21 stycznia 2021

GWIAZDKOWY PREZENT "WINE SPA" Bohemia Gifts & Cosmetics

Witam

Mija niespełna miesiąc od świąt Bożego Narodzenia, a mi się wydaje, że były one raptem kilka dni temu. A to za sprawką zestawu kosmetycznego jaki trafił do mnie podczas tradycyjnej gwiazdki w naszym domu. Przy małej podpowiedzi mój mąż zakupił go na Notino, gdzie w okresie przed świątecznym było mnóstwo okazyjnych prezentów do wyboru. Aby nie trzymać was w niepewności już piszę o jaki zestaw chodzi - Bohemia Gifts & Cosmetics Wine Spa.




Markę oczywiście znam bo często zaglądam do tego sklepu internetowego. A oryginalne produkty tego czeskiego producenta mają długą tradycję i cieszą się niezwykłą popularnością. 

Wyjątkowe kosmetyki Bohemia Gifts & Cosmetics powstają w oparciu o tradycyjne sprawdzone receptury.
Ekskluzywne żele pod prysznic, szampony, piany do kąpieli i ręcznie robione mydła zawierają czyste wyciągi z ziół i owoców. Te naturalne ekstrakty mają działanie pielęgnacyjne, nawilżające i odświeżające oraz pozostawiają przyjemne uczucie na skórze.

Co więcej, kosmetyki Bohemia Gifts & Cosmetics wyróżniają się zachwycającymi zapachami, dzięki czemu potrafią wprawić w dobry nastrój i zagwarantują chwile odprężenia.
Asortyment czeskiej marki obejmuje nie tylko kosmetyki dla kobiet i mężczyzn, ale również dla dzieci.



Zestaw jaki do mnie trafił uroczo się prezentuje. Trzy jednakowe buteleczki, umieszczono w szczelnym kartonie z otworami, które je mocno trzymają stąd i przez „okienkowe tekturowe” nie wypadają.

Buteleczki w pierwszej chwili wyglądają na szklane, ale to pomyłka. Są plastikowe i bardzo wytrzymałe. Tak naprawdę jeżeli ktoś zostanie zaskoczony takim zestawem może pomyśleć, że trafił do niego zestaw alkoholowy – hahaha:)

Ja szybko się zorientowałam, że to kosmetyki po napisach hair, shower, bath.


Co dokładnie mieści ten zestaw?


Pianę do kąpieli 200 ml



Żel pod prysznic 200 ml



Szampon do włosów 200 ml




Zestaw ten dobrze zabrać jest ze sobą na wyjazd lub używać podczas wieczornego spa w zaciszu domowym. Zabierając go w delegację czy inną niedługą podróż można być pewnym, że 
nie rozbiją się w kosmetyczce . Dla dwóch osób wystarczą spokojnie, a te kilka dni poza domem można sobie umilić właśnie takimi perełkami.

Kosmetyki zawierają olej z pestek winogron oraz ekstrakt z winogrono winorośli. Zapachy poszczególnych produktów potrafią zaspokoić zmysły. Nawet mój mąż uznał, że woń mu nie przeszkadza i jest w stanie korzystać z żelu i szamponu. Piankę zostawił mi w całości:) I dobrze, bo kąpiel z jej dodatkiem to istne królewskie wylegiwanie się w wannie.

Kosmetyki nie podrażniają skóry, nawilżają ją, odświeżają.

Takie niewinne trzy buteleczki Bohemia Gifts & Cosmetics Wine Spa
mogą przynieść odprężenie w czasie wieczornego rytuału dając nie tylko niezapomniane chwile, ale i prawidłową opiekę dla skóry:)


pozdrawiam - Magda


16 komentarzy:

  1. Cudownie, sama z chęcią zaopatrzę się w taki zestaw, gdy już pokończę rozpoczęte kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy zestaw, nie widziałam takiego, muszę się przyjrzeć
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda ten zestaw, pomyliłabym z winem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne opakowanie! Na pewno nie jednego zaskoczy ;)
    Bardzo fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle szampon do włosów zwrócił moja uwagę. Fajne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Początkowo faktycznie myślałam, że to buteleczki z jakimś alkoholem, a tu niespodzianka. Jestem ciekawa tych kosmetyków i chętnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja autentycznie myślałam, że to winko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pierwszy rzut oka wydawało mi się,że to prawdziwe wina ;) - ale i kosmetyki bardzo chętnie bym przygarnęła,bo prezentują się bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W pierwszym momencie jak zobaczyłam zdjęcie to myślałam, że to się pije :P Fajny zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze powiedzieć ze poczatkowo myślałam ze to do picia takie winka, ale zdecydowanie to dla mnie bardzo duze zaskoczenie, jeśli chodzi o taki wygląd buteleczek, wyglądają świetnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie no ciekawie to wygląda! super pomysł na prezent :D Ekstra zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie opakowane, w sam raz na prezent

    OdpowiedzUsuń
  13. myślałam że to są wina :D podoba mi się ta marka :D chętnie ją poznam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy zestaw i przyznam, że sama chętnie bym go wypróbowała. Forma podania piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta piana do kąpieli mnie najbardziej kusi. Design nietypowy, ale orygonalny :)

    OdpowiedzUsuń