19 października 2020

LIRENE NATURA JAKO MARKA DROGERYJNA, ALE Z PROPOZYCJĄ EKOLOGICZNYCH PRODUKTÓW

Witam

Do marki Lirene mam pewną słabość. Od lat poznaję jej nowości jakie pokazują się dość regularnie. Uwielbiam od niej np: krem z mocznikiem jaki stosuję na pękające pięty, albo żele pod prysznic z ekstraktami roślinnymi. Ogólnie proponowane kosmetyki nie są drogie i łatwo dostępne. 

W ubiegłym roku Lirene zaoferowała nam sporą niespodziankę, ponieważ światło dzienne ujrzała linia produktów ekologicznych Lirene Natura. Kosmetyki te zawierają ponad 95 proc. składników organicznych i pochodzenia naturalnego. 

Kartoniki są pozbawione celofanu, tubki wykonano w 90 proc. z surowca pozyskiwanego z trzciny cukrowej, a słoiki do kremów składają się w 30 proc. ze szklanej stłuczki. Wybrane produkty z linii Lirene Natura są także certyfikowane przez Ecocert (międzynarodowe niezależne stowarzyszenie zajmujące się m.in. kontrolowaniem jakości kosmetyków naturalnych i ekologicznych).

Linia pielęgnacyjna obejmuje: kremy, kosmetyki oczyszczające. Kilka wpisów wstecz przedstawiałam hydrolaty, a dziś będzie o Eco żelu myjącym twarz oraz Eco peelingu-masce 2w1.





ECO ŻEL MYJĄCY DO TWARZY, 
ORGANICZNA BIAŁA HERBATA




Delikatna formuła ECO ŻELU to 98% składników organicznych i pochodzenia naturalnego. Używałam go różnie raz do usunięcia słabego makijażu i tu sprawdzał się bardzo dobrze. Innym razem do ogólnego oczyszczenia całodniowego brudu wraz z sebum. Po umyciu twarzy skóra jakby odżywała, stawała się lekka nie ściągnięta i gładka. Żel fajnie sprawdził się w okolicach oczu, gdzie nie szczypał kiedy się do nich dostał. Subtelny jego zapach jedynie umilał wieczorną toaletę.

W formule znajdują się organiczne i naturalne składniki jak:
  • Organiczna biała herbata – regeneruje oraz nadaje skórze witalność i blask
  • Aloes – łagodzi oraz wspomaga proces regeneracji
  • Woda lodowcowa – głęboko nawilża oraz zapobiega utracie wody z naskórka
  • Olej arganowy – odżywia i nadaje skórze miękkość

ECO PEELING-MASKA 2W1 WYGŁADZAJĄCA, 
ORGANICZNA BIAŁA HERBATA




Eco peeling-maska to produkt spełniający się zarówno w roli maski jak i peelingu. Zawiera naturalne drobinki ścierające z róży i maliny, które skutecznie oczyszczają, usuwają zrogowaciały naskórek, wygładzają i rozjaśniają skórę. Nie są one ostre co w moim przypadku byłoby kłopotliwe ze względu na wrażliwą cerę. 

Zanurzone w kremowej formule nie wykazują się mega mocą, ale zawsze uważam, że stopniując nacisk można każdy peeling wzmocnić według potrzeb.

Podczas stosowania wystarczy maź nanieść na wilgotną skórę i wykonać nią masaż trwający do 3 minut. Po tym czasie maskę-peeling powinno się pozostawić na 15 minut na twarzy i spłukać. 
Po tej czynności otrzymywałam zawsze mega oczyszczoną skórę, bez zaczerwień. Wygładzenie i miękkość jakie przychodzi po tak krótkim zabiegu jest na dobrym poziomie. 

Przy rotacyjnych aplikacjach cerę mamy pod kontrolą przez wiele tygodni. Ten produkt na pewno nie jest moim ostatnim. Przy najbliższych zakupach muszę dokupić kolejną tubkę.





Co wyróżnia Lirene Natura?

💚Wszystkie kosmetyki linii Lirene Natura zawierają ponad 95% składników pochodzenia naturalnego. W składzie znajduje się między innymi organiczny ekstrakt z malwy, lawendy, róży, szarotki, rokitnika czy czarnego bzu.

💚Autorskie rozwiązanie
Sekretem skuteczności produktów z linii Lirene Natura są plantsomy – certyfikowane ekstrakty roślinne o wysokim stężeniu pochodzące z monitorowanych, ekologicznych upraw. Ekspertki z Laboratorium Naukowego Lirene zamykają te ekstrakty w liposomowych otoczkach.
To autorskie rozwiązanie umożliwia lepsze przenikanie substancji aktywnych w głąb skóry oraz ich kontrolowane uwalnianie. Plantsomy są biozgodne z lipidami naskórka, dzięki czemu są dla niego bezpieczne. 

💚Skuteczność potwierdzona badaniami
W nieustającym ulepszaniu kosmetyków Lirene przyświeca nam hasło: ,,Innowacje tworzone przez kobiety dla kobiet’’. Jesteśmy zespołem naukowczyń i ekspertek, ale przede wszystkim kobiet takich jak Ty. Każdy z kosmetyków udoskonalamy w nowoczesnym Laboratorium Naukowym Lirene, a następnie sprawdzamy na własnej skórze. Nasze produkty są także w 100% zgodne z europejskimi normami.

💚Produkty
Cruelty-free
Przestrzegamy europejskiego prawa zakazującego przeprowadzania testów na zwierzętach, ale robimy to nie tylko ze względu na prawo, a przede wszystkim dlatego, że kochamy zwierzęta! :)

Produkty do dostania w wielu drogeriach lub na https://sklep.lirene.com/pl/

Poznałyście już tę linię? A może przekonałam Was, aby dać jej szansę podczas pielęgnacji?

pozdrawiam - Magda

19 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kosmetyki Lirene, a skoro pojawi się seria bardziej naturalna, to tym bardziej jestem ZA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się sama formuła tego wszystkiego, estetyka opakowania i skład. Chętnie bym wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co dziwne, moja wyjątkowo wymagająca i wrażliwa skóra czasem pozwala mi na zastosowanie kosmetyków tej firmy, dlatego chętnie sprawdzę, czy zaprzyjaźni się z tymi propozycjami. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z całą pewnością może dam jej szansę, ale druga sprawa jest taka, że używam bardzo mało kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, muszę się koniecznie przyjrzeć nowościom Lirene, bo nie jestem na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc to nie pamietam kiedy ostatnio miałam coś od Lirene. Ale ta seria faktycznie prezentuje się kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam okazji nic poznać z tej serii, ale koniecznie musze się jej bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że męską skórę także można by nimi potraktować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobra wiadomość, że lirene tak się zmieniła jakościowo

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że lirene idzie z duchem czasu

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie miałam kosmetyków tej firmy, może pora sprawdzić nowości. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Panowie... dobry prezent dla Waszych Pań!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie używałam kosmetyków tej firmy, ale skoro mają eko to mnie top interesuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lirene od jakiegoś czasu pozytywnie mnie zaskakuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że Lirene idzie z duchem czasu. Ale to dobrze

    OdpowiedzUsuń
  16. oba te produkty przydałyby mi się w mojej obecnej pielęgnacji, szczególnie ta maseczka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Te nowe linie od Lirene są super. Mam w domu kilka nowości i chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej linii kosmetyków, ale bardzo chciałabym ją poznać. Uwielbiam kosmetyki Lirene i myślę, że polubiłabym się również z tą nowością :)

    OdpowiedzUsuń