23 czerwca 2020

CZY MIGRENA MUSI RUJNOWAĆ ŻYCIE? 100% bio OLEJ KONOPNY PREMIUM OD PUREHEMP

Witam

Od wczesnych lat szkolnych, a były to dość odległe czasy bo lata 90-te pamiętam, że wracając ze szkoły czasami padałam na łóżko prze ból głowy. Często do tego dochodziło złe samopoczucie, światłowstręt torsje. Tak to była migrena, jaką zdiagnozowano u mnie dopiero kilka lat temu. 

W tamtym czasie nie była ona tak popularna i znana jak dziś. Dlatego rodzice nie brali jej pod uwagę, że to paskudztwo ma ich dziecko. I tak się męczyłam przez długie lat, aż trafiłam do pierwszego neurologa kilkanaście lat temu. Jednak nie mogę wam napisać, by ten lekarz w jakiś sposób mi pomógł. Jedynie co wykluczył to wszelkie guzy w głowie przez badanie jakim jest rezonans magnetyczny. Dopiero parę lat temu podjęłam kolejne ryzyko jakim było pójście do kolejnego lekarza o tej specjalizacji. 

Bingo! Z zachwytu skakałam pod niebiosa kiedy po raz pierwszy po przyjęciu leków jakie zostały mi przepisane wstałam z łóżka (kiedy nastał ból) po niespełna godzinie od momentu połknięcia pastylek. Ten lekarz na tyle dobrze przeprowadził ze mną wywiad, zbadał mnie i w ten sposób przepisał leki (nie takie drogie) które są ze mną do tej pory. Kiedy wychodzę z domu, gdziekolwiek, one są u mnie w kieszeni bo nie znam dnia, ani godziny kiedy ból nadejdzie. A kluczowym ruchem w tej przypadłości jest by w odpowiednim momencie zażyć lek. Farmaceutyki to jedno...

Kiedy zaczęłam interesować się olejem konopnym CBD, szybko natrafiłam na informację, że ma on działanie terapeutyczne i pomaga na bóle migrenowe. Dlatego od miesiąca podjęzykowo aplikuję 4 krople rozbijając je na dwie dawki po 2 krople. 



10 ml buteleczka Oleju CBD 10% konopny Full Spectrum jaką konsumuję od kilku tygodniu pochodzi ze sklepu PureHemp.

Składniki: olej konopny z konopi siewnych z zawartością fitozwiązków min. 10% (min. 1000mg)

Olejek CBD 10% jest z powodzeniem stosowany w takich kategoriach zdrowotnych jak:
  • medycyna naturalna
  • naturoterapia
  • ziołolecznictwo
  • medycyna alternatywna
  • kuracje konopne
Wyprodukowany w Polsce | 100% Naturalny | 100% Wegański | Bez GMO | Bez sztucznych dodatków | Bez syntetycznych kannabinoidów | Olej konopny 10% nie jest lekiem | Oleum konopne | Nie może zastępować zbilansowanej diety | 

Wyprodukowany z konopi uprawianych proekologicznymi, przyjaznymi dla środowiska metodami bez użycia środków ochrony roślin.


  • Olej konopny CBD 10% jest preparatem w 100% naturalnym, produkowanym z polskich, kontrolowanych upraw konopi. Olej konopny CBD 10% Purehemp, podobnie jak olej CBD 10%, jest pozyskiwany innowacyjną metodą dzięki, której jest wolny od niepożądanych zarówno w olejach konopnych jak i olejach CBD zanieczyszczeń. Olejek CBD 10% jest wolny od metali ciężkich, pestycydów i skażeń rozpuszczalnikami typowymi dla produktów konopnych tworzonych w oparciu o ekstrakcję etanolową.
  • Olej konopny CBD 10% to preparat w 100% pochodzenia roślinnego. Zawiera wysokie stężenie chlorofilu, który jest także uznawany za roślinny związek prozdrowotny.
  • Olej konopny CBD 10% to certyfikowany przez Uniwersytet Mari Curie Skłodowskiej w Lublinie preparat, którego skład opiera się wyłącznie o naturalne związki zawarte w roślinie.
  • Olej konopny CBD 10% nie zawiera syntetycznych dodatków fitozwiązków, terpenów czy flawonoidów. Każda partia oleju CBD 10% jest produkowana w Polsce w sterylnych warunkach laboratoryjnych, a także jest kontrolowana na zawartość fitozwiązków, obecność pestycydów i metali ciężkich.
  • Olej konopny CBD 10% podobnie jak nasz olej CBD 10% jako produkt naturalny pozyskiwany jest ze starannie wyselekcjonowanych kwiatostanów konopi siewnych uprawianych ekologicznymi metodami w Polsce.
  • Olejek konopny CBD 10% posiada właściwości zdrowotne jednak nie jest preparatem o charakterze leczniczym. Olej konopny CBD 10% Purehemp nie jest lekiem, a więc nie leczy ani nie zapobiega chorobom.
Prawidłowo pozyskany wyciąg z konopi taki jak olejek CBD 10% jest z powodzeniem stosowany w naturoterapii, medycynie alternatywnej, medycynie naturalnej, w trakcie kuracji konopnych i w ziołolecznictwie.


Olej jaki przyjmuję ma specyficzny smak, trzeba się do niego przyzwyczaić i nie wiem czy każdy kto zdecyduje się go "zażywać" nie koniecznie (w zapobieganiu migren) będzie w stanie go zaakceptować. U mnie się udało, ale z początku moje kubki smakowe go nie lubiły teraz jedynie na niego się zgadzają:)

Wpadając w rytm przyjmowania można po kilku dniach pamiętać i nie opuszczać dawek.



Olej posiada aplikator typu kroplomierz, który bez inwazyjnie wydziela krople do spożycia. Jest ciemny i sama buteleczka także ponieważ tym sposobem gwarantuje nam jego trwałość.

Zaleca się go przechowywać w chłodnym, suchym i zacienionym miejscu bez dostępu małych dzieci najlepiej w lodówce.



Z migreną u mnie bywa różnie, potrafi dać mi sposób na kilka tygodni, a potrafi zaskoczyć pojawiając się codziennie przez kilka dni. 

Nie mogę stwierdzić w 100 % w jakim stopniu olej CBD 10 % wpłyną na moje migreny. W tygodniach kiedy go przyjmowałam nie było ich w sumie dużo, a te co jednak nadeszły po nocy wymagały leków jakie przyjmuję. Mogę jedynie zauważyć, że przechodząc migreny były one łagodniejsze niż zwykle, mało występowało też dodatków atrakcji związanych z napadem. Mam tu na myśli światłowstręt, biegunkę czy wymioty. Migreny jakie przeszłam, nawet tą wczorajszą mogę zaliczyć do tych mniej stresujących. Na pewno nie miałam straconych godzin kiedy muszę czekać, aż ból minie. 
Olej CBD 10% konopny Full Spectrum przyjmuję nadal. Z czasem będę mogła ocenić go konkretniej, na pewno nie jest on w stanie mi zaszkodzić, dlatego liczę, że przyniesie pozytywny wpływ na moją wieloletnią dolegliwość.

pozdrawiam - Magda

20 komentarzy:

  1. Na pewno warto ten olej mieć u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze go nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oleju konopnefo jeszcze nie stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam jeszcze. Ja na szczeście migreny nie mam, ale znam wiele osób, którym by się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  5. moja kuracja ok 3 tygodniowa olejem innej marki kosztowała mnie 360zł. efekt był super, byłam spokojniejsza a przewlekły ból lżejszy. niestety to nie są tanie rzeczy i więcej nie zdecydowałam się na zakup. może wypróbuję ten olej

    OdpowiedzUsuń
  6. Olej konopny ma wiele ciekawych właściwości. Ja całe szczęście nie mam problemów z migrenami, więc celowałabym w inne właściwości tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście rzadko miewam migreny, ale dobrze wiedzieć o takim oleju :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na szczęście nie mam takich problemów zdrowotnych, ale dla osób, którym ból uniemożliwia funkcjonowanie, opcja warta rozważenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to już biorę tyle leków, że boję się sama włączyć cokolwiek ;) Ale z migrenami też mam problemy, jak z resztą pół rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na migreny cierpię od lat i nic mi nie pomaga. Muszę przecierpieć trzy dni i dopiero czuję się lepiej. Nie wiedziałam, że olej konopny można na nie stosować - chętnie poznam ten produkt i sprawdzę czy działa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie stosowałam oleju konopnego u siebie ale widzę że ma szerokie zastosowanie :) Ja cale szczęście nie mam problemów z migreną

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie dzisiaj dopadł straszny ból głowy

    OdpowiedzUsuń
  13. CBD stosowałam w walce z nerwicą i uważam, że był naprawdę niesamowicie pomocny. Jego potencjał mnie zachywca!

    OdpowiedzUsuń
  14. Całe szczęście, że nie mam migreny, ale olejek chętnie wypróbuję 😉

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miewam migren cale szczęście, współczuję tym co mają...

    OdpowiedzUsuń
  16. na szczęście nie miewam migreny, ale moje znajome są totalnie przez to wyautowane, także na pewno im polecę

    OdpowiedzUsuń
  17. Konopne produkty mają sporo zwolenników. Co do migreny to wspołczuję przykrego problemu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie stosował tego typu oleju. Za to problem migren jest mi znany od podszewki

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja często miewam migreny nie słyszałam o takim oleju bedzie warto skorzystać z twojej propozycji .

    OdpowiedzUsuń