3 lipca 2021

PROBLEMY SE SKÓRĄ I SKALPEM? POLECAM ŻEL PURI-ICHTILIUM OD PHARMACERIS

Witam

Łuszczyca to choroba skóry, której jeszcze nie udaje się wyleczyć. Ale można łagodzić przykre jej objawy, m.in. pojawiające się na skórze suche łuski i towarzyszący im stan zapalny skóry. Warto wiedzieć o łuszczycy-chorobie jak najwięcej, bo choć nie jest zakaźna, zachorować może każdy z nas.

Sama nie zmagam się z nią w 100%, ale kiedy byłam dużo młodsza dokuczała mi na nogach i przedramionach. Z czasem się uspokoiła, ale bywają takie tygodnie, kiedy lubi powrócić i nasilić się do tego stopnia, że skłania mnie do sięgania po dermokosmetyki. 

Pharmaceris - żel do mycia ciała i skóry głowy PURI-ICHTILIUM - ten specyfik jest bardzo dobry, kupuję go w aptece lub sklepie producenta. 



WSKAZANIA
  • Specjalistyczny żel polecany do codziennego mycia ciała i skóry głowy ze zmianami łuszczycowymi oraz w okresie zaostrzeń AZS.
  • Wskazany w celu złuszczania nadmiernych pokładów łuski oraz zapobiegania nasileniu i nawrotom zmian łuszczycowych.
  • Rekomendowany także dla osób z nadmierną suchością skóry, uczuciem napięcia, swędzenia i łuszczenia naskórka.
Dla kogo przeznaczony jest żel

Specjalistyczny żel polecany do codziennego mycia ciała i skóry głowy dotkniętej zmianami łuszczycowymi. Rekomendowany także dla osób z nadmierną suchością skóry, uczuciem napięcia, swędzenia oraz łuszczeniem się naskórka. Zastępuje tradycyjne mydło i szampony.

Stosowanie

Stosować do mycia skóry głowy i ciała zastępując tradycyjne mydła i szampony. Na wilgotną skórę oraz włosy nanieść żel, następnie okrężnymi ruchami masować, aż do uzyskania piany. Spłukać wodą. Do codziennego stosowania – rano i wieczorem.

Składniki aktywne:
  • Immuno activator wit. D - naśladujący działanie wit. D, aktywującym gen receptora witaminy D – VDR, uruchamia zależną od witaminy D kaskadę sygnałową w skórze, pobudzając geny kontrolujące podział komórek i wpływając na prawidłową regulację rogowacenia oraz złuszczania naskórka. Stabilizuje proces keratynizacji skóry, wpływa na nawilżenie, natłuszczenie, zmiękczenie i ścieńczenie nadmiernie zrogowaciałego naskórka, znacząco wygładzając strukturę skóry i zmniejszając widoczność zmian łuszczycowych oraz odbudowując barierę naskórkową, przywracając jej fizjologiczne funkcje.
  • Piroktonian olaminy - ogranicza łuszczenie się skóry, zapobiegając jednocześnie nawrotom dolegliwości.
  • Ichtiol - koi i łagodzi podrażnienia oraz zmniejsza świąd i pieczenie skóry.
  • Betaina - redukuje podrażnienia oraz wykazuje właściwości nawilżające.
  • Wyciąg z kory wierzby - normalizuje procesy proliferacji naskórka, przywracając skórze komfort i zdrowy wygląd oraz wpływa na wydłużenie okresu remisji i zapobiegając nawrotom dysfunkcji.
  • Kwas cytrynowy - normalizuje proces rogowacenia naskórka, rozjaśniając przebarwienia i rozświetlając skórę.



Po żel sięgam wyłącznie kiedy mam gorszy czas. 
Żel do mycia ciała i skóry głowy od Pharmaceris P, Puri-Ichtiliu, czyli produkt dwa w jednym ma za zdanie zastąpić tradycyjne mydło wraz z szamponem oraz ograniczyć proces nadmiernego złuszczania naskórka oraz zminimalizować świąd skóry – tak wspomina producent.

Na skalpie żel sprawdza się dobrze. Oczywiście potrzeba systematyczności w używaniu, by uzyskać odpowiednie i satysfakcjonujące nas rezultaty. Łupież zaczyna minimalizować się, aż skóra głowy przestaje swędzieć. Łuski za uszami znacznie poprawiają swój stan - goją się.

Produktu używam również pod prysznicem. Nie mam dużych problemów z przesuszającą się skórą na ciele (w chwili obecnej), ale poobserwowałam np. łokcie i kolana, gdzie w tych miejscach skóra lubi być najbardziej przesuszona. Po kilku myciach lekkie zrogowacenia ustępują, a skóra dobrze się regeneruje. 



Żel jest bardzo łagodny, przyjemnie pachnie i pieni się odpowiednio. Jest dobrym rozwiązaniem, gdy mamy np. wyjazd i nie musimy zabierać dziesiątki różnych opakowań, bo tym kosmetykiem możemy umyć i włosy i ciało pod prysznicem.

Sama chętnie z niego skorzystam w takiej sytuacji, profilaktyki nigdy za wiele, u mnie z kolei skóra płata figle i na łydkach momentami jest za bardzo przesuszona. Do tej pory ratowałam się masłami lub tłustymi olejkami by wrócić jej dobre nawilżenie, alternatywą teraz będzie ten żel.
Nie uczula wrażliwej skóry, nie podrażnia.

Bezpieczeństwo i wysoka tolerancja potwierdzona klinicznie i dermatologicznie.

HIPOALERGICZNY,

KOMPOZYCJA ZAPACHOWA BEZ ALERGENÓW

 pozdrawiam - Magda

13 komentarzy:

  1. Nie zmagam się z tą chorobą, więc raczej nie jest to żel dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go totalnie. Ale marka dobra

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapiszę sobie, mój narzeczony stosuje połączenie Pirolam + emulsja do skóry głowy i sprawdza mu się przy takich problemach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam na szczęście problemów ze skalpel, ale bardzo dobrze wspominam inne kosmetyki marki pharmaceris. Świetnie mi się sprawdziły przy kuracji trądzikowej

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście nie mam tej choroby, ale cieszę się, ze koncerny coraz więcej produkują kosmetyków, które pomagają łagodzić rożne stany chorobowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mogą ją stosować kilkuletnie dzieci? Czasem skóra moich alergicznych dzieci woła o pomstę do nieba...

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat z łuszczycą nie mam styczności, ale sama marka Pharmaceris jest jedną z lepszych na rynku. Przynajmniej dla mnie - genialnie złagodziła podrażnienia i nawilżyła mi cerę kilka lat wstecz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzieś już rzuciły mi sie w oczy ale jeszcze nie miałam okazji używac tych kosmetyków, ale mam na nie ogromną chęć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo taki prodkukt jest genaulby na wyjazd w jednym mamy kilka to mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Często muszę korzystać z kosmetyków pomagających skórze regenerować się, a zatem polecany produkt będę miała na uwadze, chętnie sprawdzę, czy okaże się dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem komu mogę polecić ten produkt, choć problemy ze skórą to nic przyjemnego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na szczęście ten problem mnie nie dotyczy

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze że są kosmetyki, które potrafią złagodzić nieprzyjemne dolegliwości. Mnie na szczęście temat nie dotyczy.

    OdpowiedzUsuń