanie zakupionego artykułu lub otrzymanie czegoś w gratisie w torbie papierowej. Sama od dawna zwracam uwagę na ten niby szczegół, ale tak ważny dla środowiska. Nie wyobrażam sobie otrzymania foliowej siatki, która praktycznie jest mi zbyteczna jeżeli od dłuższego czasu i tak np: wychodząc na zakupy zabieram płócienne siatki lub tymczasowe papierowe. Ogólnie to wykluczam ze swojego domowego gospodarstwa wszelkie tworzywa sztuczne jakie rozkładają się przez setki, jak i nie nawet tysiące lat. 


Więc jaki jest sens nadal do sięgania po jednorazówki, skoro można je zamienić na torby papierowe z nadrukiem, które mają kilka istotnych zalet.




Jestem dobrym przykładem osoby u której torby papierowe to codzienność. Mam ich sporą ilość bo wiem, że są one przyjazne środowisku, a w większości przypadków powstają one z tak zwanej makulatury. Niewątpliwie atutem ich jest drugi żywot bo można je poddać recyklingowi.

Torby papierowe z nadrukiem są wszechobecne. Na takiej torbie można wykonać dowolny nadruk, dlatego wiele przedsiębiorstw w tym producentów wykorzystuje je jako gadżet reklamowy mieszczący logo co stanowi łatwy przekaz dla rzeszy ludzi. Takie torby stają się mobilną formą reklamy i to w tanim wydaniu.

Niektórzy oprócz loga na powierzchni torby zamawiają hasło oraz grafikę. Zdarza się to przy większych powierzchniach toreb do których np: możemy zmieścić większą ilość zakupów.





W jakim celu jeszcze są do wykorzystania?

Przez ostatnie lata stały się one u mnie potencjalnym zamiennikiem papierów do pakowania prezentów. W tej roli sprawdzają się idealnie. Łatwo i szybko mam za sobą schowanie upominku dla najbliżej mi osoby, nie tracę czasu na mierzenie, wyrównywanie klejenie taśmą. A uchwyty w takim przenośniku są sporym ułatwieniem w porównaniu do prezentu umieszczonego w papierze ozdobnym.

W takich torbach przechowuję także różne drobiazgi. Są one substytutem pojemników plastikowych od jakich odbiegam. Pakuję do nich również posiłki np: do pracy.






Torby papierowe mają wiele zastosowań. Przede wszystkim są ekonomicznym dodatkiem dla przedsiębiorców stanowiącym reklamę produktów lub usług. Ich potencjalni użytkownicy czyli między innymi ja chętnie z nich korzystam na co dzień, a przy tym skutecznie zwiększam zasięg danej marki.

Wytwórcy takich toreb wychodzą na przeciw oczekiwaniom swoich klientów. Dopasowują się do pomysłów lub sami podpowiadają swoje projekty.

Korzystacie z toreb papierowych mających wpływ na środowisko? A może w swoich firmach macie taki gadżet reklamujący?


pozdrawiam - Magda

19 komentarzy:

  1. Torby są mega fajne. Uwielbiam w nich chodzić, raz że wyglądają stylowo, a dwa że ekologia góra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, ze jak najbardziej super źródło promocji.

    OdpowiedzUsuń
  3. My jeszcze nie korzystamy, ale pomysł nam się spodobał i być może skorzystamy z niego w te wakacje 👍

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że bardzo lubię firmowe papierowe torby, podobnie jak lniane, zawsze znajduję dla nich dodatkowe zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracuje w firmie, która związana jest z ekologią dlatego zawsze wybieramy ekologiczne rozwiązania takie jak właśnie papierowe torby.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny dodatek reklamowy, bo takich rzeczy się nie wyrzuca, więc wykorzystując te torby do innych celów można skutecznie reklamować daną firmę xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam papierowe torby,nawet te zwykłe, bez nadruków. Moje dziewczynki podzielaja moje zdanie i non stop bawią sie torebkai prezentowymi, w których dostają prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie używam plastikowych toreb. Na zakupy mam porządne torby wielokrotnego użytku, papierowe zbieram, bo zawsze się do czegoś przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post, nigdy nie patrzyłam tak na torby, mam kilka w domu ale ich nie wykorzystywałam, bardzo lubię robić zakupy i dostać papierową torbę(zamiast plastiku), są ładniejsze i praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sprawa ale ja najbardziej lubie te materiałowe

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznaję, że nie przepadam za papierowymi torbami. Wolę materiałowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Korzystam! Ale ostatnio lubię materiałowe, które można kupić w Rossmannie z różnymi wzorami. Duże nie są ale piękne. :D A papierowe super, zdecydowanie o wiele lepsze niż plastiki, a tego za dużo na świecie:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Te torby są fajne, ale jednak wolę torby uszyte z tkanin (również z nadrukami) :-) Są bardziej praktyczne, bo można je wyprać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Torby papierowe są piekne, ale ja wolę torby z materiału (tez z nadrukiem) :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wolę albo ekotorby albo pakowanie prezentów w papier...

    OdpowiedzUsuń
  16. Z papierowych mało korzystam, bo szybko mi się rozwalają. Wolę materiałowe :)

    OdpowiedzUsuń