11 lipca 2021

ŚWIEŻY I CYTRUSOWY AROMAT JAKI SKRYWA WODA TOALETOWA UNISEX CALVINA KLEINA - ALL

Witam

Doskonale pamiętam moje pierwsze spotkanie z perfumami Calvina Kleina IN2U. To było coś czego nie zapomnę na długo. Wiem, powiecie, że jest wiele innych ładniejszych woni, a ja się uczepiłam tej. I zgadzam się z Wami. Jednak trudno komuś czegoś odmówić czy nie zgodzić się jeżeli tak nas coś zafascynowało.

Krótka historia.

Calvin Klein to perfumy, które stały się ikoniczne nie tylko dzięki ich niezapomnianym kompozycjom zapachowym, ale także dzięki doskonałemu designowi. Pierwszy zapach powstał pod koniec lat 70-tych, a wiele z nich do dziś zachwyca duchem dekady, w której zostały wydane.

Na początku lat 90- tych wprowadzono do obrotu rewolucyjne zapachy Obsession i Eternity, które stały się legendami i ostatecznie upewniły miejsce Calvina Kleina w świecie perfum. Perfumy Calvin Klein tworzone są we współpracy z czołowymi perfumiarzami na całym świecie.





Do mojej skromnej ich kolekcji niedawno dołączyła 
Calvin Klein CK All
woda toaletowa unisex.

Woda toaletowa Calvin Klein CK All powstała w 2017 roku w nawiązaniu do legendarnych zapachów CK One oraz CK Be. Tego czystego, uniwersalnego i atrakcyjnego zapachu nie sposób zaszufladkować – promuje on indywidualizm jako formę autoekspresji i buntu. To idealny wybór dla kobiet i mężczyzn chcących podkreślić swoją niezwykłą osobowość.

Dostępna jest w pojemności: 50, 100 i 200 ml.




Nuta zapachowa: świeża, ambrowa

Kategoria zapachu: cytrusowy

Nuty głowy: mandarynka, bergamotka, kwiat grejpfruta

Nuty serca: jaśmin, lilia, rabarbar, frezja

Nuty bazy: ambra, piżmo, wetyweria.

Jest to letnia kompozycja jaka będzie także sprzyjała różnym okazjom podczas całego roku:
  • jest świeża, cytrusowa z orientalną nutą
  • dla kobiet i mężczyzn pełnych charakteru
  • idealna na wiosenne i letnie dni
Ten wariant jak poprzednie kompozycje z linii, wyróżnia się świeżym bukietem aromatycznym z cytrusami w roli głównej, którym w tej edycji towarzyszą: ambra i białe kwiaty.




PROJEKCJA I TRWAŁOŚĆ

Mikstura zapachowa powitała mnie soczystymi akordami akordami mandarynki, bergamotki i kwiatów grejpfruta, które dodają przyjemnej energii. Nie sądziłam, że jestem w stanie wyczuć rabarbar wraz z pozostałymi nutami serca czyli jaśminu, lilii ifrezji jaka dominuje w tym przypadku.

Głębię zapachu tworzą orientalne i ciepłe aromaty piżma, wetiwerii oraz szlachetnego bursztynu, które nie ulatniają się, a pozostają na skórze przez dłuższy czas.

Projekcja jest ogólnie łagodna, a trwałość sięga ok. 4-5 godzin.


Ten kolejny bukiet CK ALL jak i wiele innych dostaniecie na Notino.pl

pozdrawiam - Magda

10 komentarzy:

  1. Wody tego producenta są zazwyczaj bardzo drogie przynajmniej tak zawsze słyszałam o nich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Unisexów nie lubię, ale są takie perfumy od Calvina, które po prostu uwielbiam na mężczyznach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo popularny zapach, ale mi on nie do końca pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytrusowe nuty bardzo mnie do siebie przekonują, często mam pragnienie zanurzyć się w nich, nosić zapach ze sobą przez cały dzień. pięknie odświeża. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze żadnego zapachu unisex ani Calvin Klein musze powąchać w perfumerii

    OdpowiedzUsuń
  6. Już po nutach zapachowych widzę, że spodobałby mi się ten zapach. Uwielbiam bergamotkę i mandarynkę w perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cytrusowe nuty uwielbiam. Muszę sprawdzić jak pachnie,

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi by raczej nie podeszły, bo nie przepadam za zapachami cytrusowymi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię zapach męski Calvin Klein, Be a tego unisex jeszcze nie znam. Sprawdzę go przy okazji.

    OdpowiedzUsuń