1 lipca 2021

OLEJEK KONOPNY JAKI OSTATNIO ROBI KARIERĘ - NA CO GO PRZYJMOWAĆ I JAK POWSTAJE /CANNABIBOX/

Witam

W ubiegłym miesiącu pisałam dla Was o kosmetykach konopnych od polskiej marki z Krakowa CannabiBox. Kto ciekawy mojej opinii o nich to zapraszam pod ten link TUTAJ

W ofercie marka ma dla nas również olejki konopne o różnym stężeniu. Od paru dobrych tygodni jestem na suplementacji OLEJKIEM CBD CANNABIBOX 500 MG (5%).



O CBD jest ostatnio coraz głośniej. Na jego temat powstało już sporo różnych artykułów. Mimo chodem słyszymy o nim w mediach, ale nie do końca wiemy, że ten olejek solo lub w różnych produktach jest w stanie przyczynić się do poprawy jakości życia oraz wspomóc różne dolegliwości zdrowotne.

Czym jest CBD?
CBD (kannabidiol), naturalny związek znajdujący się w konopiach indyjskich (Cannabis indica Lam.) oraz w konopiach siewnych (Cannabis sativa L.) Jest to drugi, zaraz po THC (tetrahydrokannabinol), najbardziej znany z aktywnych składników konopi.

Na jakie dolegliwości stosujemy CBD?
CBD wspomaga leczenie schorzeń o podłożu neurologicznym, jak i immunologicznym. Z uwagi na sposób reakcji z receptorami mózgowymi, CBD może być stosowany jako środek przeciwdepresyjny lub przeciwpsychotyczny. CBD wspomaga walkę z chronicznym bólem, również bólem wywołanym chorobą. To efekt związany ze zdolnością CBD do ograniczenia dyskomfortu bez wpływu na zdolność osoby chorej do normalnego funkcjonowania.

CannabiBOX 500 mg (5%) - 10 ml - OLEJEK CBD W KROPLACH - SUPLEMENT DIETY



Naturalny olejek konopny - tłoczony na zimno ekstrakt z kwiatów konopi siewnych (Cannabis sativa L.), pozyskiwany na drodze bezrozpuszczalnikowej ekstrakcji CO2.

CannabiBOX 5% oprócz 500 mg CBD zawiera pełen przekrój innych naturalnie występujących w konopiach kannabinoidów (m.in. CBC, CBG, CBN), flawonoidów, terpenoidów oraz wosków.

Gwarantowane minimum naturalnego CBD kannabidiolu wynosi 500 mg.

CannabiBOX 5% jest zrównoważoną kompozycją kannabinoidów w formie naturalnej (CBD) i kwasowej (CBDA).

Olejek CannabiBOX gwarantuje naturalny skład i najwyższą jakość:
  • Działa przeciwbólowo i przeciwzapalnie
  • Reguluje apetyt i funkcje snu
  • Łagodzi napięcie mięśni i bóle stawów
  • Działa uspokajająco, redukuje objawy stresu
  • Poprawia funkcje pamięci i koncentracji
Olejek CannabiBOX produkowany jest z ekstraktu kwiatów konopi siewnych. Cały proces wytwarzania jak i stosowanie olejków jest zgodne z normami prawnymi obowiązującymi w Polsce. Badania laboratoryjne przeprowadzane na każdym etapie produkcji zapewniają, że stężenie THC (tetrahydrokannabinolu) nie przekracza dozwolonego poziomu ( <0,2%) a stężenie CBD odpowiada deklarowanym wartościom. 

Olejki jakie oferuje CannabiBOX otrzymujemy w szklanych, ciemnych buteleczkach, dla zapewnienia lepszej trwałości i prawidłowego przechowywania produktu. Kroplomierz pozwala na precyzyjne dawkowanie olejku.

Sposób użycia:


WSTRZĄSNĄĆ PRZED ZASTOSOWANIEM!

• 2-3 krople 3 razy dziennie.

Zawartość:

• Opakowanie 10 ml wystarcza na ok. 1,5 miesiąca suplementacji.

Każda kropla zawiera 1,5 mg CBD.



Olejki badane są m.in. pod kątem czystości mikrobiologicznej, braku metali ciężkich, pestycydów i innych szkodliwych dla zdrowia substancji. Zapewnia to całkowite bezpieczeństwo i gwarancję odpowiedniego składu. Konopie wykorzystywane przy produkcji olejków pochodzą z naturalnych upraw przyjaznych dla środowiska, bez użycia środków ochrony roślin.

Ja swoją kurację niebawem kończę i trudno jest mi jednogłośnie napisać w jakim stopniu 500 mg (5%) - OLEJEK CBD wpłynął na moje migreny bo przede wszystkim w tym celu zaczęłam go stosować. Mogę jedynie stwierdzić, że za późno przyjmowany lek jaki mam przepisany przez neurologa powodował, że te kilka godzin z bólem było łagodniejsze. Pytanie tylko - czy miał na to wpływ ten olejek? 
Aby taki olejek faktycznie zaczął sprawdzać się czasami trzeba miesięcy, ja moją kurację mam niespełna miesiąc.

pozdrawiam - Magda


10 komentarzy:

  1. Musiałabym nieco więcej o tym olejku przeczytać, choć wydaje mi się, że go nie potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem wielką fanką CBD, używam od kilku lat i moim zdaniem naprawdę pomaga i to w widoczny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze okazji mieć żadnego oleju CBD więc nie wiem jak mój organizm by go tolerował, migreny niestety też miewam ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosowałam ale innej firmy efekty? Mniejsze migreny także muszę wrócić do nieho

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o nim jakiś czas temu, wle sama nie czuję potrzeby zażywania go.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo dobrego słyszałam o olejku konopnym, ale jeszcze nie miałam okazji stosować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już tyle dobrego słyszałam o tych olejkach, że aż mam ochotę wypróbować. Iza

    OdpowiedzUsuń
  8. Oleju jeszcze nie próbowałam, ale używam w kuchni nasion konopi, do mięs i sałatek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę markę i ten jej produkt, ale prezentuje się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń