1 kwietnia 2021

WISHING YOU A HAPPY EASTER - SŁODKOŚCI NA WIELKANOC OD VOBRO

Witam

U nas nas na południu Polski tak zwany zajączek wielkanocny jest praktycznie nie obchodzony. Nie dajemy sobie prezentów jak pod choinkę...

W tym roku chyba zrobię wyjątek i najbliżsi zostaną mile zaskoczeni drobnym podarunkiem pod postacią cukierków kokosowych i orzechowych jakie przygotowało na te święta Vobro.

Marka wypuściła w okolicznościowych opakowaniach wielkanocnych cukierki: Jamajkę oraz Michasia "Wishing you a HAPPY EASTER".




Jamajka
Słodkie, kokosowe nadzienie, oblane wyśmienitą, rozpływającą się w ustach czekoladą deserową przywołuje wspomnienie wakacji. Idealne połączenie składników, bez dodatku konserwantów i sztucznych barwników to idealny sposób na egzotyczną przekąskę. W świat karaibskich doznań smakowych przeniosą każdego hermetycznie zapakowane cukierki. 


Michaś
Michasie to obowiązkowa pozycja dla wszystkich koneserów orzechowych wariacji. Wyważona smakowa kompozycja nadzienia, wzbogacona mnóstwem kawałków orzechów to prawdziwy rarytas na deserowej karcie smakołyków Vobro. Cukierki otacza rozpływająca się w ustach otoczka z wyśmienitej, deserowej czekolady. 


Z wielkanocnymi i wiosennymi akcentami, pod postacią pisanek oraz zajączków opakowania z  uchwytami wyglądają perfekcyjnie. Łatwo jest je przenieść, a na wielkanocnym stole będą pasować idealnie. Jak widzicie sprawdzą się w roli dekoracyjnej jak i smakowej bo kto nie lubi poczuć na podniebieniu czegoś smakowitego?



pozdrawiam - Magda

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam te cukierki. Na sam ich widok ślinka pociekła mi do ust. A nie mogę ich jeść, to taki mój słodki grzech :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkie słodkości. Cukierki Jamajka jadłam i bardzo mi smakują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero będę polować na słodkości wielkanocne. Myślę, że jeszcze jakiś ciasto się zrobi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem team Michaś, to bardziej moje smaki : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Na co dzień raczej staram się unikać słodyczy,ale w okresie świątecznym można sobie pozwolić na małe grzeszki.

    OdpowiedzUsuń
  6. o łał fajne słodkości, wuielbiam te wesołe czekoladowe zające! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne opakowania, idealne na tegorocznego zajączka, szkoda, ze nie widziałam ich wcześniej

    OdpowiedzUsuń