11 czerwca 2020

WYPRÓBUJ LOVE BEAUTY AND PLANET - DRUGI PRODUKT ZA DARMO! TYLKO W ROSSMANNIE

Witam

Moje domowe spa musi przynosić mi zadowolenie i w pewnym rodzaju rozkosz wypływającą z bukietów działających na zmysły. 


Takie zalety posiada linia pielęgnacyjna Love Beauty and Planet z masłem muru i olejkiem różanym, gdzie w paru krokach można zadbać nie tylko o skórę, ale i włosy. Pozytywne samopoczucie przy tej linii jest gwarantowane.

Love Beauty and Planet posiłkując się zwrotem "Z miłości do piękna i naszej planety" zachęca nas do skorzystania z promocji jaka pojawiła się 01.06.2020 r. i będzie trwać do dnia 30.06.2020 w Rossmannie.


Aktywacja „Wypróbuj Love Beauty and Planet – drugi produkt za darmo!”Kupując dwa produkty LBP otrzymasz zwrot pieniężny za jeden produkt (tańszy produkt lub za jeden z dwóch kupionych w tej samej cenie),warunkiem wzięcia udziału w promocji jest zakup dwóch produktów LBP na jeden rachunek. Pula zwrotów to 3500 tys.





A jak możecie zorganizować swoje domowe Spa? Raptem w kilku krokach:) Oto moje podpowiedzi:)

Krok 1
Zorganizuj przestrzeń wokół siebie tak, żeby czuć się w niej dobrze.

Krok 2
Włącz ulubioną muzykę - zrelaksuj się i zapomnij o całym świecie!

Krok 3
Wykonaj pobudzający masaż szczotkując ciało od góry do dołu.






Krok 4
Wskocz pod prysznic i oddaj się różanej przyjemności z żelem pod prysznic Bountiful Moisture

Mogłabym go używać za każdym razem kiedy biorę prysznic. Zapachem kupił mnie całkowicie (zresztą jak i cała linia), a podstawową funkcję oczyszczania spełnia w 100%.


Produkt nie zawiera siarczanów, barwników oraz jest odpowiedni dla wegan. Nie pieni się obficie, a ta piana która wytwarza się z obecnością wody w zupełności starcza do umycia całego ciała.
Żel lekko opalonej skóry nie podrażnia, nie wysusza co uznaję za plus, przynosi nawilżenie, które potęguje balsam do ciała Delicious Glow.





Krok 5
Zadbaj o swoje włosy sięgając po Szampon do włosów Blooming Colour, Odżywkę do włosów Blooming Colour lub Maskę do włosów Blooming Colour






Krok 6
Na zakończenie różanego spa warto zastosować balsam, o którym już wspominałam. Należy go wmasować w całe ciało by poczuć jak skóra staje się miękka i gładka.





Dlaczego warto sięgnąć po kosmetyki Love Beauty and Planet?



"100% WEGAŃSKIE
W Love Beauty and Planet nie tylko dbamy o planetę, ale także kochamy zwierzęta, dlatego nie używamy składników pochodzenia zwierzęcego na żadnym etapie produkcji naszych kosmetyków. Dzięki temu zostaliśmy wyróżnieni europejskim certyfikatem V-Label.


DOBRE DLA CIEBIE I PLANETY
Kosmetyki nasycone są naturalnymi składnikami pochodzącymi z różnych miejsc na całym świecie. Dodatkowo nasi partnerzy promują sprawiedliwe wynagrodzenie za pracę i wykorzystują etyczne źródła dostaw.


BUTELKI W 100% Z RECYKLINGU I W 100% NADAJĄCE SIĘ DO PONOWNEGO PRZETWORZENIA
Nasze butelki produkujemy wyłącznie z materiałów pochodzących w 100% z recyklingu, gdyż w ten sposób zmniejsza się ilość odpadów. Co więcej, butelka w 100% przeznaczona jest do ponownego recyklingu."



Pod tym linkiem możecie zarejestrować paragon. Życzę Wam udanych zakupów w Drogeriach Rossmann:)



pozdrawiam - Magda

16 komentarzy:

  1. Lubię różane kosmetyki, być może coś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostanio modne stały się te kosmetyki A więc chętnie sprawdzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie skusiłam się na ich szampon w kostce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty tej marki zawsze mnie kuszą piękną szatą graficzną. Kosmetyki różane bardzo lubię wiec może kiedys sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej. Niestety różany zapach i kosmetyki nie do końca przypadają mi do gustu. Kojarzą mi się z takim różańcem zapachowym, który zawsze dusil mnie w czasach dzieciństwa. 😢

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe kosmetyki. Lubię się kąpać... ale takie domowe spa to raczej nie dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dobrze, że są wegańskie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam szczerze, że różany zapach nie do końca mi pasuje i jakoś mnie drażni

    OdpowiedzUsuń
  9. cały czas te kosmetyki krążą gdzieś w pobliżu, chyba w końcu nadszedł czas zeby je zastosować :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. W Rossmanie dawno byłam :) Ale z domowego spa chętnie bym skorzystała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam marki, ale może faktycznie warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Produkty i markę kojarzę z blogów, czytałam pozytywne opinie na temat tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie się prezentują te kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wędrówki po kuchni16 czerwca, 2020

    Różane kosmetyki nie bardzo do mnie przemawiają, ale mają piękną szatę graficzną

    OdpowiedzUsuń
  15. Różana esencja to lubię. Rossmann co chwilkę robi dobre okazje.

    OdpowiedzUsuń