22 sierpnia 2021

DOBRY WYPOCZYNEK Z POŚCIELĄ Z BAWEŁNY EKOLOGICZNEJ

Witam

Do prostych i oczywistych spraw czasami podchodzimy lekceważąco co skutkuje to późniejszym złym samopoczuciem i funkcjonowaniem w trakcie dnia. Mam tu na myśli chociażby sen, jaki jest ważnym elementem doby.

Zastanawiamy się momentami co sprawia, że jesteśmy mniej skoncentrowani, nie mamy dobrego nastroju i nie mamy ochoty nawet pójść na spacer. Odpowiedź jest bardzo prosta. Jednym z kilku czynników jest zdrowy sen w którym oszczędzamy energię na skutek spadku temperatury ciała. Dochodzi wtedy do stymulacji neuronów, sen dodatkowo reguluje naszą gospodarkę hormonalną. Pozwala organizmowi się zregenerować i nabrać sił na kolejny dzień.


Jak widać, sen jest niezbędny do życia i prawidłowego przebiegu procesów psychicznych. Brak snu przez kilka dni powoduje szereg negatywnych efektów fizjologicznych, takich jak: zmęczenie, bóle głowy, zniekształcone spostrzeganie, drżenie, zaburzenia koncentracji uwagi, zaburzenia orientacji, pamięci krótkotrwałej, a nawet myśli paranoidalne czy halucynacje. Jednym słowem człowiek niewyspany staje się wrakiem i nie jest zdolny do wykonywania nawet najprostszych czynności.

Sama pilnuję swojego rytmu dobowego. Codzienny wieczornym rytuał nauczył mnie, że dobre przygotowanie do snu daje mi właściwe wysypianie się. Na pewno nie jem późno kolacji, biorę wyciszającą kąpiel lub prysznic, pod wieczór zsuwam rolety, aby w sypialni było jednolite światło jakie daje nocna lampka.
Wyciszam się i przygotowuję do snu. Uwielbiam także świeżą pościel i często ją zmieniam. Moja ostatnia pochodzi z wyjątkowego miejsca bo z Loomframe.



Loomframe, czyli kto?
Zespół Loomframe to skrupulatnie dobrana mieszanka młodości, energii i pomysłowości, połączona z wieloletnim doświadczeniem. Pozwala nam to z pasją tworzyć nowe produkty, które nie tylko wyglądają atrakcyjnie po wyjęciu z pudełka, ale i dbają o zdrowy sen każdego dnia.
W 100% polska firma

Jednym z naszych największych powodów do dumy jest fakt, iż w jesteśmy w 100% polską firmą wspierającą lokalny rynek. Od samego początku stawiamy na współpracę z najlepszymi specjalistami w naszym kraju. Wierzymy w to, że wysoka jakość nie musi iść w parze z zaporowymi cenami, a co więcej, udowadniamy to każdego dnia.



Nie liczy się ilość, a jakość!

Oferta w tym miejscu nie jest obszerna, ale osobiście zaczynam doceniać taki „skromniejszy”, ale wartościowy asortyment jakim w tym przypadku są głównie komplety pościeli, prześcieradło oraz poszewki na poduszki.

Cieszy mnie jednak fakt, że mogłam dla sowich potrzeb wybrać odpowiednie rozmiary i kolory tekstyliów. Od razu wspomnę, że do barwienia materiałów nie są tu używane barwniki zawierające szkodliwe substancje.



Na co się zdecydowałam?

Na Jasnoszary komplet pościeli bawełnianej - 160x200 cm + 2 szt. poszewki 70x80 cm oraz na Popielate poszewki na poduszki - 2 sztuki - 40x40 cm.

Loomframe to nasz polski producent jakiego wręcz należy wspierać zawłaszcza za to, że tekstylia z jakich szyje są wykonane w 100% z ekologicznej bawełny. Zarówno komplet jaki i poszewki są mięciutki, miłe w dotyku dla skóry. Wykończone są idealnymi suwakami błyskawicznymi jakie są sprytnie tak wszyte, że stają się mało widoczne.

Kolory są subtelne, klasyczne, a odcienie szarości jakie wybrałam idealnie komponują się do stylu skandynawskiego jaki ostatnio jest bardzo modny.

Sypialnia dzięki takim kolorom nabiera stylu, nie potrzeba nawet narzuty. U mnie np. zaraz po zaścieleniu często nie nakładam dodatkowych nakryć, lubię właśnie jak pościel jest odkryta, a zdobią ją jedynie dodatkowe poduchy jakie umieszczam na dzień.

Jeżeli podobnie jak ja jesteście za tym, aby wspierać polskich producentów lubicie mieć pierwszorzędną pościel w swojej sypialni to odwiedźcie koniecznie sklep Loomframe w sieci.

pozdrawiam - Magda

14 komentarzy:

  1. Pościel tylko z bawełny albo z jedwabiu. Innej sobie nie wyobrażam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta higiena snu, o której piszesz jest bardzo ważna. Niestety, nie zawsze udaje mi się pilnować tego rytmu dobowego, ale kiedy zaniedbam, to rano jestem jak zombiaczek :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsza jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nie zwracam uwagi czy to ekologiczne czy nie. Byle była dobra jakościowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sen jest bardzo ważny, więc warto zadbać o jego komfort, w tym o odpowiednie łóżko, materac, pościel

    OdpowiedzUsuń
  6. super, też mam pościel od nich i bardzo ją lubię, jest milutka, a moja ma też bardzo mocny , intensywny kolor, może następnym razem zamówię szarą

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno w tym przypadku liczy się jakość, chętnie się za nią rozejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba wspierać polskich producentów. Plus za to ze to ekologiczna bawełna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Paulina Kwiatkowska22 sierpnia, 2021

    Z pewnością chętnie skuszę się na tę pościelową propozycję i przejrzę ofertę firmy.

    OdpowiedzUsuń
  10. pościel ważna sprawa :) dpbra pościel równa się dobry sen :)
    warto zadbać o swój komfort

    OdpowiedzUsuń
  11. Marki nie znam, ale ja tez kupuję pościel z bawełny, chociaż obecnie najczęściej jest to kora, ale bez dodatków sztucznych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo dobrego już czytałam o ich produktach i sama z chęcią bym poznała i wprowadziła do swojej sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Porządna pościel gwarantuje udany sen :) Piękna pościel :)

    OdpowiedzUsuń